Ahoj!!
Po jídle nás opět odvedli na chvíli do cely, než nás zase vyšlou do práce. Ten stereotyp mě štval, ale dnes jsem měl pocit, že snesu snad cokoliv. Nevím, jestli to zavinila ta noc či to co Eren řekl, ale byl jsem šťastný a využil chvíle, kdy jsme byli o samotě. Objal jsem jej a letmo políbil. Už mi to nepřišlo ani tak těžké jako dříve, avšak pořád jsem cítil menší stud. Sklopil jsem hlavu a čekal, až nás pošlou do práce.
"Bože ty si také roztomilé šteniatko" rozplýval som sa nad ním taký krásny bol. Netrvalo dlho a pridelili nám smeny. My sme mali kuchyňu a jedáleň. Bol som rád že sme mali spolu. Aj keď sme museli umývať taniere a krájať veci na obed, vždy som si našiel krátky čas na to aby som sa na neho usmial. A vždy keď som prešiel okolo neho musel som sa aspoň trochu obtrieť, aby som stále cítil že je pri mne.
Má opravdu jediná oblíbená činnost ve vězení...umývání nádobí. Teď to myslím vážně. Miloval jsem pořádek a čistotu. Vše proběhlo v pohodě, až jsem se divil, jak neobvyklé to bylo. Po umytí nádobí jsme připravovali věci na oběd. Mimo to Eren mi věnoval několik krásných úsměvů a sem tam mě lehce objal. Bylo to až zvláštní, ale velice příjemné. Hlavně tu dnes nebyli žádní rýpalové, kteří by toho chtěli využít, a tak jsem si všechny tyhle okamžiky mohl zapsat do paměti.
Boli to krásne chvíle ktoré som si užil. Ale netrvalo dlho a všetko krásne skončilo. Museli sme sa presunúť do ciel.
Skončila nám práce a nás zase vyhnali do cel. Myslel jsem si, že bude vše v pohodě, když jsem konečně s Erenem sám. Jenže opak byl pravdou. Přišel jeden ze strážných a zavolal si Erena s tím, že ho k sobě pozval jeden s z vyšších strážníků. To byl určitě ten parchant, který za ním přišel tenkrát osobně. Vysoká postava, nepříjemný a přísný pohled, tmavé vlasy i oči a psí známky na krku. Moc dobře vím, co jsou tihle týpci zač, jak by taky ne, když jsem s nimi nějakou dobu pobýval, dokud jsem nezdrhl. Zajímalo by mě, co by tak po Erenovi mohl chtít zrovna on. Snažil jsem se zahnat všechny špatné myšlenky, ale už jsem tak nějak tušil, o co nejspíš půjde a proč byl Eren tak odtažitý...Bože proč?
Netrvalo dlho a už za mnou niekto prišiel. Zas ma chce? Asi som sa stal jeho osobnou štetkou. Chodenie mi robilo problém. Akoby nie po včerajšku. Len sa bojím že zistí čo sa v noci stalo. Netrvalo dlho a prišli sme ku kancelárií. Nádych, výdych a začal som klopať.
------------------------------------------------------------------------------
Nechal jsem poslat pro svou roztomilou kočičku, už jsem to bez něj nemohl vydržet. Čekal jsem u dveří, abych se mohl zmocnit jeho božských rtů hned, jak vstoupí. Netrvalo to dlouho a ozval se očekávaný klepot. Otevřel jsem dvěře, popadl ho za límec a táhl jej dovnitř, aniž bych se ujistil, jestli se dveře dovřely. Bylo mi to fuk, hlavně, že už tu je...
,,Ach Erenku, tolik jsi mi chyběl. Jsem tak rád, že tě vidím. Doufám, že ses měl dobře, dneska se totiž držet zpátky nebudu. To už jsem ti jistě říkal...promiň, dneska mi to moc kecá..." řekl jsem a konečně zakusil jeho rty...jeho sladké měkké rty. Taková slast.Pokračování příště...
ČTEŠ
Tajemství mezi dvěma [Ereri] ✔️
AcciónNejprve bych chtěla oznámit, že tento příběh píši s @iloveyaoiandereri ❤ Příběh se točí okolo dvou mužů, Erena a Leviho. Oba měli pestrou minulost, která je dovedla do vězení a teď spolu obývají jednu celu. Pokud chcete vědět, jak pokračuje jejich...