*Bartu'dan
"Saçmalamayın lan böyle bi iddia olmaz" resmen korkudan titriyodum.
"Bak koçum iddiayı sen kaybettin ayrıca bize ihanet ettin şimdi sana kurtulmak için bi fırsat veriyorum bir ayın var bir ayın sonunda o kızı kendine aşık ede bilirsen kazançlı çıkarsın"
Resmen küfretmeyen ben şuan kendime bütün küfürleri söylemiştim. Bilmedigim tanımadıgım bir kızı kendime aşık etmeye çalışıcam acaba kız çirkin filan mı? Çirkin olsa bu kadar kesin konuşmazlardı.
Of oofff ne halt etcem şimdi ben...
Kız mevzularından hiç anlamam ki lan ben.
Sevdigim kızın bile adını bilmeyen bi angusum ben
Bir kaç gün bu konu hakkında napa bilirim diye düşündüm ve Berk gilden akıl aldım. İyikide almışım yoksa kızın daha kim oldugunu bilmiycektim. Sorun şurda Keşke bilmeseydim.
Ben ne zamandır adını ögrenmeye yenteldigim ama benim tanıdıgım ezik kişilerin öyle bir kız tanımıyorum sözüyle karşılaşıp adını bile ögrenemedigim kız şimdi bir iddia yüzünden evimizi kundaklıycaklar ve aileme zarar vere bilirler. Bu iddiaya girdigim kişiler bana kendimi kurtarmak yada kısaca biraz eğlennek amaçlı bana bu oyunu oynattırıyolar.
"Adı Deniz Demirkan. Kızın bide diger ismi varmış ama pek kimse bilmiyo. Diger adıda bizim öğrendigimize göre Merveymiş."
"Berk çok saol kardeşim ama ben o kızla konuşamam bile biliyosun beni kanka ya."
"Lan başka şansın mı var. Hem sen merak etme Oğuzla ben senin için ince detay araştırma yaptık. Kızı popüleritesi baya iyi bu yüzden sana bakmaz."
"İçimi rahatlattın maldeyna saolasın"
"Oğlum bi dinle lan. Bu halinle bakmaz ama sana bi el atarsak süper olursun lan inan bana."
"El atmak filan ne ayaksınız lan. Bütün yakın döğüş tekniklerini biliyorum ben."
"Bartu yeme beni kanka." yere kafamı egdim ve
"Tamam la bilmiyom ezme beni." dedim sonundada yavru köpek bakışı.
"İşte bu yüzden bu kız sana bakmaz kız yavru kedi bile sevmiyo lan o derece ama sen bu tatlılıkla resmen keser seni"
Baby face ime ilk defa bu derece küfrettim.
Fatih denen kişi muhtemelen benle yaşıt yada biraz büyük ama hapisten yeni çıkmış ve ben bu kişiye kazayla bulaştım. Harbiden ben nasıl bulaştımya ha evet hatırladım şu Berk gilin gazına gelip bara gitmeye kalkmıştık tabi ben ilk defa alkol alcaktım ve alıncada Bende baya kafa yaptı o arada bu adamın arkadaşlarından biriyle iddiaya mı ne girmişim bide mal gibi imza atmışım. Allah şuan canımı alsa yeri yani.
Bu adamın hapisten çıktıgını da kimse bilmiyomuş ne alakaysa artık.
Bizim Berk gil bu Fatihin neden hapse girdigini filan bulmaya çalıştılar harbi adam öldürmekten filansa ayagımızı azcık daha denk alalım daha ne kadar alıcaksak artık.
Deniz başına bela olmuş galiba zaten kıza bişey de yapamıyomuş acaba onu mu seviyo lan bütün hayallerime resmen limon sıkar bu herif yaa. Ne boka karıştım ben.
Bu Denizin okulunu filan bulduktan sonra ilk iş annemi ikna edip o okula geçmek oldu. Bide zorla aynı sınıfa denk getirdim işi azcıkta şu süt halimden kurtulursam benden iyisi yok.
Yanının boş olmasını fırsat bilerek yanına oturmaya kalktım bi cesaret. İlk başta baya terslendik ama hoca saolsun yanına oturtturdu.
Yaa bu kız yakından daha güzel. Sarı saçlarını yiyim gız ben senin. Boynunda yine mavi kulakları var ve üstünde kot gömlek bu kızın tarzını çok seviyorum lan.
Yorum yapar mısın cancağızlarım :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek mi?
Chick-LitSevdigi kişiye karar veremiyen psikopat kızımız Deniz Demirkan. Asi tavırları, igrenç düşünceleri, ailevi problemleri, degişik arkadaşları ve aklına koydugunu yapan tavrıyla kaç kişinin gönlünü kazanıp kaç kişinin başını belaya sokucak. Bence bu kız...