23.

1.4K 58 0
                                    

Pohľad Lucy

Išla som autom ani neviem kam nič som nevnímala, furt mi zvonil telefón už ma to sralo tak som vyhodila von oknom. Rozhodla som sa že pôjdem ku gynekológovi keďže som tam aj tak mala ísť zajtra na kontrolu ale idem už teraz. Už som bola v ambulancii.

„Dieťa je v poriadku? "spýtala som sa.

„Áno je v pořádku, jenom by ste mali normálně spát a nebýt v strese." povedal doktor z úsmevom na tvári.

„Hej pokúsim sa to zmeniť, a chcem sa opýtať ako to je teraz zo sexom môžem alebo nemôžem? " spýtala som sa.

„Jasně můžete je to jen mýtus že nesmíte souložit s partnerem počas tehotenství. Klidně i den před porodem můžete." povedal so smiechom.

„Tak ďakujem za informácie aspoň už viem čo a ako lebo som bola trošku mimo niektorí hovorili že nemôžem niekto že áno tak som sa radšej spýtala, ďakujem." povedala som úprimne a obliekla sa a išla preč. 

Vozila som sa po Pardubiciach len tak, už bolo jedenásť hodín preč tak som sa rozhodla že pôjdem za Danom. Už som bol pred jeho bytom a zazvonila som.

„Ahoj Dan môžem ísť k tebe?" spýtala som sa smutne.

„Jasne poď." povedal, otvoril vchodové dvere a vyšla som rýchlo výťahom na 6 poschodie a zaklopal na dvere hneď otvoril, hneď som sa mu vrhla do náručia.

„Čo sa deje Lucy? Všetci ťa hľadajú." spýtal sa ma a utišoval ma v jeho náručí.

„Dominik. " na nič iné som sa nezmohla.

„Čo ten zmdr urobil? Ja ho pôjdem zabiť ak ti ublížil. " už sa rozbehol ku dverám.

„Dan čakaj, len nechoď nikam ani nehovor nikomu že som u teba dobre? Mohla by som tu nejaký čas zostať? Nemám silu byť sním v jednej miestnosti." spýtala som sa ho smutne.

„Hej kľudne môžeš no je tu jeden problém. "povedal.

„Aký? Hovor."

„No dnes o jednej večer majú prísť chalani a nejaké hoe, no a má prísť aj Dominik. "

„To nevadí mne stačí keď tu budeš so mnou ja potrebujem chlapskú oporu." a zase som sa rozbehla do jeho náručia, a plakala som mu na rameno.

„Lucy musíš mi povedať čo sa stalo, lebo ja sa teraz neviem vcítiť keď neviem co ti je. Ale ver mi to bude dobre. "povedal a hladkal ma po vlasoch.

„Nie nič nebude dobre, všetko je to zle všetko sa to rosypalo ja som vedela ze sa nieco stane že nič nemôže byť úplne úžasné ako z rozprávky." začala som ešte viac plakať.

Dan ma zobral ako nevestu a za niesol ma do jeho spalne a prikryl ma dekou a ľahol si tiež vedľa mňa. Ja som si dala hlavu na jeho hruď a počúvala ako mu búši srdce, bolo cítiť že je rád že som tu tak isto som bola aj ja. 

Všetko som mu to povedala.

„To je vážně zmdr, ako viem ze ste spolu neboli ale aj tak bolo to od neho hnusne a ešte keď ti klamal do očí to je najhoršie co môže človek urobiť, je to horšie ako kebyže ti dá facku si myslím. " povedal smutné bolo vidieť že ho to mrzí.

„Tak to máš pravdu, ešte som sa ho predtým pýtala že či snou nieco mal a on ze nie. To ma najviac nasralo, ani mi nevadilo že som mu dala facku, môže si zato sám." povedala som úprimne.

„Dobre už sa o tom nebavme, všetko bude v pohode dobre." povedal Dan a zdvihol mi hlavu aby mi videl do očí, ani neviem ako sa to stalo ale naše pery sa spojili, bolo to iné ako s Dominikom vždy keď som si dala pusu s Dominikom tak som cítila strach a pri Danovi som sa cítila v bezpečí bolo to iné.

Nevedela som sa od neho odlepit cítila som sa tak spokojne. Ani som to nejako neriesila však to bola iba pusa nič viac. Keď sme sa od seba odpelili pozerala som sa do jeho oči a on do tých mojich pohladil ma po líci a povedal „Vždy tu budem pre teba sľubujem. " a dal mi pusu do vlasov a postavil sa.

„Kam ideš?" spýtala som sa. „Neboj nejdem nikam babo, len nám idem niečo urobiť a jedenie a nachytať nejaký chlast keď už prídu ty zmrdy. "povedal a odišiel.

Ja som sa iba roztiahla po celej posteli. Po asi 10 minútach ležania som sa postavila a išla do kúpeľne zo seba spraviť človeka. V aute som mala mala nejake veci tak som si išla pre ňe a obliekla som sa. 

Keď Dan dovaril najedli sme sa a umyla som riady. Už zvonil zvonček tak ja s Danom sme išli otvoriť, Dan mal ruku prehodenu cez rameno ani mi to nevadilo. Otvorili sme dvere a tam bol Jakub a Nika.

„Co tu do piči děláš Lucy všude sme tě hledali?!"povedal zvýšeným tónom Jakub a Nika na mňa pozerala ze co tu kurva robim.

„Dík za príjemné privítanie, a ja si môžem ísť kam chcem nie?Som svojpravna ešte koľko ľuďom to mám povedať hm?" povedla som trochu arogantne.

„Dobre sorry. " povedal Jakub a išli do vnútra.

Nika si ma hneď zatiahla do kuchyne. „Do piče čo robíš Lucia? " spýtala sa ma Nika.

„Čo robím nič išla som k Danovi, lebo určite nebudem sama s Dominikom v jednej miestnosti po tom. "

„A to akože teraz budeš tu alebo co? Si normálna do riti? Vieš ako je na tom teraz Dominik? "

„ A ako som bola asi ja na tom keď ma klamal do ksichtu, áno všetci buďte na jeho strane, jediný kto ma chápe je Dan, ako od teba som to nečakala Nika že budeš na jeho strane, vždy si bola pri mne." povedala som a išla si sadnúť do obývačky vedľa Dana dal si okolo mojich ramien ruku.

Už prišlo další pár ľudí Decky, Zoot a Karlo. „A teraz je to ako si s Nikom alebo si s Danom alebo ako to je?" spýtal sa ma Karlo.

„Tak ja som s Lucy najlepší kamarát to ti stačí nie? A ako je to medzi Luckou a Dominikom tak to ti neviem." povedal za mňa Dan lebo vedel ze sa nechcem o tom rozprávať ja som sa naňho usmiala a zašepkala mu do ucha „Ďakujem ti macko." ten sa potom iba na mňa usmial. 

Ak ste videli Upírske denníky tak asi viete ako sa cítim. Cítim sa ako Elena neviem si vybrať ale tak milujem Dominika a Dan má iba priťahuje vyzorovo nič viac, no som zmätená je to ťažke teraz dosť. 















Ahojte je tu nová časť! ❤️Teraz nebudem moc mať čas písať kdeže idem preč ❤️ale budem sa snažiť dat von pár časti keď budem mať čas. Ďakujem za pozretia a vote❤️ moc si toho vážím. V médiách Dominik. Sorry za preklep /gram. chyby. Vaša Tessa✨

Nikova Girl [PREBIEHA KOREKCIA]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin