Wilsonův Příběh - 1. díl

56 4 4
                                    

Dobrý den Harry, tady Wilson. Za pár dní navštívím New York a pokud mi nedáte to, co chci, tak vám celé město zníčím. Zítra v sedmnáct hodin v parku vedle centra.

Ahoj, jmenuji se Wilson Salvatore. Jsem na světě už 462 let. Jsem nejmocnější upír a čaroděj na světě. Zítra se sejdu Harrym, je to starosta New Yorku. Potřebuji od něj hodinky rodiny Salvatorových, vynalezl je můj otec Oliver Salvatore, když jsem byl ještě malý. Už je 400 let po jeho smrti a poděli se někam ty hodinky, jenže vždy, když se jich někdo dotkne, tak to cítím a předemnou se objeví postava toho člověka. Vím, že je má Harry, ale nevím kde.

Další den..

Stojím a čekám v parku, nikde Harryho nevidím. Jsou tu pouze děti, které si hrají na schovávanou nebo fotbal na hřišti. Ach, už jde!

Wilson: Ahoj, Harry.
Harry: Dobrý den, co odemě chcete?
Wilson: Hodinky rodiny Salvatorů, vím, že je máte.
Harry: Nemám vůbec tušení o čem o čem to mluvíte.
Wilson: (ovlivnění) Mluvte pravdu. Kde jsou?
Harry: Mám je doma ve sklepě.
Wilson: Super, takže jdeme tam?
Harry: Já teď nejdu domů, budu tam až zítra ve tři ráno.
Wilson: Super, takže v osm hodin tady.
Harry: Ale (nestihl dopovědět)
Wilson: Super platí. Čau
Harry: nashledanou
... Harry odchází ...

Super, takže já budu čekat až do rána? To v žádným případě, říkal, že jde pryč, že nebude doma, takže se tam můžu vloupat, ukrást je a zabít ho.
Jdu na to!
Ale počkat.. Já musím zjistit, kde bydlí.. Musím zavolat do Informačního centra.
... Wilson volá na 914 ...

Informátorka: Dobrý den, jak vám mohu pomoci?
Wilson: Potřebuju zjistit, kde bydlí starosta Harry.
Informátorka: Z jakého důvodu?
Wilson: Jsme bratři.
Informátora: Dobře, Mystická, 1598.
... Wilson ukončil hovor ...

Super, mám dům a vím, že je to ve sklepě, jdu tam!
Je to hned tady za rohem, takže dvě minuty a jsem tam!
... Při cestě ...

Opilý chodec narazí do Wilsona.

Wilson: Dávejte si pozor na cestu.
Opilec: Nebo co, nebo mě zabiješ? Hahá!
... Wilson použil kouzlo ...
Wilson: Nebolí tě hlava? Pozor, abys nezabil ty mě.

Opravdu miluju takový lidi. V 17tém století jich tu bylo hodně. Byli tady všichni takoví, ale nikdo mě nedokázal porazit, zabil jsem za celý život 896 lidí. Jé! Jsem tu, ale kudy se dostanu dovnitř?
Dveře jsou zamčené. No kdo by to řekl, že ten starosta není až takový idiot.

Wilson: Opener! (Kouzlo)
... Dveře se otevřely ...

Slyším nějakou ženu a děti, musím to proběhnout potichu do sklepa.

Žena: Co tu děláte? Volám policii!
Wilson: Myslím si, že to není potřeba.
... Superrychlostí se dostal k ženě, chytil a hodil o stěnu ...
Wilson: Nechápu, proč se dnes každému chce spát tak brzo.

Musím jít co nejrychleji, aby mě tu nikdo nenačapal!
To si snad děláš srandu!
To je tady tak 600 krabiček a já to mám najít?

Po hodině..

Je hezké, že to tu hledám, ale podle mě by bylo dobrý použít kouzlo na vyhledání.
Mám tu papír a tužku, nakreslím si kruh a doprostřed mi spadne krabička z police.

... Wilson provedl kouzlo ...
Něco spadlo! To nejde otevřít!
... Zvedl se a hodil s tím o zem ...,
Jo! Ono se to rozbilo, jsou to oni!
Rychle musím utéct k sobě domů!

