פרק 7

665 70 15
                                    




״זה לא הוא?״ מרי שאלה בתמימות והצביע באופן גלוי מאוד על הבחור שתפס את מבטן מיד. חיוכו גדל והחל להתקרב אל הבנות. "אמה?" המשיכה הדודה שלא הבינה את הרמז העבה שניסתה לשדר האחיינית.

ככה זה כשהיחסים היו תקולים במשפחה, גם בטלפתיה ותקשורת לא צלחו השתיים. הסתכלה לצד השני אמה, לחייה נהיו אדומות, אין מצב שהמכונית הארוכה והיוקרתית הזאת עם הנהג היו שייכים לבלאק סמית כדי לבוא לקחת אותה.

״אמה? אם אני לא טועה כמובן.״

המשיכה לחפש את הבחור הלא קיים וכאלו לא שמעה, עד שדודה שלה תקעה במותן בלי מודעות את המרפק שלה, ״מה את עושה אמה, הוא ממש פה.״ כמו סבתא יצא לה. אמה רצתה לדפוק לעצמה את הראש בקיר.

היא הסתובבה בהפתעה, פגשה עכשיו מקרוב את הבחור. היא הרגישה שצדקה לגבי ניחוש הגיל, אבל אם באמת צדקה, הוא היה נראה טוב מאוד לגילו. מטופח, מסודר, עם חליפה ושיער מסורק. מרי הרגישה בעצמה שהבחור מולה היה נראה בסביבות גילה רק הרבה יותר טוב. הרבה יותר טוב.

במיוחד עם הפיגמת מיני מאוס.

״היי, כן אני אמה אנדריי.״ חייכה בביישנות, הובכה מאוד מהסיטואציה, ודודה שלה לא עזרה לעניין כי רק עמדה וחייכה במוזרות.

״קראי לי אריק, הנהג של בלאק סמית.״ לחץ את ידה של אמה, ולאחר מכן פנה אל מרי בנחמדות בשאלה מי היא.

הן בחיים לא היו בסיטואציה כזו יחד, אפילו של להציג אחת את השנייה היה נשמע מאוד מוזר. ועדיין אריק היה כה שליו ונינוח, לא הפסיק לחייך. ״מרי תומפסון, דודה של אמה.״

״נעים להכיר מרי.״ חייך אל הדודה וגרם לה אפילו להסמיק ממבוכה, מה שלא קרה לאישה שנים. ״תני לי לעזור לך עם המזוודה אמה.״ ואמה שעדיין נתקעה בפאזה, לרגע היא לא יכלה להאמין, כמה עשיר הבן אדם הזה יכל להיות עד לנהג עם מכונית כזו יוקרתית?

"זה בסדר, אצליח לבד." אמה החזירה לגבר בחיוך קטן. "תודה."

"את נראית לי כמו אחת שחדשה בכל העניין הזה. אני הנהג, פורק ומעמיס את החפצים של כל המכובדים הקשורים לבלאק כמובן." אריק צחק לתגובתה של אמה לאחר שעצר אותה וחטף מידה את המזוודה.

"ואת העוזרת החדשה, ללא ספק קשורה אליו עכשיו." אריק המשיך בדבריו לאחר שסגר את תא המטען האחורי. "שיהיה לך בהצלחה." גופה הצטמרר כששמעה את התיאור החדש. עוזרת חדשה. זה גרם לאמה לתהות לגבי המון דברים באותו הרגע. אוי, ואסור היה שמרי תשמע את זה בשום פנים ואופ-

Love In OrderWhere stories live. Discover now