HAAIILOWAAH
Nu gaat Roomsoesje hoofdstuk 5 schrijven! Veel plezier en Roomsoesje; Veel succes ;) :P - A
Ha ha ha echt bedankt XD sorry dat het zo lang duurde maar ja..~ Pov April ~
De jongens zijn net een paar seconde uit de kamer, als er aan de andere kant een deur open vliegt. Een gedaante struikelt over de drempel en valt voor mijn voeten op de grond
"Jenna!?" Ik kijk verbaasd naar de gedaante voor mijn voeten
"Ja sorry, ik werd tegengehouden door kleerkasten!! Het is schandalig, ik wou gewoon naar jou toe lopen maar ineens stonden ze voor me en zeiden ze iets van 'ja niet hier in kindje dat is verboden' kindje kom op ik ben toch geen kindje meer! Ik ben bijna 17, verdorie!"
Ik schiet in de lach, "Wat jammer dat je net te laat bent voor One Direction"
Jenna kijkt me met grote ogen aan.
"Je maakt een grapje toch!? Je wilt toch niet zeggen dat ik nu in hetzelfde gebouw zit met One Direction? Dit was mijn kans om Louis te ontmoeten!"
~*~*~*~*~
Hii, wauw, dit verhaal is echt verwaarloost! Net zoals dit hele account ... Dus ik dacht, laat ik weer eens verder schrijven aan dit verhaal en hopelijk Roomsoesje ermee verassen XD
So, hier is de rest van dit hoofdstuk! Enjoy x AnnuhDallasHoran_X
~ April POV ~
Jenna blijft plat op de grond liggen en zucht. Wauw, eerder voelde ik me down bij de gedachte dat ik de jongens nooit meer zou ontmoeten na het interview. Maar ik bedacht me niet dat ik juist super gelukkig moet zijn, ik heb tenminste de kans gekregen om ze te ontmoeten...
"Komt wel goed." Probeer ik troostend, "Ik weet nog niet hoe eigenlijk," geef ik twijfelend toe, "maar het komt goed." Nee het komt niet goed, ik zal nooit een meeting kunnen regelen met Jenna en Louis... Tenzij ik de loterij win en Meet&Greet tickets kan kopen en oh wauw, dan kan ik gewoon heel One Direction misschien wel kopen en-
Okay, nee, ik moet realistisch blijven. Het komt niet goed...
"Hoe wil je dat gaan doen dan?" Kreunt Jenna hopeloos tegen de vloer van de kamer. "Uhm, heel simpel-" Okay, denk April, je moet toch iets weten. "Hopen op goed geluk?" Komt er na een lange stilte uiteindelijk uit mijn mond.
"Kom, Jen, ik help je wel overeind." Ik sta op uit de stoel, die nu eigenlijk toevallig veel lijkt op een regiseursstoel, en strek mijn handen uit naar Jenna die nu al een kwartier lang uit op de grond ligt.
"Waarom kun je ze niet gewoon gaan stalken? Dat doe je toch altijd met jongens die je leuk vindt?"
Mijn mond valt open. Nee, ik voel me niet beledigd door de opmerking. Het is meer een feit, de keiharde waarheid.
"Jenna!" Ik laat perongeluk door alle enthausiasme haar handen los waarna ze weer terug op de grond valt. "-Auw"
Ik schiet in de lach. "Sorry," Jenna kijkt me echt aan alsof ik gestoord ben geworden. "-Maar, wauw Jenna, je bent een genie!" Schreeuw ik bijna.
"Weet ik!" Roept Jenna in de zelfde blije toon terwijl ze eindelijk rechtop staat. "Ik, Jenna Awesome Geweldig Super Cool Knap Tomlinson, ben nou eenmaal een genie!" Doet ze fake arrogant na. "Zit gewoon in de familie!" Knipoog ik, "Zullen we gaan?" Jenna knikt hyper, "Jouw huis?"
*
"Oké, Stalker June," Jenna komt aangelopen met een zak chips, terwijl ik bezig ben met met het opstarten van mijn laptop. "je weet dat ik het eigenlijk niet serieus meende toen ik op dit stalk-idee kwam?"
Ik haal mijn schouders niet boeiend omhoog, "Jij misschien niet, maar ik wel." zeg ik mysterieus en graai een hand chips uit de zak. "Ik wist niet eens dat we nog chips hadden?" "Oh, ja, lag gewoon in jullie kast."
Jenna is echt gewoon als kind aan huis hier. Andere vriendinnen antwoorden altijd beleefd als mijn moeder vraagt wat voor drinken we willen, Jenna heeft de koelkast al geopend voordat mijn moeder überhaupt die vraag kan stellen.
