afraid

910 38 7
                                    

Korkuyu soracak olursanız size bunu en iyi Mingyu tarif edebilir. Neden mi? İşte cevabı.

Aile durumu çok da iyi değidi . Tek suçu  biraz da olsa ailesine destek olmaktı.  Hayatının hatasını yapmak değildi.

15 yaşında iken bir kasapta işe başladı Mingyu. Her şey güzel görünuyordu. Bir işi vardı okul notları iyiydi. 

İşlerin kötüleşeceğini bilmeksizin çalışıyordu Mingyu. Maaş günü geldinde para verilmemişti. Nedenini sordu. Aldığı cevap onun kanını dondurdu.

-Patron ile yatmassan maaş alamassın.

Bu da ne demekti şimdi ? Mingyu afalladı ve ne yapacağını düşünmeye başladı. Ailesinin haberinin olmasına gerek olmadığı kanısına vardıktan sonra kabul ettiğini söyledi.  Yumruğunu sıkarak patronla birlikte et deposuna girdiler.

Kapı kilitlenince Mingyu korkmaya başladı. Neden kilitledin diye sordu. Patronu alayla cevap verdi.

-Ahhaha birinin bizi görmesini mi istiyorsun? Tanrı aşkına et doğramayacağız sex yapacağız.

Mingyu yanlış yaptığını anladı ama artık çok geçti. Dişlerini sıkmaya başladı.

-Kaç yaşındasın Mingyu sen?

15 dedi .

-Yaşına göre fazla iyisin Mingyu. Bacakların omuzların dolgun kalçaların...

Mingyu midesinin kalktığını hissetti. Bu adam kesinlikle pedofili hastası olmalıydı. Lgbt yi normal karşılardı ama kendisini arzulaması iğrenç bir düşünceydi. Kim bilir kaç kişiyi arzulayacaktı...

Gözünü kapattı ve olacakları beklemeye başladı.









Farklı bir ship ile geldim bu sefer inşallah okur ve beğenirsiniz oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin ♡

The Case/MeanieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin