M:Ne stižeš nigde, Ingvild. Meni se vraćaš.
Prstom pređe preko mog lica dok mi drugu ruku zavlači pod majicu, pa počnemo da trljamo noseve.
M:Znaš li da mi nikad nisi dala da te poljubim? Htela si da ti to bude nešto posebno.
U momentu se izgubim pa ispustim jedno "aha" i mahinalno nam spojim usne zavlačivši mu jednu ruku u kosu a drugu na vrat.
Nekako iznenađeno prihvati poljubac i gurne mi jezik u usta pa ga tako ispreplete s mojim. Ima mekane usne, i znam da mi se ranije gadila svaka pomisao na njega ali kako vreme odmiče... ispada da je samo on taj koji može da me zadovolji, iako ni sa kim drugim nisam ni probala.
Ja:Miloše...
Dozivam ga jedva jer sam ostala bez vazduha pa se jedva odvojimo.
Ja:Miloše polako... ne mogu da te ispratim...
Ovaj put nam on spoji usne i par puta gricne moju donju, a poljubac se oduži ovaj put...
Desnu nogu podignem i svučem mu trenerke tako da ostane polu go, pa ga oborim na krevet tako da padne u sedeći položaj i skinem majicu a za njom i šorts, i na meni ostanu samo gaće.
M:Hoćeš da mi učiniš nešto?
Pita me uzbuđeno a ja se nesvesno nasmešim.
M:Idi obuci one koje ja volim i sedi mi u krila. Okreni se ka ogledalu.
Sedeo je ispred ogledala a mogla sam da pretpostavim šta želi.
Ja:Hoćeš da ti igram u krilima?
Iznenadim se na ovo pa on ustane sa kreveta, i pošto je bio viši od mene natera me da podignem glavu.
M:Uradi to. Izludećeš me i kazniću te. Sve moram da ponavljam.
Iznervira se a ja se okrenem i nabijem mu dupe namerno, pa me udari po istom dok sam vadila jedne crvene, čipkane, svukla svoje i navukla te gaće na brzinu.
Kada sam se okrenula videla sam da je skinuo i bokserice, a da mu se digo tako da sam poželela još da ga mučim.
Ja:A ne bih..
M:Ingvild odmah sedi! Ozbiljan sam, sutra nećeš biti u stanju da radiš vežbe. Zadnju rečenicu proreži i ja mu sednem u krila šireći noge lagano bokove pomeravši napred i nazad.Rukama mi stegne struk i povuče me bliže sebi ljubeći mi leđa i vrat ostavljajući po koju šljivu na istom.
Bez obzira na to što sam nosila gaće, nabio me je na sebe i ispustila sam jak vrisak.
Ja:Miloše!
M:Rekao sam da me ne provociraš i da ću te kazniti. Ti me ne slušaš. Sad snosi posledice.
Kaže mi još jednom me nabijajući na sebe. Istrgnem se i ustanem dok me je besno gledao.
M:Sedi.
Ja:Ne znaš kako me pališ kad si besan...
Ne znam šta me je nateralo da to kažem, ali neka odmah prestane. Van kotrole sam! Nije kao da mi se to prvi put dešava kad sam s njim ali opet...
Svučem tange na brzinu i sednem mu u krila tako da nam se polovi dodiruju i spojim nam usne koje željno prihvati i počnemo ponovo da se žvalimo.
Povuče me bliže sebi i namesti ga na ulaz i ja stisnem zube znajući da će da boli.
M:Jesi spremna?
Klimnem glavom u potvrdnom smislu i Miloš ga gurne do kraja. Neartikulisani zvukovi koje sam ispuštala su zvučali kao da ih ne proizvodim ja, i to me je pomalo plašilo.
Ja:Miloše... Miloše...
Dozivam ga već dugo kroz koji izdah. Pre sam smela samo da vrištim, i ništa mi drugo nije bilo dopušteno, pogotovo da stenjem njegovo ime i grebem ga. A sada je to sve što radim. Dopušta mi iz nekog razloga. Kada mu ova poza dosadi, uhvati me za kukove i smesti tako da ležim ispod njega.
M:Šta si se uplašila?
Upita me pošto se zagleda u moje noge, butine mi raširi s obe ruke a zatim se spusti ljubeći unutrašnjost istih. Prijalo mi je toliko da sam ga još više dozivala u želji da prestane, jer sam mogla da svršim od njegovih samih dodira. On je onaj koji zna šta volim, i šta me pali do krajnje granice. I taman što stigne do mog najosetljivijeg dela tela, raširi moje usmine i nasmeši se.
M:Reci mi iskreno. Jesi li spavala s onim? Verujem da si ga i poljubila jer si rekla da...
Podignem se otrgnem iz njegovog stiska te vidim da je sve besniji svakim mojim sledećim korakom.
M:Ingvild..
Proreži mi ponovo na usne kada nam spojim tela, tako da su nam se prsa dodirivala.
Ja:Miloše ja sam tvoja.
YOU ARE READING
"Ne zaboravi me" - Završena
ActionPriča prati ekipu koja se sastoji od 8 članova, ukratko, mafiju i dvoje glavnih pijuna u predstavi zlog čoveka. Da li će se uvek vraćati jedno drugom, ili će pak jedna igra uništiti njihove, i tako slabe odnose? U priči "Ne zaboravi me" saznajmo da...