#63

121 18 3
                                    

Jaelin pov

"Oppa ppali!!" aku yg sudah siap berpakaian swimming suit menjerit semua org untuk keluar. Aku dah xsabar ni..
"Sabor la Jaelin oiii... Tahulah mangat ii nk pergi swimming pool."kata Jaehwan Oppa yg sudah di ruang tamu. Yg lain pon sama.
"Hehe..." aku tersengih  malu.
"Kajja...." kita org semua pon keluar dari bilik hotel. Aku hanya ber'swimming suit' dn tuala diletak di atas kedua bahu. Yg lain pon sama hanya pakai swimming suit kecuali Jisung Oppa. Dia just pakai t-shirt gelap and short pants.


:::::::::::::_______:::::::::::::

"Oppa, hajima!!!!!!" aku menjerit takut kerana Sungwoon oppa nk tolak aku masuk dlm kolam. Kolam ni dalamnya paras dada aku.
"Haha...........Kolam ni bukannnya dalam....... Jaelin takut kenapa??" soal Sungwoon oppa yg sudah dukung aku. Nak campak la jawabnya.
"Oppa hajima....." rayuku.
"Hehe........ Hana..Dul......Set......" aku dan Sungwoon oppa masuk bersama kerana ditolak oleh Seongwoo oppa.
"Oppa!!!!!" aku menjerit kuat....... Aku yg tadi tenggelam sudah timbul sambil mencari nafas.
"Xmo kawan..........." sambungku.
"Hehe......... mian......" kata Sungwoon oppa and Seongwoo oppa serentak.
"Huh............" aku berjalan ke arah Jaehwan oppa yg tgh berenang bersama oppa ii yg lain termasuk Guanlin and Daehwi.

"wae muka merah ni??' soal Jaehwan oppa bila aku samapi kat dia.
"Tu. Sungwon oppa dgn seongwoo oppa kacau Jaelin......." jawabku sambil menunding ke arah Sungwoon oppa and Seongwoo oppa yg tgh berenang dtg kat arah kitaorg.
"Ololo. sian dia....." kata Jaehwan oppa sambil mencubit pipiku.

"Korg!!!" panggil Jisung oppa dari daratan. Kitaorg yg tgh berkumpul, pandang kearahnya.
"Wae??" soal Jihoon oppa.
"Take a picture" jawab Jisung oppa sambil menunjukkan phone dia.
"Ok........" Kitaorg semua berposing.

Hana
Dul
Set
Click!

 Aku peluk Jaehwan oppa dari belakang and dia buat peace. Yg lain, mcm ii gaya ada.

"Haha. Gomawo........ sambung ler main......" Jisung oppa berlalu pergi ke tempat yg dia duduk tadi. 

"Oppa............ Jom main kat gelongsor tu......." ajakku. Jari menunjuk ke arah gelongsor.
"Kajja............" Kitaorg semua mula keluar dari kolam dan masing ii lari ke arah gelongsor yg xberapa nk sibuk. sekarang ni just ada wanna one dgn Jaelin kat kolam. Maybe ramai yg xbercuti.













++++++++++++++++++++++++++++

"Oppa............" aku menegur Jisung oppa yg tgh duduk sorg ii sambil main phone dia.
"Wae??" soalnya sambil memandang aku.
"Nothing....... Hehe........" aku tergelak kecil sbb tgk muka Jisung oppa tukar jadi sedih. Maybe sbb aku ckp 'nothing'

"Can you help me??" soal Jiusng oppa.
"What??" balsku.
"Take me a picture." kata Jisung oppa sambil menghuurkan phone dia. Aku menyambutnya.
"Ok, posing. Hana.... Dul........ set........Click!" 

Aku ambik sebuah gambarnya yg begitu cantik.

"Nah........" aku bagi balik phone Jisung oppa ke tuannya.
"Gomawo......" Dia menyambut huluran aku. Aku hanay tersenyum lalu minum air kerana kehausan.

"Baiiiiiii. Jaelin nk sambung main......." aku berjalan menuju ke swimming pool semula.
"Baiiii............" kata Jisung oppa sambil melambai  ke arah aku.





































$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

"Oppa lapor..............." kataku sambil pout. Kitaorg semua baru habis mandi kat swimming pool dan sekarang nk naik ke bilik nk tukar baju. Sekarang dalm lif.
"Alolo............. Lepas mandi ni kita pergi mkn...... k??" balas Jisung oppa sambil mengusap rambut aku yg masih basah.
"Ok.................." jawabku sambil membuat tanda ok...................

























OPPA || WANNA ONE ||  《Complete》Where stories live. Discover now