Epilógus

973 19 0
                                    

A lánykéres után minden de szószerint minden megváltozott .Jungkook rajongói nagynehezen elfogadták azt ,hogy kedvencük összeköti az életet egy lánnyal .
A média nos mióta megtudta ezt az egészet azóta minden lépésüket figyelik szerencsére a babáról nem tudnak semmit  . A nyári szünet első hetét töltsük és büszkén jelenthetem ki ,hogy mindketten sikeresen le érettségiztünk most pedig az ágyon ülve tervezzük az esküvőt ami szeptember első hetében lesz majd .
- Hmm lehetne mondjuk minden fehér meg lehetnének galambok amiket majd fölrepítünk.-mondta a vőlegényem.
-Ne legyen visszafogott . - válaszoltam .
-De ne lehetne valami különleges igyis az ember egyszer házasodik .-mondta tovább viszont úgy látom ő fog győzni.
-Jó legyen ahogy akarod de csak a fontos személyek legyenek ott a húgod illetve a lányok lehetnek koszorúslányok.-mondtam boldogan .
-Jó nálam pedig Jimin lesz a vőfély.-mondta mire bólintottam .
Lassan minden megvolt már csak a ruha kell illetve a koszorúslány ruhák .
Teltek a hónapok és lassan át léptünk a szeptembert egyre jobban izgultam a ruhákat kiválasztottauk , én pedig egy olyan ruhát válaszottam amiben picit látszik a gömbölyödő kis pocakom .

Teltek a hónapok és lassan át léptünk a szeptembert egyre jobban izgultam a ruhákat kiválasztottauk , én pedig egy olyan ruhát válaszottam amiben picit látszik a gömbölyödő kis pocakom

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

*Az esküvő napja*
Félve mondom ki de eljött a nagy nap amikor összekötöm az életem Jungkookkal ,bevallom nagyon izgulok .
Kislány koromban mindig arról álmodtam ,hogy majd egyszer egy gyönyörű fehér ruhában hozzá megyek életem párjához persze nem gondoltam hogy mind ezt tizenkilenc évesen fogom meg tenni de most itt állok egy meseszép fehér mennyasszonyi ruhában várva arra ,hogy ki mondjam azt a bizonyos boldogító igent .Bent a teremben a lányok Luca ,Yvette és Jennie na meg persze Jungkook mostoha kis húga Lisa nyugtatott .Egyszer csak nyílt az ajtó és megjelent Jimin akinek rózsaszín haja volt egy napszemüveg volt a szemén na és persze öltöny .
-Azta de gyönyörű vagy -mondta én pedig megöleltem amit viszonzott is.
- Ha a vőlegényed így meglát szerintem el fog ájulni .Gondolom még nem látta a ruhát .-mondta.
-Már hogy látná tudod ,hogy az balszerencsét okoz .-akadt ki Jennie .
-Na kicsim tudod csak azt hittem együtt voltak kiválasztani a ruhát .-mondta Jimin.
-Nem a lányok voltak velem .-mondtam .
-Ja értem viszont én megyek megnézem mit csinál Jungkook .
*Jungkook szemszöge *
El se hiszem el jött ez a nap is amikor hamarosan feleségem lehet egy gyönyörű lány . A srácok mindenben segítettek le szerveztek egy nagyon király legénybúcsút ami a tegnap előtt volt .Ugy érzetem minden tökéletes ám egy valami vagyis inkább valaki hiányzott anya . El szerette volna érni a fia esküvőjét de sajnos ez nem így lett .Tudom ,hogy most lát és lehet nem minden cselekedetemre lenne büszke de most talán az lenne .Ekkor jött be apa és Jimin .
- Na hogy vagy fiam ?-kérdezte apám .
-Jól csak egy valaki most nagyon hiányzik az más mint anya és most nem Seoyung hanem az igazi anyám.-mondtam könnyeim között .
-Tudom de fentről figyel és örül neki ,hogy az egyetlen fia megnősül .De én pedig mondhatom azt hogy nagyon büszke vagyok rád  .Tudod nem gondoltam volna hogy egy ilyen fiam lesz mint te nagyon sok fejtörést okoztál nekem de  mindennél jobban szeretlek fiam .-ölelt meg apa és talán ez esett most a legjobban bárminél .
-Énis szeretlek apa.-öleltem vissza azt a férfit akire mindig felnéztem és a
példaképem  nem volt könnyű neki se de talpra állt és ebben egy igazi példa mutató apa amilyen én is szeretnék lenni .
Meg csak pár perc választ el attól hogy Rebekka hivatalosan a feleségem legyen.
Már az oltár előtt vagyok és várom Rebekkát.Amikor be jött megláttam abban a fehér ruhában és a gömbölyödő kis pocakját el állt a lélegzetem is mint ne mondjak gyönyörű volt.
*Rebekka szemszöge *
Miután Jimin el ment még beszélegettem a lányokkal .Mikor be jött apa ezzel tudatva bennem ,hogy most már eljött az idő . Apa oltár elé kísért Jungkook pedig egy csókkal köszöntött majd el kezdődött a ceremónia .
-Jeon Jeong Guk akarod-e az itt jelen lévő Park Rebekkát feleségedül venni?-kérdezte a pap.
-Igen szeretném.-mondta ki Jungkook .
-És te Park Rebekka akarod-e ferjedül az itt jelen levő Jeon Jeong Gukkot.
-Igen .-mondtam ki boldogan.
-Mostantól férj és feleség vagytok és most megcsókolhatod a mennyasszonyt.-erre a mondtatra Jungkook pedig megcsókolt.
Ezután el mentünk abba az étterembe amit kibéreltünk majd buliztunk ettünk és jól szórakoztunk .
Másnap reggel pedig készültünk ugyan is a nászutunkat CostaRican fogjuk el tölteni . Bizony teljesen más ez az égesz  hiszen Jungkook most már nem a barátom hanem a férjem . Ezt még nagyon meg kell szoknom .
-Jó reggelt Mrs Jeon .-köszöntött az újdonsült férjem .
-Neked is jó reggelt .-adtam egy csókot neki majd fel ültem .
- Készen állsz Costa Ricára . -ült fel ő is .
-Igen viszont ő vajon bírni fogja ?-kérdeztem a pocakom simogatva.
-Biztos bírja majd .-puszilt rá .
Reggeliztünk majd el indultunk a reptérre . Mire oda értünk késő este volt így fürodtünk egyet a medencébe majd el mentünk aludni.
Ez az egy hét tele volt programokkal minden olyan tökéletes volt itt az esküvő és ez az egész  .
Nos itt az epilógus nagyon ki akartam meg ma rakni így itt van köszi ha el olvastad .
Sziasztok nyuszik 🐰❤️

Bad Boy  (Jungkook FF) BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora