Глава 105

649 127 14
                                    

В събота, когато на Хюк не му се наложи да излиза, Марк отиде до фитнеса. Трябваше някъде да излее този стрес, събиран през последните няколко дни.

В момента удряше с все сила боксовата круша в единия край на залата, представяйки си лицето на шефа си. Джемин си бе взел една седмица отпуск заради рамото си, беше препоръчително да си почива и Джой не му даваше да се върне на работа.

Марк доста се бе ядосал през вечерта, когато Хюк не му каза за намеренията си да се прибере сам. В този период от време се бяха отчуждили по някакъв начин и това не му харесваше. Не искаше да е в лоши отношения точно с него, беше му прекалено ценен. Изведнъж Донгхюк спря да се шегува, спря да се усмихва, сякаш бе потънал изцяло в онзи инцидент и мислеше само за това. Марк се опитваше да го разбере, все пак той не бе свикнал с тези неща, а и не искаше да го кара да привиква. Не искаше Хюк непрекъснато да е нащрек, непрекъснато да се чуди от къде ще излезе някой лунатик с пушкало. По дяволите. Беше сторил точно това с него.

Спря да удря по крушата, тъй като остана без сили и задиша тежко, хващайки я да не се люлее.

- Не се претоварай - каза познат глас зад него. Без да се обръща, Марк знаеше чий е.

- Нямам нужда от съвети.

- Мисля, че имаш.

Чернокосият се обърна и срещна сериозният поглед на Хендери.

- Защо си тук? - почти излая той.

- Дойдох да потренирам - момчето сви рамене най-небрежно.

- Точно тук ли? - Марк го изгледа скептично. - От всички фитнес зали в града, реши точно тук. Каква случайност - каза той иронично.

- Също така, искам да ти кажа нещо, а знаех, че ще те намеря тук.

- И какво е?

- На ясно си, че се опитаха да го убият, нали? - каза тихо Хендери, почвайки да се разтяга. - Той вече е пречка за тях.

- Да, знам.

- Знаеш и че ще опитат отново в следващия удобен момент, нали?

- Няма да им осигуря такъв.

- Сигурен ли си? - той изпъна ръце нагоре. - Не си мисли, че ти контролираш нещата.

- Ще се наложи да ги контролирам. Казах ти, този път е различно.

- Не бъди глупав. Защо оставяш на тези чувства да те дърпат надолу?

Website for couples Where stories live. Discover now