Ik maak een klein vreugde sprongetje wanneer het startscherm eindelijk in beeld verschijnt.
"Eens zien, hoe moest dit ookal weer..." Mompel ik tegenmezelf als ik browser open. "Zo'n klasgenoot van natuurkunde deed een keer een presentatie over hacken, nooit geweten dat die presentatie ooit van pas zou komen." Vertel ik, als het gewenste tapblad opent. "Cool."
Ik druk een paar toetsen in en schrijf een code over van mijn mobiel. Ik herken een aantal fragmenten van de presentatie, ik zit nog goed dus gelukkig.
Ik merk dat Jenna nogal is afgehaakt. Ze zit languit op de grond. Ze heeft echt iets met de grond...
"Jen," Ik hoef nog maar één ding in te vullen, "wat is ook alweer Louis' twitternaam?"
Met een schuinoog hou ik haar reactie in de gaten. "Louis lage streep Tomlinson!" Bij het zeggen alleen al schiet ze zowat de lucht in. Bovendien werkt het, ik heb haar aandacht weer.
"Aanschouw hier de magie van hacken zonder slechte bedoelingen en-" "Zonder slechte bedoelingen." Doet Jenna me lachend na, "We hacken iemand om hem te stalken."
"Achja, zolang het voor ons maar niet slecht uitkomt." Wuif ik weg. "Waar was ik gebleven?" Ik druk op een sierlijke manier op enter.
Het beeldscherm flikkert uit en aan en verandert een paar keer van kleur. Maar al snel is het beeldscherm weer normaal.
"Oké, maar er gebeurt niks A." Met een grijns blijf ik Jenna aankijken. "-Oh grapje, maar waarom twitter?"
Op het computerscherm verscheen de site van twitter.
"Je zit toch niet meer op twitter?" Jenna fronst haar wenkbrauwen en gaat dichter op het scherm zitten. "Zit ik ook niet." De grijns is nog steeds niet van mijn gezicht verdwenen, ik wacht gewoon op die ene reactie-
"OMG!! Dit is het twitteraccount van Freaking Louis William Tomlinson!!"
Ze springt en gilt door de kamer. "Meid doe rustig!" Lach ik. "Rustig?! Hoe moet ik rustig doen als we net het account van Louis hebben gehackt!?!" Ik wil nog meer laten zien, maar daar wacht ik even mee. Ik laat haar even uitrazen...
Zeven minuten later zit Jenna weer braaf op een stoel naast de laptop. "Klaar?" Ze knikt, maar je kunt serieus zo goed zien dat ze nog bomvol energie zit.
Werkelijk, waar haalt ze al die energie toch vandaan?!
"Ik wilde eigenlijk nog meer laten zien." Ik klik op profiel en krijg dankzij het hacksysteem een extra uitgebreid optiemenu.
"Ik ga je laten zien waar je toekomstige man zich nu bevindt hier op de wereld."
Weer een paar toetsen en google maps met streetview start automatisch op. De plaatsbalk wordt automatisch ingevuld en er komt een adres linksonderin het beeld. De googlemap wordt helemaal ingezoomd.
"Louis is nu in Hotel NewYork in Rotterdam." Zeg ik simpel en draai me om naar Jenna die als versteend met open mond naar het beeldscherm staart.
"Hallo, aarde aan Djenna, waar is je energie opeens gebleven?" Ik zwaai met een hand voor haar gezicht. "Je gaat je toekomstige man ontmoeten, waar wacht je nog op?"
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Hii, dit was hoofdstuk 5...
Niet heel lang sorry :(
Maar zodra ik tijd heb met school zal ik verder schrijven, waarschijnlijk zal het wel weer even duren voor een nieuwe update maar iig niet meer zo lang als afgelopen keer!Ik denk dat ik ( @AnnuhDallasHoran ) dit verhaal alleen verder ga schrijven omdat, voor zover ik weet, Roomsoesje niet echt meer veel schrijft ...
Ik hoop hier het beste van te maken :)
Pls laat ff van je horen in een comment als je dit hoofdstuk hebt gelezen en wat je ervan vond en oh vergeet niet te voten ;P
Dankje x A
JE LEEST
LOL
FanfictionHoi ik ben April en dit is het verhaal hoe Niall en ik elkaar hebben leren kennen! ——————————————— DJENNAAH: Oh my Coffee ... Zeg dat die foto van internet is! April: Waarom? DJENNAAH: Want die jongen, lieve schat, is een SHIRTLESS NIALL HORAN <3__...