hiiiii
nabersiniiizz
umarım bölüm için hazirsinizdir
bu bölümdeki bütün günahım @zainftme nin boynunadir tşkrler
luna;
zayn ve kucuk zayn;
(;
×××
Bir dilim daha karpuzu ağzıma attıktan sonra şezlonga tamamen uzandım ve havuzda havalı havalı yüzen Zayn'i izledim.
Onu ilk izlediğimde, evin içinde, pencerenin arkasında oturmuş, havuzda yüzmesini izliyordum aynı böyle. Şimdi ise onu izlediğim yerde, onun yanındaydım.
Dün yaşanan olay olmasaydı şu an mutluluktan çığlık çığlığa dolaşıyor olurdum. Ama bir tarafım korku doluydu. Ödüm kopuyordu boşanamaz da bir aksilik çıkar diye.
Ayrıca yüzümdeki yaralar geçmişti, sadece kollarımdaki bıçak çizikleri vardı fakat onlar da ilk günki gibi korkutucu durmuyordu.
Çok canım yanmıştı ama şimdi iyileşiyordum. Aşık olduğum için böyle bir bedel ödemiştim. Ne taraftan bakılırsa bakılsın haklı olan bendim, eğer Zayn her zaman benimle olacaksa, değerdi. Ama..
"Gelmiyor musun?"
Zayn birden havuzdan kafasını çıkarıp kollarını havuzun kenarlarına yasladığında dikkatimi ona çevirdim.
"Geliyorum."
Uzandığım yerden kalkıp havuza ilerledim. Önce eğilip oturdum ve yavaşça bacaklarımı soktum. Çok soğuktu ve ben Zayn gibi hemen atlamayı düşünmüyordum.
Zayn havuzun içinde dalıp çevik hareketlerini sergilerken nereye kaybolduğunu anlamamıştım.
Birden bire bacağımdan çekip beni suya ittiğinde ufak bir çığlık attım.
Sudan çıkar çıkmaz anlık bir irkilmeyle Zayn'in boynuna yapıştım.
"Tanrım! Neden yaptın bunu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nefarious🌙malik [tamamlandı]
Hayran Kurgu"Sindrella asla bir prens istemedi. Eğer ayakkabıları uymasaydı, çıplak ayakla yürürdü."