ⓕⓘⓝⓐⓛ

1.9K 134 215
                                    

Düğün haberi herkese yayılmıştı. Paparazileri uzak tutmak için düğün hazırlıkları çok derin bir titizlikle ilerliyordu. Çift, düğünün gayet sade olmasını istiyordu. Birkaç dans, iki pasta ve belki bazı oyunlar.

Uraraka'nın rüyalarını yakışıklı kocası ile yeminlerini etme hayalleri ile süslenirken Bakugou'nun kabusları pastanın içinden çıkan bikinili Todoroki ile doluydu.

("Kapatman gerekeni kapatmamışsın SALAK"

"Bence o bu haliyle güzel"

"DEKU!!!!")

Uzak akrabalar ve uzak tanıdıklar da çağrılmıştı. Bir çok profesyonel kahraman gelecekti. Aizawa-Sensei'nin gelmesini sağlamak zor olmuştu ama başarmışlardı.

Heyecan doruktaydı. Misafirler dahil herkes gergindi. Ama günün sonunda, mükammel bir düğün vermişlerdi ve herkes mutlu ayrılmıştı.
.
.
.
Düğünden iki ay sonra, sabahın üçünde, günlerdir annesini aramayan Bakugou eski evinin kapısına gelmişti. Kapıyı sanki kıracakmışcasına çalıyordu. Herkes otuz dördüncü kere kapıya vurmasından sonra uyanıp alt kata indi.

Kapıyı açan Naomi olmuştu. Bakugou hızlıca içeri girdi. Anne ve babası ona meraklı ve endişeli gözlerle bakıyordu. Çok fazla soru vardı. Bakugou tek kelimeyle hepsini cevapladı.

"Bebek"

"Ne?"

Tamam, belki hepsini cevaplayamamıştı. Sonuçta sizin de günlerdir haber alamadığınız aile üyeniz sabahın üçünde kapınıza gelip "Bebek" deseydi sizin de kafanız epey karışırdı.

"Ochako, hamile!"

Herkes sevinmişti sevinmesine de bir sorun vardı. Bunu neden sabahın üçünde söylüyordu.

"Bakugou, tatlım, sabaha kadar bekleyemedin mi yavrum??"

Bakugou derin bir nefes aldı. Eve kadar koşmuştu. "Ochako yüzünden. Aniden kalktı ve hamile olduğunu söyledi. 'annelik içgüdüsü' imiş. Sabahın üçünde nöbetçi eczane nasıl buldum bilmiyorum ama hamilelik testi aldım. Pozitif çıktı ve..........evin çatısı uçtu"

"Pardon?"

"Biraz fazla sevinmiş olabilirim..."

"Ochako-chan nerde?!"

".....arabada bekliyor...."

"Sen buraya koşarak gelmedin mi??"

"...fazla sevinmiş olabilirim...."

*facepalm*

Bakugou Uraraka'yı arabadan indirdi, direksiyonun başına geçti ve arabayı park edip içeri geçti. Bakugou'nun eski odadısı hemen bir futon serildi ve Uraraka yatakta yatarken Bakugou yerde yattı.

Naomi uzun zamandır görmediği abisinin yanından ayrılmak isyemiyordu, o yüzden abisi ile yatmasına karar verildi. Aslında daha çok Naomi kendi verdiği kararı herkese zorla kabul ettirdi ama Bakugou'nun bununla ilgili bir sıkıntısı yoktu.

Birkaç saat daha uykunun ardından tüm aile bu sefer gayet normal bir zamanda kendi istekleri ile kalkmıştı. Naomi Uraraka'nın henüz şişmemiş karnına kulağını dayayıp bebeği duymaya çalışıyordu.

Birlikte kahvaltı yaptıktan sonra Bakugou ve Uraraka kendi evlerine gittiler.

3 YIl SONRA

Naomi UA'ye gidiyordu. Abisi gibi profesyonel kahraman olma yolunda adım adım ilerliyordu.

Naomi'nin quirki bir duyguyu ne kadar yaşadığına bağlıydı ve vücudu aşırı hassas olduğundan Naomi quirkini etkiye geçirmek için kahraman kostümünün kemerinde küçük bir iğne vardı. İğne ile elini kesmesi ile quirki aktifleşiyordu.

Bir Bakugou Olmak {BnHa Türkçe Fanfic}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin