'1

420 53 22
                                    

Soobin sakin kalmaya çalışarak, elini sarmak için uğraşan küçüğünü izliyordu. Çocuk ondan daha da nefes nefeseydi ve ne olursa olsun, Soobin onun çok güzel olduğunu düşünüyordu.

"Hyung, fazla derin kesmişsin. Hastaneye gitmeliyiz."

Hueningkai onun gözlerine döndüğünde dahi, Soobin kilitlenmiş halde çocuğun gözlerine bakıyordu.

"Hyung, iyi misin?" diye sordu boştaki elini yüzünün önünde hafifçe sallarken.

"İyi olacak mıyım?" diye fısıldadı Soobin. Çocuk anlamamış halde tek kaşını kaldırarak ne söylediğini sordu. Ama Soobin cevap vermek yerine ayağa kalkmış ve Hueninkai'nin bileğini kavramıştı. Çocuk şaşırmış bir halde onun yüzüne bakarken elindeki sargı bezi rulosu yere düşmüş ve hafif bir ses çıkarmıştı. "Kai." dedi, net bir şekilde.

Beklediği bir süre boyunca transtaydı sanki, ardından transtan çıkmışcasına Kai'nin bileğini bırakmıştı.

"Ne söylemek istiyorsun hyung? Elin kanıyor, canın yanmıyor mu?"

Kai, gözlerini onun bileğine indirdiğinde Soobin de elini biraz kaldırarak yarasına bakmıştı. Gözlerini kapayıp açtı, çocuk gelip onun elini avucunun içine koyduğundan beri bakmamıştı buna. Tahmininden de kötüydü.

Boştaki elini burnunun üstüne getirerek tuttu ve arkasındaki koltuğa bıraktı kendini.

"Hyung!"

Soobin'in içinden küfretmek geçiyordu. Kai yüzünden, sürekli kendine dikkat etmez olmuştu. Bu ona kızma isteğini tetikliyordu ancak sonra duruyordu, çocuğun bir şey yaptığı ya da bildiği yoktu.

"Sorun yok." diyebilmişti. "Beni yalnız bırakır mısın, Kai?"

Kai hala hyungunun kanayan eline bakarken üzgün bakışlarını gönderdi ona ve yavaşça odadan çıktı.

Soobin ise kalbindeki bu belirsizlik ve acıyla öylece kalakalmıştı.

'~

KaiBin'i sevin ♡

28520'ym

[BLU,e]-kaibinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin