Odmah mi kroz glavu prođe Miloš i podignem glavu te to stvarno i bude on! Ustanem i otkrijem se pa ispod sebe vidim krv. Čula sam naš kamion i provirila napolje pa brzo počela da budim Miloša znajući da su to naši.
Ja:Majmune! Miloše majmune! Budi se!
Jedva ga nekako probudim pa mamurno otvori oči i nasmeje mi se.
M:Kakav je osećaj ne biti devica?
Ja:Divan. Hugo i naši su došli, oblači se brzo i čim otvore vrata - marš u svoju sobu!
Kažem mu i on ustane buljeći u mene. Pratom pređe duž moje ruke pa ja sklonim istu i ustanem s kreveta.
Ja:Emm skloni se?
Ustane za mnom i priđe mi obavivši se čaršavom što me podseti da sam ja potpuno gola. Nabije svoje telo na moje a moja leđa nabije na prozor.
Ja:Videće nas! Skloni se!
Zaurlam na njega.
M:Ljubavi, ti si sada moja. Uzeo sam te, sećaš se?
Zbunim se na trenutak, ali se onda setim da je rekao...
Ja:Rekao si da niko neće znati i...
M:Dosta. Mrzi me koliko god hoćeš, ali znaš da ti prijam. Nije nam bio poslednji put, Ingvild. Danju me mrzi, naređuj, radi šta znaš, ali kad god sam besan, smoren ili kad mi trebaš - doći ću ti.
Legnem u krevet i zavijem se odmah pošto čaršav, na kome je bila krv, zaturim ispod kreveta.
Miloš se na brzinu obuče pa ode čim Natalija otključa vrata.
N:Ing? Šta se desilo?
Ja:Imaš li predstavu koliko te mrzim, Natalija?
Sama sam sebi potpisala ovo. On... reći će Hugu, a Hugo će napraviti skandal. Svi će da saznaju i biću prozvana po njemu...
Kraj FLASHBACKA
Kamion se zaustavi i moje prekine moje naviranje sećanja. Iskočim iz kamiona i otvorim vozačeva vrata odmah napadavši Huga.
Ja:Daj mi ključeve od kuće!
Pruži mi bez reči ključeve izvadivši iste iz brave i onda začujem da me Leo doziva, Hugo i Miloš priđu.
L:Ingvild, čekaj me u svojoj sobi. Dolazim čim se okupam.
Kaže mi a ja uhvatim priliku da ga odvučem gore u sobu.
YOU ARE READING
"Ne zaboravi me" - Završena
ActionPriča prati ekipu koja se sastoji od 8 članova, ukratko, mafiju i dvoje glavnih pijuna u predstavi zlog čoveka. Da li će se uvek vraćati jedno drugom, ili će pak jedna igra uništiti njihove, i tako slabe odnose? U priči "Ne zaboravi me" saznajmo da...