Sabah alarmının zil sesi ile erkenden uyanırsın ve okul için hazırlanmaya başlarsın.
Hazırlıkların bitince saatin daha erken olduğunu görürsün ve Jisoo'ya mesaj atmaya karar verirsin.
Sen: Günaydın Jisoo🌞
Jisoo: Günaydın y/n☺
Sen:Bana bugün Baekhyun'u göstercektin,bak itiraz istemiyorum..
Jisoo:Ama...
Sen:JISOO İTİRAZ İSTEMİYORUM DEDİM!!
Jisoo:Tmm y/n sinirlenme.
Sen:Söz ver😠
Jisoo:Tmm,söz.
Sen:Tmm,o zaman.Okulda görüşürüz,benim otobuse binmem lazım.
Jisoo:Tmm,görüşürüz👋Sen telefonunu çantanın içine koyarsın ve otobüsünün kalkacağı durağa doğru ilerlersin.
Az sonra otobüs gelir ve sen otobüse binersin.
Yolculuk senin için çok hızlı geçer ve okula varırsın.Sınıfa doğru hızlı adımlarla ilerlerken Chanyeol yanına yaklaşır.
Chanyeol:Y/N dün o kadar abarttığım için özür dilerim.Çok sinirlendim ve biraz abarttım😒
Sen:Önemli değil,zaten ben de öyle bir şey olsa aynı tepkiyi verirdim.
Chanyeol:O zaman bu akşam Kai ve Jisoo ile birlikte kütüphaneye gitmeye ne dersin.
Sen:Olur.Zil çalar...
Sen:Acele edelim birazdan hoca gelicek.
Chanyeol:"evet" der ve senin elinden tutar.Sınıfa kadar birlikte koşarsınız.
Elinden tutması biraz tuhafına gitse de birşey demezsin.Sınıfa girersin ve hoca sınıfa girer.İlk derse giren hoca çok tatlı bir hocadır,bu nedenle derste çok sıkılmazsın.
Tenefüste Jisoo'nun yanına gidersin ve;
Sen:Seninkini gösterecektin kanka,sözün var.😁
Jisoo:Öfff,neyse tmm ama şimdi değil,öğlen yemekten sonra..
Sen:Tmm,sakın unutma ama bak sözün var😌
Jisoo:Her dakika soruyorsun,nasıl unutabilirim ki?
Sen:Di mi yaa,öyleyse unutma ihtimalini sıfırlamak için her saniye sormalıyım😁
Jisoo:Öff y/n yaaa öff😒
Sen:😂😂😂Öğlene kadar olan dersler senin için daha verimli geçer ayrıca Jisoo'nun hoşlandığı çocuğu görücek olmak da seni heyecanlandırmıştır.
Öğlen:
Jisoo:Önce yemek yiyelim biryerlerde.
Sen:Yemeğe Baekhyun'u da çağırsak olmaz mı?
Jisoo:Öff y/......Jisoo cümlesini tamamlayamadan Kai ve Chanyeol yanınıza gelir.
Kai:Ne oldu?,Ne konuşuyorsunuz?
Sen:Şey...
Jisoo:Hiçbişey,biz de sizi bekliyorduk.
Sen:Ne??AA evet sizi bekliyorduk yani evet??!
Chanyeol:Yemek yemeğe bir yerlere gidelim mi?
Jisoo:**** restoranına gitsek ya,biz dün y/n ile gitmiştik.
Sen:Evet yemekleri güzeldi👌
Chanyeol:O zaman tmm,çok acıktım hemen gidelim.
Kai:Tamamdır o zaman😃Restorana varırsınız ve yemeklerinizi sipariş edersiniz.
Az sonra da yemekleriniz gelir.Chanyeol:Woow, gerçekten güzelmiş😋
Sen:Evet,söylemiştim işte😁
Kai:Bakıyorum da barışmışsınız☺
Jisoo:Aynen.Yemekleri bitirirsiniz ve sen Jisoo'ya gizlice saati gösterirsin.Çantanı toplayıp ayağa kalkarsın.
Chanyeol:Bir yere mi gidiyorsun Y/N?
Sen:Bizim Jisoo ile gitmemiz gereken bir yer vardı da.
Jisoo:"Öfffffff Y/N,NE TAKINTILISIN YAAA!!" diye bağırır.
Sen:Ne?
Kai:Noluyo yaa!
Jisoo:Kızım taktıysan git kimmiş kendin gör yaa, bıktım artık senin bu gereksizliğinden!😠
Sen:Jisoo,neden?..
Jisoo:Ben sınıfa dönüyorum..!
Sen:Jisoo ne oldu bir anda yaa!Jisoo sana tokat atar.
Kai:Jisoo iyi misin?!Ne oldu da bu kadar kızdın?
Chanyeol:Kız sadece sana bir yere gitmemiz gerekiyor dedi ve sen ona bağırıp tokat attın!!!😬
Kai:Y/N burnun kanıyor!
Sen:Ne?.
Chanyeol:"Y/N iyi misin?" der ve elinden tutup lavaboya götürür.
Sen:Se-senin gelmene gerek yok.
Chanyeol:Kapının önünde durucam,işin bitince gelirsin.Lavaboya girdiğin anda ağlamaya başlarsın.Jisoo sana neden o kadar kızmıştı ki,asıl o sana kendi göstermek istemişti Baekhyun'u ve sana tokat mı atmıştı?! Hala olayın şokundaydın ve hemen burnunu temizleyip tuvaletten çıktın.Koşarak çantanı aldın ve dışarı çıktın.
_______________________________________
Bu arada,Kai:Jisoo,kafayı mı yedin,neden kıza tokat atıyorsun?!
Jisoo:Ahhh, bilmiyorum bir anda yeter artık dedim ve olan oldu?!
Kai:Neye yeter artık dedin?!!
Jisoo:İşte dün ona hoşlandığım çocuğu göstereceğime dair bir söz vermiştim.O da o kadar çok bunu bana hatırlattı ki..Ayy,ben sana bunları neden anlattım ki zaten!
Kai:Ve sen sırf bunun için onu azarladın ve tokat attın!!!
Jisoo:Ayy,neyse bilmiyorum artık gidelim burdan.
Kai:Ona bir özür borçlusun!
Jisoo:Tmm!!ARTIK GİDELİM BURADAN,BEN ÖDERİM SORUN ETME!
Kai:Hayır ben sana ne yaptım da...
Jisoo:Kai sus ve beni takip et!!
Kai:Tmm😰
_______________________________________
Chanyeol:Y/N nereye gidiyorsun!Arkadaşlar bu bölüm biraz daha uzun oldu. Umarım beğenmişsinizdir❤ Beğendiyseniz oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHANYEOL İLE HAYAL ET✓(Tamamlandı)
Fanfiction~•Chanyeol ile Hayal et•~ °10. sınıftayken değişim öğrencisi olarak Kore'ye geldiğinizi ve Chanyeol ile aynı sınıfta olduğunuzu hayal etmeye ne dersiniz?:).°