9.část

1.6K 86 3
                                    

Viděl jsem, jak si Sangwoo vyndavá z uší falešné plugy. Svázal mužovi paže zelenou páskou a začal si oblékat modrou kuchařskou zástěru. Muž klečel na zemi a potil se. Sangwoo si přisunul židli za muže a posadil se na ni. 

''Proč jsi tak potichu?'' zeptal se mě Sangwoo. ''Nechcete se představit?'' pokračoval s úsměvem na tváři. 

''To je ale trapné ticho.'' pronesl po chvíli Sangwoo, držící mužovy vlasy.

''Bume... Nechceš se zeptat, kde jsme se potkali?'' zeptal se mě se zvednutým obočím Sangwoo.

Ne, to opravdu nechci...

''Kde jste se potkali..?'' zeptal jsem se roztřeseným hlasem.

''Kde jsme se potkali?'' zeptal se Sangwoo směrem k muži a poplácal ho po tváři.

''V baru...'' odpověděl muž.

''V jakém baru?''

''V gay baru...''

''Proč mluvíš tak potichu? Myslel jsem, že si jsme blízcí.'' řekl Sangwoo. ''Dokonce jsem předstíral, že mě zajímají tvoje na hovno triky s kartama, no ne?'' pokračoval.

''Dokonce jsme se políbili.'' naléhal se vzpomínkou v hlavě na to, jak se líbali na toaletách a muž po něm chtěl orál.

''To je Yoon Bum.'' představil mě. ''Je trochu špinavý, ale věřím, že to pochopíš.'' řekl lišácky.

Muž stále mlčel a Sangwooa to začínalo očividně dost štvát.

''Jak dlouho v tom chceš pokračovat? To jsi tak moc stydlivý?'' řekl s úsměvem Sangwoo, za kterým skrýval značnou nervozitu.

''H-Hyunwoo... Co to do tebe vjelo...'' zamumlal muž.

Hyunwoo??

''Udělal jsem něco špatně? Doma na mě čeká žena a děti... Nech mě jít, dobře?'' žadonil muž.

''Hyunwoo... Já tě prosím...'' klečel před ním na kolenou, s hlavou sklopenou a prosil.

''Tak je to správně. Poprvé je to vždy trapné. I když tu jsme všichni kluci'' pronesl Sangwoo a z mužovi zadní kapsy vytáhl balíček karet. ''Nic jiného, než hra, nás nesblíží. Bude to vzrušující.'' 

''Přemýšlím, co bychom mohli vsadit.'' řekl lehce zamyšleně Sangwoo a prošel okolo mě. 

''No jasně, mám to.'' vykřikl.

''Vaše životy.'' dodal.

Vše se v tu chvíli zastavilo. Podíval jsem se na muže, který měl v očích stejně zoufalý pohled, jako já. To nemůže být pravda. To nemůže přeci.

''Nazveme to policisté a lupiči. Ten, který na konci bude mít žolíka, je lupič. Ale my nebudeme hledat lupiče. Já si vezmu eso.'' řekl a položil zbylý balíček mezi mě a muže.

''Hra začala.''

Mlčky jsem pozoroval muže, který klečel naproti mě. Byl stejně zoufalý jako já. O co tady jde?

''Takže teď tam je lichý počet es, ano?'' řekl Sangwoo.

''Poslední eso bude policista. Takže na konci hry zbudou dvě karty. A každý z vás bude mít jednu. Buď žolík, nebo policista. Co vy na to? Budete strůjcem svého vlastního osudu, jak vtipné. Ale bude to vzrušující, něco jako horská dráha.'' ukončil svůj dlouhý dialog Sangwoo.

Nepřestával mě svýma nápadama udivovat. Pořád jsem nechápal tu hru na policistu a lupiče. Co se bude dít po tom?

Sáhl jsem po balíčku s kartama a rozdělil ho mezi sebe a muže. 

Killing StalkingKde žijí příběhy. Začni objevovat