Cestou domů Wilson narazí na divně zářící dům.

Co to je za opuštěný dům? Vypadá jak 700 let opuštěný, ale přesto se v něm svítí. Jdu dovnitř.. Koukám, že tu nikdo není a je tu tma, ale vidím, že od schodů se svítí! Jdu po schodech nahoru.. Cože? Tady svítí nějaký kámen modře!

... Wilson vzal kámen do ruky a prohlížel ...

Au to je nějaké divné to držet, zajímalo by mě, co to je. Vezmu si to domů a najdu si to!

... Wilson slyšel v uších cizí smích a kámen mu najednou spálil ruku, pustil ho a teleportovalo ho to pryč ...

Vysvětlí mi někdo, kde jsem se to právě objevil?
Jsem tu v nějaké staré ulici! Je tu málo lidí a neznám to tu.
Jsem vedle obchodu jdu se zeptat, kde se nacházím..

Prodavač: Dobrý den, co to bude?
Wilson: Mohu se zeptat, kde se nacházím?
Prodavač: Jste v Londýně, pane.
Wilson: Tohle není Londýn! V Londýně jsou autobusy, je tam letiště, auta a všechno takový!
Prodavač: Nevím vůbec o čem to mluvíte pane.
Wilson: No to si ze mě nedělej srandu.. Jaký je prosím vás rok?
Prodavač: 1877
Wilson: To není možný. Co? Jak?
Prodavač: Nemám tušení o čem mluvíte, běžte prosím vás, zdržujete ostatní.
Wilson: Nashledanou

Co se to stalo? Já se objevil na místě skoro 150 let starém! Musím jít zničit ten kámen! Potřebuji se dostat zpět!
Jdu támhle na pole to zničit..

Na poli..

Počkat! Kde mám ten kámen! Měl jsem ho v kapse! Není někde na zemi? Sakra! Já ho ztratil! Au!

... Wilson byl zraněn, skočilo na něj záhadné stvoření a uspalo ho upíří krví ...

Po třech dnech..

... Wilson se probouzí na gauči v luxusním domě ...

Kde to jsem? Jak jsem se sem dostal?
Proč se nemůžu skoro pohnout!

... Přijde holka, co ho uspala ...

Holka: Buď rád, že jsem tě nezabila.
Wilson: No to jsem teda rád.
Holka: Chceš něco k pití? Třeba krev? Už lidskou.
Wilson: Kdo sakra jsi?
Emily: Jmenuji se Emily.
Wilson: Víc mi neřekneš?
Emily: Jsem ta, co se ti smála do uší, když jsi pustil ten kámen. Jsem upírka. Nově tedy, ne tak dlouho.
Wilson: Dochází ti, že zabiju já tebe?
Emily: Jsi k smíchu, vždyť jsi klasický upír jako já, zabili bychom se navzájem.
Wilson: Jmenuji se Wilson. Wilson Salvatore, největší čaroděj vesmíru. Dokážu tě zabít jedním kouzlem.
Emily: Ty jsi Salvatore? O tom jsem slyšela.. Slyšela jsem o těch hodinkách, nevíš kde je najdu?
Wilson: V mý kapse, ale nedám ti je, to bys mě musela zabít.
Emily: Tak to s radostí udělám.. Jen si jdu pro kudlu a zaříznu ti jí hluboko do srdce.
Wilson: Mover!

... Emily se nemůže hýbat ...

Wilson: Vážně sis myslela, že zabiješ Salvatora? Teď jsi mi k smíchu ty. Tu kudlu si vezmu já.

... Wilson vzal kudlu, přišel k Emily a silně jí bodl kudlu do srdce ...

Wilson: Příště nepokoušej nejmocnější lidi ve vesmíru. Nebo.. lidi.. Chápeš jak to myslím.. Nechápeš, když jsi mrtvá, promiň.

... Wilson vzal hodinky a hodil je k Emily tělu ...

Wilson: Zapomněl jsem dodat, hah..
Firer!

... Hodinky byly zničeny ...

•••
Pokračování příště..
•••

Wilsonův PříběhKde žijí příběhy. Začni objevovat