Namjoon 02 20.rész

475 14 1
                                    

A könyvtár óta pad társak letettek. Már úgy hittétek minden meg változott. Ennyit jelentene neked Nam, hogy az egész életed újra tökéletesen élheted?

-Holnap el kell mennem pár napra. - mondta éppen a szobája közepén fetrengve. Te pedig oldalát cirógattad. Ki dülledt szemekkel halgattad végig fiúd meséjét. Neked csak annyi ragadt meg belőle, hogy el megy.

-Nyugi biztos jól el leszel. Ki békültetek nem rég Jungkookkal is nem? - kérdezett rá régi barátodra. Le hajtott fejjel bólintottál. Kook lehet, hogy el tekintett be fordult időszakod előtt. Viszont mindig is éreztette veled, hogy te más lettél. Nem igazán tudta fel dolgozni be fordult éned értelmét.

-T/N nem sok időről beszélek. - motyogta miközben nyakadhoz bújt.

-Oké menj el. - ültél fel mellőle és inkább kölyök kutyáját vetted öledbe. Namjoon közelebb kúszott hozzád, hogy jobban maga mellett tarthasson.

-Sajnálom. - szorított magához hátulról.

-Majd meg leszek. - nevettél fel kínodban.
Namjoon kényeztette még egy ideig nyakadat majd komolyabb helyzetbe kerültetek.

*********************************

Még mindig a fejedben hallottad mély sóhajait. Ahogyan végig simitott feletted hosszú ujjaival. Amikor be hunytad a szemedet mindig ezzel próbáltad meg nyugtatni magadat.

-Mi az hercegnő el hagyott apuci és már is szívod azt a rákot? - pöckölte ki kezedből az iskola előtt Jungkook cigarettádat. Szúrós szemekkel néztél rá és meg nyújtottál egy ujjat.

-Jungkook miért foglalkozol velem? - fújtad ki a füstöt szádból. Mire a falnak támaszkodó barátod rád pillantott.

-Gyerekkorom óta ismerlek T/N. - mosolyodott el.
-Namjoon nem tudta teljesen vissza hozni azt a lányt akit megszerettem. - rántott vállat.

-Teljesen nem is fogok vissza térni. - mondtad rekedtes hangon és újra meg szívtad.

-Lehet. - bólintott.

-Helló! - pattant rá Jungkookra barátnője. Az agyon rúzsozott picsa levegőt sem akart venni Kook szájában matatva. Undorodva nyomtad el csikked. Válladra dobva táskád inkább be mentél a börtönbe. Amit valaki el nevezett iskolának, hogy ne tűnjön fel a kis elsősöknek hova is mennek.

-Helló Namjoon hercegnője. Oh hoppá - ütötte ki kezedből tankönyveidet. Amit éppen akkor vettél ki szekrényedből.

-Minji miért kell ezt csinálnod-hajoltál le, hogy össze szedhesd a földön heverő könyveket.

-Namjoon hidd el csak arra tart, hogy meg dugjon. Pár nap drágám ez a pár nap lesz életed legrosszab napja. Meg fogom keseríteni az életed! Amiért ezt te is meg tetted velem. MRS DEPRESSZIÓ HERCEGNŐ! - szegezte orrod elé fél méter hosszú mű körmeit. Namjoon annak idején ezzel a lánnyal fogalmad sincs hogyan alkothatott egy párt. Lehet, hogy ők számítanak itt a legmenőbb társaságnak. Ebből kifolyólag meg is szenvedsz érte ha nincs itt Namjoon aki meg védene.Szánalmasnak hangzik nem igaz? De mit tehetnél itt mindenkit Minji irányít. Jungkook pedig tudod jól, hogy csak szánalomból maradt melletted. Persze Min Ji az iker testvére. Ezért semmi képen sem szeretett volna húga után cafflatni, mint egy pincsi kutya. Jól is jöttél neki, hogy így testvére ellen lehet.

-Na milyen óránk lesz? - ült le az ablak melletti padodba Kook. Éppen be csengő után.

-Biosz. - sóhajtottad és inkább a tájat bámultad. Bárhova néztél volna a terembe csak agyon sminkelt lányok tönk elege nyújtott volna látványt. Vagy van a depressziós sarok akik full feketében idézik a sátánt. És teljesen biztosak benne, hogy látnak démonokat.

-Akkor végre be fejezhetem a dorámát. -örült  meg a hírnek és máris elő vette fülesét. Telefonját a tolltartójának támasztotta. Fel könyökölve az asztalra vigyorogva nézte megszállottan sorozatát.

A tanár nem sokkal később el kezdte óráját. Nem foglalkozva vele, hogy senki sem jegyzetelt.Minji pedig leghátul az egyik fiúval neki is látott gyereket csinálnia tanár halál nyugodtan mondta a szokásos rizsáját.

-Jeon Min Ji fáradjon ki a táblához. Ha már elkezdte Min hyunggal a gyerek készítést. Akár el is magyarázhatnád a többieknek, hogyan is megy ez. - nyújtotta a lány felé a krétát. Az egész osztály vihogva nézte ahogyan ki mászik a fiú öléből.Téged is meg mosolyogtatott szerencsétlensége.

-Ezért még kapsz! - mutatott remegő kézzel feléd miközben el ment padod mellett. Be húztad vállaid hiszen már csak is arra tudtál gondolni mit fog veled tenni. 

Jungkookkal léptél ki a teremből. De mivel nagyszünet volt. Így az udvaron el válltatok. Már csak azt érezted miután le ültél egy padra, hogy a válladnál fogva be ráncigáltak Minji kutyái az egyik bokorba. Ott rugdostak ütöttek ahol csak birtak. Fa levelet földet homokot dobáltak rád. Sírni tudtál volna de inkább csak a földön össze gömbölyödve tűrtél. Végül Minji le üntött téged az ebédje joghurtjával. Barna hajadon végig folyt az epres ragacsos romlott tejtermék.

-Még egyszer ki nevetsz nem uszod meg ilyen könnyen. - vigyorgott rád álszenten.

Utánna pedig ott hagyva téged a bokor mögött. Nem tudtál sírni ezen. Fel keltél és próbáltál a mosdóban életét varázsolni magadban.Nem szívesen néztél így tükörbe de muszáj volt. Fel szakadt arcodat próbáltad eltűntetni alapózoddal. Közben a  telefonod meg rezzent. Namjoon volt az.

Ha fel is veszed... El mondod neki mit tett Minji?

 El mondod neki mit tett Minji?

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Mit tennél,ha ott lennél? (BTS : választós játék)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora