- Wprowadzenie -

12 1 0
                                    

Z tej strony Veronica, a przed wami widnieje notka wprowadzająca. Mam zamiar w tym rozdziale przedstawić wam pokrótce na jakiej zasadzie działać będzie nasza książka.

Bez obijania w bawełnę muszę przyznać, że bardzo cenię sobie kinematografię. Jestem zakochana w ruchomym obrazku bez opamiętania. Nieistotne jest dla mnie to czy męczę serial czy siedzę w wygodnym kinowym fotelu oglądając jedną z nowych produkcji. Stąd znajdziecie tu każdy możliwy rodzaj filmów. Animowany,  romans, młodzieżowy, przygodowy bądź dokumentalny. Muszę wspomnieć o tym, że mimo mojego zamiłowania do seriali oraz filmów ta książka poświęcona pozostanie tylko pełnometrażowym, kinowym produkcjom. (seriale doczekają się swojego osobnego miejsca) Zdążyłam już wspomnieć o tym, że będę tu zapisywać opinie na temat tego co aktualnie śmiga po polskich kinach,  z tego względu postaram się o to by być na bieżąco. 

Chciałabym przejść do tego w jaki sposób wyglądać będą rozdziały by w przyszłości uniknąć różnych niejasności.

1. Multimedia będzie się składała ze zwiastunu ekranizacji.

2. W tytule rozdziału zwykle będzie pojawiała się nazwa danego filmu.

3. Na samym początku za każdym razem znajdziecie opis adaptacji, o której właśnie będę pisać oraz kilka innych faktów.

4. Następnie moja indywidualna opinia, uwagi jak i inne smaczki.

5. Pare cytatów, zdjęć i gifów.

6. Ocena w skali od 1 do 10.

7. Miejsce do dyskusji.

Zdradziłam wam już to co chciałam, więc myślę, że mogę zakończyć już tę nudną notatkę. Na marginesie pragnę wspomnieć, że nie jestem najlepsza w pisaniu, ale mega się staram, więc jeżeli do tego momentu moja pisownia nie rzuca wam się za bardzo w oczy to myślę, że przejdziemy wspólnie długą filmową drogę. Jak na ten moment dziękuję wam za uwagę i widzimy się w następnym rozdziale!

V x

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 07, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Porozmawiajmy o kinie [Movies Opinions]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz