Bugün başlıyorum işe. Yine üzerime bir şeyler geçirip gidicektim.
Holding çok büyüktü. İçine girdiğimde karşıma birisi çıktı. Telaşlı duruyodu. Beni görünce yanıma gelip;
- Siz yeni başlayan kişi misiniz?
- Evet.
- Lütfen beni takip edin.Asansörün 12. katında durmuştuk. Odaya girdiğimde Jimin vardı. Bana gülümseyerek;
- Hoşgeldin. Bende seni bekliyodum.
- Hoşbulduk.
- Şimdi sana kimle çalışıcağını söylicem. Ona göre gidersin.
- Peki.Yanında bir kız vardı. Benden uzundu ve çok güzeldi. (Rosee)
- Şimdi baktım tek bir kişi açıktaymış.
- Peki.
- Sana kimle çalıştığını söylemeden önce nasıl yapıcağımızı anlatayım. Mesela yanımda duran kızda benimle çalışıyor. Biz burada 7 kişiyiz. Her biri birisiyle çalışıyor. Ona göre davran yani.
- Peki ama kim?İçimden Taehyung olmasın diye geçiyorumdum ki;
- Seninki Taehyung. Şuan boştaymış. Benden sana tavsiye. Ona çok uyma. Sadece istediklerini yap. Sürekli birilerini kovar ve en üstümüz odur.
- Peki. Kaçıncı katta?
- 16.katYukarı çıktığımda kapıdan sesler geliyodu. Bende kapıyı tıklattım. Ama ses yoktu. Daha sonra kapıyı açmak zorunda kaldım.
Ama Taehyung bir kızı yiyodu. Bu nasıl öpmek? Kız beni görünce utanarak çıktı.
Taehyung sinirli bir şekilde bakıyodu.
- Ş-şey özür dilerim. Yanlış zamanda geldim.
- Evet yanlış zaman.
- Ben sizinle birlikte çalışıcakmışım. Bunun için geldim.
- Peki geç.Koltuklara oturdum ve onu izlemeye başladım. Dudağında ruj izi vardı. Acaba söylesem mi? Yanlış anlar mı?
- Efendim dudağınızda ruj izi var.
Aynaya bakıp gülümsedi ve;
- İlk görevin çıktı. Gel yanıma.Yanına gidince umutla ona bakıyodum. Eline peçete alıp bana uzattı.
- Dudağımı sil.
- Ne?
- Görev.
- Bu mu?
- Evet. Lafımı ikiletme.Yanına yaklaşıp dudağını silmeye başladım. Elim değmesede peçeteden hissediyodum. Yumuşacıktı.
Saçma sapan şeyler yapıyodu. İşim bitince yerime geçtim.
En sonunda bütün işlerim bitmişti. İlk günden çok yorulmuştum. Daha çıkmamıştım ki içeri o bahsedilen kişiler girdi. Hepsi çok yakışıklıydı.
Jimin beni görünce yanıma gelip;
- Alışabildin mi?
- Evet. Çok sağolun.
- Önemli değil. Seni diğerleri ile tanıştırayım.- Merhaba ben Hoseok. Bana istediğin her şeyi sorabilirsin.
Jimin kulağıma eğilip;
- Bence sorma. Hahah.
- Ben Namjoon.
- Suga.
- Merhaba ben Jungkook. Tanıştığımıza memnun oldum. Benden büyükmüşsün. Sana noona dicem.
- Ben Jin. Hoseok'dan önce bana sor. Ben daha iyi cevaplıcam.Jimin:
- O biraz sapıktır. Çokta yaklaşma.
- Nasıl?
- Yani kızlarla ilgilidir. Ama aslında en fazla Taehyung. Boşver.Taehyung:
- Tamam işin bittiyse çık.
- Peki efendim.Herkese görüşürüz diyip çıktım. Mutluydum. Tatlılardı. Jennie'nin dediği kadarda kötü değiller.
Yeni bölümm. Yorum ve oylarınızı bekliyorum.
371 kelime.