BKC - 20°

2.3K 166 28
                                    

"Hubby, boleh tak malam ni sayang nak tidur dengan hubby? Please...sayang takut nanti daddy marah, hikss."

"Tapi--"

"Hubby! Please..." why? Esok aku nak fly ke Sarawak lah!!(╥_╥)

"Okey okey. Tapi kita tak tidur dekat rumah hubby. Kita tidur dekat hotel. Nak?" nasib baik flight petang. Sempat lagi ni nak kemas barang.

"Ermm okey."

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

Sampainya kami di Saba Suites di Platinum KLCC Bukit Bintang Kuala Lumpur, aku membawa Alyssa menempah maut. Ehhh tak, menempah bilik. Hanya untuk satu malam. Aku saja je pilih hotel ni. Ada kolam renang dekat tingkat atas sekali. Pemandangan pun cantik. Uwu uwuuu.

"Jom masuk." selesai mengambil kunci bilik, kami pergi ke arah lift. Bilik kami dekat atas sekali nombor 960.

Klikk..kreakkk..

"Woww..cantiknya hubby!" kata Alyssa teruja.

"Hubby memang cantik." kata aku pula selamba.

"Sayang tak cakap pasal hubby lah. Perasan!!"

"Okey, hubby tidur luar."

"Tidurlah. Tak kesah pun."

"Tak kesah ye? Nanti ada 'benda' teman sayang tidur, jangan cari hubby. Hotel ni berhantu tau." kata aku. Saja aku nak takutkan dia.

"Hubby! Jahat lah!!"

"Okey bye. Hubby nak tidur luar. Hati-hati dalam bilik." kata aku berura-ura mahu keluar dari bilik.

"Hubby!! Aaaaaaaaaaaa..." rengek Alyssa. Manja!

(Aku tahu kebanyakanya part Alyssa dan Ness. Bersweet pulak tu. Menyampah. Huhu)

+++

Jam 0600 pagi

"Huargg, dah jam berapa sekarang ni?" handphone di atas meja aku ambil. Jam menunjukkan pukul 6 pagi. Awalnya aku bangun. Alyssa dari tadi peluk aku. Sedap-sedap je dia letak kepala dia dekat dada aku. Nasib baik aku sado uhukk.

Pipi Alyssa aku pegang. Aku nak balik tapi aku taknak kejutkan dia. Macam mana aku nak lari ehh. Aku yang dari tadi usap pipi dia, beralih ke bibir dia yang tebal. Ermm ni kalau aku cium, sedap ni. Aku dekatkan muka aku. Makin lama makin dekat sampailah bibir aku bersentuhan dengan bibir dia.

Cuppp..

"Ermm hubby..ermm ahh." shit.

"Shh.." tangan Alyssa memaut leher aku.

"Ermm.." setelah hampir 10 minit kami bercium, aku jarakkan bibir aku.

"Morning sayang." kata aku

"Morning hubby. Awalnya bangun. Jam berapa sekarang ni?" tanya Alyssa

#1 AkU BuKAn LelAki! {Selesai}Where stories live. Discover now