Lisa anlatımı
Jungkook tekrar dudaklarımızı birleştirdi bu sefer sert bir şekilde öperken ona sert bir şekilde karşılık vermeye çalıştım.
Alt dudağımı sömürürken ben onun üst dudağı ile uğraşıyordum bir anda içimden gelen özgüven ile birde azgınlık.
Dilimi dişlerinin üstünde gezdirdim ve o anlamadan dilimi alt dudaklarının üstünde gezdirdim o dudaklarımızın içine boğuk bir şekilde inledi.
Dudaklarımızı ayırdı ve siyaha kaçan gözleri ile bana bakıp dudağını ıssırdı evet bittim.
Jungkook: Bugün rüyalarımda olan her edepsiz sahneyi senin üstünde işliycem lalisam korkman normal olabilir.
Tekrar dudaklarıma kapandı başını yana çevirdi öpüşmemizi derinleştirdi.Ellerini tişörtümün içine sokup çıplak belimi okşamaya başladı.
Üstüme üstüme gelirken e haliyle bende arkaya gidiyordum elleri ile bana yön veririken sırtım sert ve soğuk duvara deydi.
Ellerini aşağıya indirdi ve pantalonumun üstünden kalçalarımı avuçladı ve onları yoğurmaya başladı ben dudaklarına inlerken dudaklarımın üstünde gerilen dudakları ile güldüğünü anladım.(Ne biçim cümle lan bunu şey gibi gözlerim gözlerinin gözlediği yolu gözleseydi gözlerim gözlerinin gözlediği yolu gözlemiş olurdu HDBDBJS)
Kalçalarımdan tutup kaldırdığında bacaklarımı onun baldırlarının üstüne sardım ve ellerimi boynuna götürdüm ve ensesindeki saç tutamlarını aşağıya doğru çektim.
O yürümeye başladı ve beyaz merdivenlerden yukarı çıktı.Kalbim ilk yaptığımızki gibi depar atarken sakinleşmeye başladım.
Nefes almak için dudaklarımızı çok hafif ayırdı ve dudaklarım üstünde hızlı hızlı nefes alıp vermeye başladı benimde ondan farkım yoktu.
Odamızın kapısını açtı ve beni yatağa doğru ilerledi ve nazik(!) bir şekilde attı.Bakın NAZİK.
Kapıya doğru ilerledi ve kapıyı kilitledi ve yanıma gelirken kemerini çıkarttı ve yatağın bir kenarına attı sonra üstüme doğru eğildi ve boynumu ıssırdı.
İnlemiycektim ben bugün onu inleticektim.O beni sertçe emerken ben kendimi inlememek için zorluyordum.
O inlemediğim için sinirlendi ve daha sert bir şekilde emmeye başladı.Hala inlemiyordum sinrle yerinden doğruldu ve tişörtümü yırttı.
Lisa :N-ne yapıyorsun be hayvan!?
Jungkook: Hayvan mı??
Jungkook elini altımdaki şorta götürdü ve onu kaşla göz arası çıkardı hızla çıkardığı için şort çok kötü bir şekilde sürttüğü için bacaklarım çok kötü bir şekilde kızardı Çünkü şortumda çok fala boncuk gibi süsler vardı.
Bacaklarım yanarken Jungkook kendini kaybetmiş bir şekilde Kadınlığıma bakıyordu yanaklarım alev alırken o elini o ince kumaş parçasının üstüne götürdü ve sertçe iki parmağını bastırdı.
Inlemiycem inleticem Inlemiycem inleticem Inlemiycem inleticem Inlemiycem inleticem...
Onu altıma aldım ve pantolonunu çıkardım yatağın yanındaki kemere bakıp gülümsedim bekle sen salak!
Kemeri aldım ve ellerini kafasının üstünde birleştirdim ve kemer ile bağlamaya başladım (impersive hehe)
Jungkook: Lisa ve fantezileri ne yapıcan lisa beni bağlayıp kaçıcan mı?
Lisa :Aslında oda iyiymiş altındaki şişmiş aletin ile seni burda bırakırsam güzel olurdu ama başka planlarım var.
Elleri yatağın kenarındaki başlık sayesinde havada kalıyordu eveeeet.
Cinsel organının üstüne sertçe oturdum.O inlerken zafer ile gülümsedim çok kolay olmuştu ama yaaa.
Üstünde ileri geri hareket ederken Jungkookun bedeni altımda gerim gerim gerilirken ben sırıttim.
Üstünde bir anda zıplayınca çığlık atar gibi adımı inledi.Tekrar yapınca ellerinin üstündeki kemeri açmaya çalışıyordu bu yüzden bağlamıştım.
Ayağa kalktım üstümde siyah çok sade iç çamaşırı vardı ilerledim ve komidinin üstündeki bezi aldım ve tekrar yanına gittim ve gözlerini bağladım.
Jungkook: Yapma lisaaa aahh !!!
Üstümdekileri çıkardım ve yere attım ve üstüne oturdum ellerini çözdüm.
Lisa :Sakın hareket etme.
Beni dinlemedi ve ellerini çıplak olduğundan habersiz göğüslerime götürdü bir anda durdu sonra kendine geldi ve gözlerini açtı vücudumu süzdü ve dudağını yaladı.
Beni altına aldı ve bakstırını çıkardı ve direk kökleme içime girdi ben çok fena inlerken o içimde gelgit yapıyordu hiç beklemedi ve bir anda boşaldı bende boşaldım.
Kendini yanıma attı ve siyah olan saçlarını geriye attı üstümüzü örttü ve birbirimize sarıldık.
Jungkook: Bütün özlemimi gideremedim ama olsun hadi uyu.
ayys_xq nasıl bebekim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game love/liskook 2019 Wattys
FantasiOkuyun görün spoi yok diyer liskook kitabımı okuyun.