- 03 | WHERE ARE YOU?

595 47 21
                                    

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

╭─────────────────╮

prologue : where are you ?

╰─────────────────╯

DAPHNE BLAKE nie sądziła, że znajdzie się w szkolnej kozie. o siódmej rano. w piękną sobotę, którą mogła wykorzystać na zakupy z przyjaciółką, ewentualnie na leżenie przed netflixem z popcornem i kolejnym sezonem the100.

niestety, o siódmej rano stała pod biblioteką szkolną zaraz obok trójki innych osób oraz doga niemieckiego, który trzymany był przez jednego z chłopaków ― NORVILLE "KUDŁATY" ROGERS. kolejną dwójką nastolatków była VELMA DINKLEY ― jedna z najmądrzejszych osób w klasie, jak nie szkole, oraz FRED JONES, który mimo bycia jednym z przystojniejszych chłopaków, praktycznie każdego odstraszał swoją ciągłą gadką o zagadkach, kryminałach oraz potworach.

DAPHNE naprawdę nie wiedziała, co robi w kozie, przecież nie mogła tu trafić za obrażenie nauczycielki z chemii, bo ta nie chciała postawić jej plusa przy trójce, to na pewno nie o to chodzi.

równo dziesięć po siódmej drzwi biblioteki otworzył nauczyciel wychowania fizycznego, który zgodził się na pilnowanie nastolatków w każdą sobotę od siódmej rano do piętnastej, oraz w czwartki po lekcjach.

może to dlatego, że jako jedyny z nauczycieli jest singlem i nie ma do roboty nic oprócz oglądania tureckich telenoweli?

' siadać w ławkach, młodzieży. ma być tu cisza, bo nie będę się dwa razy powtarzać i każdy wykona dziesięć kółeczek dookoła szkoły! ' mężczyzna spojrzał na ROGERSA, który wprowadził do sali psa ' no chyba sobie jaja ze mnie robisz. '

' ale panie psorze, nie mogłem zostawił SCOOBYEGO samego w domu, psiak boi się samotności, a rodzice wyjechali do ciotki. ' NORVILLE spojrzał błagalnie na nauczyciela, który jedynie wywrócił oczami i pośpieszył resztę uczniów.

' ma tu być cisza, jasne? co godzinę będę chodził sprawdzać, czy żyjecie i oczywiście czy jesteście, jeżeli kogokolwiek nie będzie, widzimy się kolejny miesiąc w tej samej sali. zrozumiano? ' nauczyciel spojrzał ostatni raz na każdego z nich, po czym wyszedł z biblioteki, w której momentalnie zapadła cisza.

BLAKE wiedziała, że to będzie długi oraz nudny dzień.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

☹ proszę ładnie o oznaczenie
kilku osób, mam nadzieję,
że ktokolwiek się zgłosi,
bo chcę to napisać bardzo

SCOOBY-DOO. ㅡ APPLY FICTIONOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz