Ma nagyon jó napom lesz mert ma ki együnk az ikrényi-tóra. Reggeli után anya összepakolt a srandolásra. Mi addig a tesómmal elvittük sétálni Bodzát a vasútállomásra. Mielött Elindultunk strandolni megetettem Bodzát, Katzit és Kacatot. A tó vize nagyon kellemes volt. Mikor meguntuk a fürdést anya kiment napozni, mi pedig homokvárat építettünk a parton.
Azután anya vett nekünk egy fagyit. Miközben a fagyit nyaltuk, ültünk a stégen és néztük a vizisielőket. Anya még evett egy föttkukoricát addig mi a játszótéren gyűrűztünk. És egy kislány leestt a mászókáról.
A kislányért pár perc múlva jött a mentő mert felszakadt a feje.
Aztán hazaindultunk. Amikor beléptünk az ajtón, Bodza mint a jókislány ült a lábtörlő maradványai és éppen anya vadiúj sálát rágta. Anya úgy levette szegény Bodza fejét, hogy Bodza a két lábam közé bújt. Anya gyorsan kikergette Bodzát a házból. Aztán sajnos apa is hazáért és meglátta a vadiúj sálat földön amit anya tőle kapott szülinapjára. Aztán már tudtam mi Történt! Amikor reggel bejöttem az etetésből nyitvahagytam a teraszajtót.
De erre anyáék már hamarabb rájöttek mert erre én már csak a szobámban jöttem rá, azután miután apa fölképelt. Aztán csak befeküdtem az ágyamba és szipogtam.
Kis idő múlva valami iszonyú büdös szag csapta meg az orrom. Vajon mi lehet ez?! Remélem nem az amire gondolok! De sajnos az! Belefeküdtem egy adag KUTYASZARBA!!! Bodza mit csináltál!!
Már csak ez hiányzott! Nem hiszem el!Lehetne még ennél is rosszabb?! 😔
ESTÁS LEYENDO
Az új családtag
De TodoEgy szép nyári napon megérkezett hozzánk az új családtag Bodza. Vajon mit szólnak hozzá a macskáim? Féltékenyek lesznek, vagy szeretni fogják az új jövevényt?