o n e

16 3 0
                                    

,,mami" znervoznela jsem. ,,Elli, bude to v pohodě jdeš jenom nahrávat písničku text umíš tak  nádech a výdech" obejmula mě a ja se na ni usmála.

,,Slečno Jones můžeme jít na to" pobídl mě nahrávač. ,,Tak jo Melliso nádech výdech.." uklidňovala jsem se cestou do místnosti. ,, Držím palce" usmála se mamka. ,,Doufám" úsměv ji opětovala a zmizela v místnosti. Zavřela jsem za sebou dveře nandala si sluchátka, a dala pokyn že jsem připravena. Zavřela jsem oči a zhluboka se nadechla, do uší se mi rozlehla pro mě známá melodie.

Zavřela jsem oči, zaposlouchala se do rytmu písně, podle rytmu jsem začla zpívat. Po půl hodině jsem vylezla z místnosti celá vyjevená a šťastná ,, vidíš já ti říkala že to bude dobrý" vstala mamka a šla za mnou. ,,Pojďte si to poslechnout" vyšel pán a ukázal kam máme jít. Přišli jsme do místnosti, on si sedl a začal to pouštět ,,to je moje holka" mrkla mamka a poslouchala dál.

Když píseň skončila pán mi řekla co a jak a kdy přijdu ja mu na to přikývla rozloučila se a spolu z mamkou odešli. ,,Jsi jako já poprvé když jsem natáčela byla jsem taky v takovem stresu a pak to byla bomba" koukla na mě a dala mi za ucho neposedný pramen vlasů. Já se na ni usmála a vydala k východu.

Oh malém bych se vám zapomněla predstavit...
Jmenuju se Mellisa Kai Jønes. Jak už vite a poznali jste miluju hudbu, tanec, jednoduchost a jidlooo. Jsem černo vlasá dívka ze zeleno - šedými oči, pred týdnem jsem se přestěhovala z Drammen do Trofors kvůli nahrávání


                              Oh, hello 👋
            Zacla jsem psat prvni knihu,
           vim ze tahle kapitola je o nicem
           ale zitra ( nebo dneska) vyjde
             lepsi tak snad se bude libit.♥

                               Danuš💫

strange reason [Marcus &Martinus]Kde žijí příběhy. Začni objevovat