Razbudim se istog momenta kada pred sobom ugledam nikog drugog do Miloša. Uleti unutra pre nego što uspem da zatvorim vrata i popenje se na sprat.
Ja:Božja kazno! Šta si uradio pa si takav?!
Popenjem se za njim i čim uđem u svoju sobu on zatvori vrata za mnom i zaključa ista.
M:Sama si?
Ja:S kim ću biti?
Na pitanje odgovaram pitanjem i on se nasmeši.
M:Nedostajala si mi znaš? Tamo u Mađarskoj nema ovakve guzice.
Našali se udarivši me po dupetu i ja u momentu otključam vrata, izletim iz sobe i spustim se niz stepenice pa čujem kako me doziva.
M:Ingvild ako dođem dole biće gadno! Dolazi!
Iznervirano će on.
Ja:Ne!
Čujem kako silazi dole i vidim besan izraz lica pa otvorim ulazna vrata.
Ja:Imam dečka. Ajde razguli više.
M:Ne može. Moja si. Bila, jesi i ostaćeš.
Zatvori ulazna i zaključa ih, pa ključ baci negde u stranu a mene uzbije uz zid.
M:Ne volim kada si bezobrazna. Kazniću te.
Proreži dok mi gleda u usne pa počne da mi svlači bretele bebi dola.
Ja:Miloše dosta je jebote... Zašto mi to radiš? Zar ne možeš da pređeš s mene na neku drugu? Zašto sam ti ja toliko zanimljiva?
Izdahne ljubeći mi grudi pa me podigne u naručje tako se sa mnom penjući gore.
M:Zato što... volim kada vrištiš moje ime dok svršavaš. Uradi to opet...
Ja:Mrzim te. Jebeno te mrzim!
To nije pravi odgovor. To nije nikakav odgovor! Ali ja ću to izvući ili iz njega ili iz Huga. Kad smo kod Huga.. platiće mi za ovaj neuspešni plan.
M:Ne miriše nijedna kao ti...
Kaže i uzme pramen moje kose.
M:Imaju sličnu boju kose kao što je tvoja, ali to nisi ti.
Pogleda me u oči i približi mi se, a ja se odaljim.
M:One mi se trpaju sve jedna ispred druge, ti bežiš od mene...
Spojim pogled s njegovim i postavim svoju ruku na njegov vrat približivši mu se. Ne znam da li sam se predozirala tabletama za glavobolju ili sam prirodno tupava, al nešto jeste.
ESTÁS LEYENDO
"Ne zaboravi me" - Završena
AcciónPriča prati ekipu koja se sastoji od 8 članova, ukratko, mafiju i dvoje glavnih pijuna u predstavi zlog čoveka. Da li će se uvek vraćati jedno drugom, ili će pak jedna igra uništiti njihove, i tako slabe odnose? U priči "Ne zaboravi me" saznajmo da...