1.rész
Alex születésnapja
2019, február...
Ezek lennénk mi...
Rebeka és Alex az a testvérpár, akikre sokan felnéztek, vagy meglepve tekintettek a remek kapcsolatukra. Nem veszekedtek, a kisebb csipkelõdéseket leszámítva.
Rebeka nemsokára 18 éves. Már csak pár hónap. Régóta tervezgették a bulit,sok baráttal, egy pár üveg itallal csak, hogy mindenkit meg tudjanak táncoltatni, de most plusz egy vendéget felkellett írni mert Rebeka megismert valakit. Egy fiút. A neve Márk. Ma lesz az a nap mikor bemutatja a testvérének mivel Alex szülinapját ünneplik. Most 32 éves. Alex egy elég magas és ahhoz képest nagyon vékony, vicces és különösen barátságos srác. Testén díszeleg egy-kettõ tetoválás, mivel Rebeka tetoválónak tanult ezért lesz még több is. A húga pedig... hát, ránézésre mindenki úgy gondolja, hogy mennyire aranyos és valóban az is. Azzal akit szeret, akit viszont nem az fusson amerre lát, flegma és rettenetesen õszinte tud lenni, ha valaki kiharcolja nála. Nagy zöldes barna boci szemei néha becsapósak tudnak lenni.
Márk és Rebeka még csak egy pár napos kapcsolatban voltak.
Márk egy elég magas, mogorva tekintetû de jóképû fiú, karjait tetoválások díszítik ami a lánynak rögtön megtetszett. Az arcát borosta, illetve apró szakáll teszi férfiassá. Szemüvege mögött viszont egy gyönyörû barna szempárra lehetünk figyelmesek ami már annyira nem is tûnik mogorvának. Egy erõs megjelenés ami egy lágy, szerethetõ mégis akaratos, makacs külsõt rejt. Rebeka remélte, hogy Alex és Márk jól kijönnek majd egymással.
Márk estefele ment Jutába, Alexék addig készülõdtek. Be hûtötték az italokat és szép rendet varázsoltak.
Márk és barátja Tomi este 8 óra fele érkeztek meg. Tomi, Alex munkatársa egy étteremben és lényegében neki köszönhették a fiatalok a románcot, mivel Tomin keresztül ismerkedtek meg.
Rebeka már tûkön ült, hogy újra látja Márkot, ráadásul Alex is megismerhette...
Egyszer csak vad ugatás hallatszott az utcáról a házba. Valaki jött, a faluba a kutyák mindig jeleztek. És igen, ezek õk voltak. Elõször Tomi nyitott be.
- Na halihó! -köszönt Tomi majd az asztalra rakott egy szatyrot
- Sziasztok! - jött be utána Márk is és becsukta az ajtót
Márk odament Rebekához megölelte majd tovább lépett Alexhez.
Amíg a két fiú beszélgetett Tomi és Rebeka elkezdte ki pakolni az asztalhoz a poharakat , rágcsálnivalókat és az üdítõket.
Olyan kilenc óra fele el kezdtek iszogatni és zenét hallgatni. A hangulat teljesen jó volt. Családias kis társaság alakult ki köztük.
Az este további részében felelsz vagy merszt játszottak, kártyáztak és hülyéskedtek.
- Ti nem vagytok éhesek? -kérdezte meg három óra körül Alex
- Hát tudnék enni.- gondolkodott el Márk
Alex bement a konyhába és bedobott egy popcorn-t a mikróba.
- Nem fura szülõk nélkül lakni? -érdeklõdött Márk
- Én már hozzá szoktam, meg amúgy sincs messze anya, pár falura lakik innen. -válaszolt Rebeka
- Kivel él? -érdeklõdött Márk
- A párjával. -válaszolt rá Alex - De nem fura, legalábbis szerintem. Én dolgozok amivel szépen meg élünk, meg ha úgy van anyu is küld. A húgom pedig ha végzett a sulival már kapott egy "széket" egy tetováló szalonba itt a városba, szóval elég jól fog keresni.
- Na az igen. Akkor megvan kihez fogok járni. -mondta Márk és egy puszit nyomott Rebeka homlokára
- Srácok, az a popcorn még nem jó? -kérdezte Tomi
Alex oda szaladt és kivette a mikróból. Amikor ki nyitotta a mikró ajtaját olyan füst áradt ki belõle, mintha tábor tûz lenne benne. A szaga sem volt éppen kellemes...sőt.
Rebeka megfogta és kirakta az ajtó elé, hogy ne a házat büdösítse be.
- Fúj ez undorító! -jelentette ki Tomi, majd bement Alex szobájába ahol a vendég ágyra lefeküdt a pólóját az orrára húzta és úgy próbált meg aludni.
- Ezek szerint alszunk. -vonta meg a vállát Rebeka
- Úgy tûnik. -helyeselte Alex
Nagyjából rendet raktak kint az asztalon és ki szellõztettek. Alex bement Tomi után a szobába, Márk pedig követte Rebekát.
- Ma alszunk együtt elõször. -mondta mosolyogva Rebeka
- Igen de remélem nem utoljára. -mosolygott rá Márk
Átöltöztek és be feküdtek az ágyba.
- Jó éjszakát Márk!
- Neked is! - mondta Márk , és pikk-pakk aludtak is.
YOU ARE READING
Lelkiismeret (BEFEJEZETT!)KIADOTT!!🤩
Mystery / Thriller(Főbb) Szereplők: Fülöp Gergő Tóth Rebeka Tóth Alex Varga Dominik Farkas Márk Egy fiatalos kis társaság szinte már egy család. Minden nap együtt vannak és minden örültéget együtt csinálnak. Segítenek egymásnak ha baj van és bármiben számíthatna...