32. Поканата.

586 59 41
                                    

При мисълта, че може да е Юнги, сърцето ми прескочи. Сигурно ще е той! Оставих си нещата на бюрото и бързо тръгнах да излизам от офиса с усмивка на лицето.

*****

Когато излязох, видях непознат мъж седящ в гръб. Сърцето ми, което биеше като лудо, изведнъж забави и влезе отново в нормалния си ритъм, леко разочаровано. 

- Мм.. извинете? - проговорих леко несигурно. Дали това е човека, които ме търси? Мъжът се обърна бавно към мен и аз фокусирах лицето му. - Чан? Чаньол? Какво .. какво търсиш тук?

Чаньол беше съпругът на моята приятелка.. Така де, бъдещ съпруг след два дена. И също така.. той беше най- добрият приятел на Сънгмин ..

- Ой, здравей! - ухили се чаровно. - Извинявай, че те притеснявам на работното ти място. Надявам се да не ти е проблем? Ако трябва, ще те изчакам след работа-

- Сънгмин ли те праща? - прекъснах го, и веднага стрелнах въпроса си.

- Всъщност.. Да.. МинМин ме прати.. - погледна надолу момчето, а от широката му усмивка вече нямаше следа. - Знаеш, че ми най - добър приятел.. и няма как да му откажа молбата .. - извъртях очите.

- И затова трябва да те занимава с глупости точно последните дни преди сватбата, когато ти е най- напрегнато? Ако това е приятел... не ми го хвали..

Усетих, че говорих много солено към Чан. И на него не му беше приятно да обиждам приятеля му, въпреки, че самият той знаеше, че съм права. Чаньол беше добро момче и не можех да си обясня все още, как е приятел с такъв задник..

- Извинявай.. бях груба.. продължи да говориш. - усмихнах се леко. Чан кимна.

- Тук съм с две молби. Първата е от МинМин.. Той се извинява отново и те моли за един последен танц на сватбата ни ...  Нищо друго. Нито да му простиш, нито да бъдете отново заедно. Просто един танц.

- Изключено. - казах тихичко, но стигна до ушите на събеседника ми. Той ме погледна тъжно - Съжалявам.. ще си помисля.. Наистина ще си помисля, обещавам!

- Втората молба е от мен. - той хвана ръцете ми - Моля те от сърце.. и него помолих.. Не се карайте на сватбата ни.. Само не и него ден. Или се правете на непознати или на най- добри приятели. Просто искам един ден да се преструвате, че няма никаква кавга между вас.. Моля те.. Знаеш колко много се старае жена ми за този ден и иска всичко да е перфектно..

Мъжка Проститутка [ Ти Избираш] Where stories live. Discover now