Medya=Lucius'un gözünden düşen damla.
Bu bölüm geçiş bölümüdür. Sırf biraz zaman geçsin diye yazdım 😂😊❤. Yazım hatalarım varsa lütfen uyarın, sevgilerle.Revir günün aydınlığıyla doluyken başka biriside enerji patlamasını konuşarak atmaya çalışıyordu. Tabi bu yanındakileri ne kadar sinir etsede susacak gibi değildi.
Sirius(S)-Eğer pinokyo burnum uzayacak dese ve burnu uzamazsa yalan söylemiş olur. Ama yalan söylediği için burnu uzarsa doğru söylemiş olur. Bu durumda buruna ne olur?
Severus Snape kendine doğru dönmüş soru soran Sirius'la sonunda keçileri kaçıracağına emin olmuş bir halde sağlam eliyle saçlarını çekiştirirken Lucius ise ellerini kulaklarına kapamış korku dolu sabahtan beri susmayan gence bakıyordu. Onun kulağını kapadığını gören gençse her cevap almadığında sesini biraz daha yükseltiyordu.
Mavi saçlı olan aslen sarışın sonunda dayanamayarak bağırdı.
-YETERRR BLACKKK! YETERRR!
Snape-Madam Pomfrey asamızı verdiğinde ilk işim çeneni kitleyecek bir büyü yapmak olacak.
S-Off çok sıkıcısınız cevap verseniz ne olur sizi pislikler?!
İkiside gözlerini devirerek baktığında kıvırcık saçlı sırıttı.
S- Hadi ama Sltherin'ler zeki olduklarını savunmalarına rağmen beni bile cevaplayamıyor mu? Ah bir Ravanclaw'lı olsaydı.
L-OFF! Kes sesini Black! Sen saçma sorular soruyorsun!
S-Ne o? Cevaplayamıyoruz, kafamız basmıyo demenin farklı bir şekli mi bu ne?
İkisi aynı anda-Hayır tabi ki!Tabi bunu derken Severus'un kaşları çatık bir ifadeyle, Lucius ise kaşları havada küçümseyerek bakmıştı.
S-O halde sorumu cevaplayın.
(Lucius ufladı.)- Bence burnu buna dayanamaz ve düşer.
Snape ona başını sallayarak bakmış ve kendi cevap gayet belliymiş gibi ikisine dönmüştü.
Sn- Bir kere eğer böyle bir şey derse kısır döngüye girerek burnu uzayıp kısalır.
Sirius elini çenesine dayayarak gözünü bir Siyah saçlı kendinden emin çocukta birde ona kimin dediğini kabul edeceğini, gizlemeye çalıştığı bir heyecanla bakan Lucius'ta gezdirdi.
S-Bence de Malfoy'un dediği daha mantıklı!
Sn-Ne?! Bu mantıksız!
S-Üzgünüm Severus.
Sn-(Çocuk iğrenerek yaslandığı yastıktan biraz geriledi.) Bana ismimle seslenecek samimiyeti nerden bulduğunu sorabilir miyim Black?!
Sirius sırıtarak ona eliyle öpücük attığında Snape kusar gibi yapmıştı. Lucius ise anlamamışça bakarken Sirius yeniden gözleri parlayarak baktı.
S- Hey tavuskuşu, sence profesör Dumbledore'un sakalı gerçek midir?
L-Nerden bileyim aptal?! Bir dakika! Sen bana tavuskuşu mu dedin?! Seni adi!
S-*sırıtır* Ne ama tavuskuşu dediğimde cevap veren sendin?
Kenardan kaptığı bir yastığı ona atarken aslında Lucius'ta istemsizce gülümser.
L- Sorarken bana bakıyordun!
S-Kör insanlar hayallerini görebiliyorlar mı?
Sn-Hayaller görünmek zorunda değildir bir kere, onlar beynimizdeki kurgular olduğundan insanın duyularına göre şekil alabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Deli Ediyorsun
FanfictionHer türlü ship ortaya fırlayabilir. Çapulcularda kavak yelleri... By Malfoy Esra'dan gururla sunulur 😳.