kalın gövdeli,uzun ağaçlar:dallar göğe doğru süzülüp bir yerelere kayboluyor.adları yok,yüzyıllar boyunca kimse farketmemiş onları.ağaçlar dalların görünmeyen kısımlarından habire yağmur gibi;kuru,sarı savruk,kavruk yapraklar gönderiyorlar yere,toprağa.genç adam:bir çocuğa benziyor daha çok.sivilceleri yeni çıkmış;birkaç günlük.
genç adam yürümüyor aslında.genç adam adımlarına söz geçeremiyor bir türlü.adımları onu hep toprağa çekiyor.
toprak;bir çamurdan daha çok,yumuşak bir mermere benziyor;birkaç adım ötede.
04.10.2004 20:11
Genç adam yanağından süzülen damlaları yağmura okşatıyor.
yağmur:en çok sevdiği,en çok tanığı şey..
varlığının resmini birçok kez gökkuşağı renkleriyle çizen görünmez bir el beliriveriyo.
sonbahar:bu sefer sevgilinin başka bir yüzü oluyor.ateşten renkleriyle bir ayna tutuluyor adamın içine.içi hiç olmamıştı ki ..genç adam bunu hatırlıyor ve yüzünde esrik bir gülümseyiş beliriveriyor.ya da olduğunu hatırlıyor sonradan ve bu boşluğun dolmadığını anlayınca, tebessümünü sırıtmaya dönüştürüyor.ayna adamin içine bişeyler bırakıyor.siyah,gri gecede kelebekleri doluşuyor pencereden.bütün duvarlar penceredir şimdi ve her pencerede bir ay vardır.
Genç adam uyuyo ve saatler rüyalar birbirine karışıyor.uyku ışığını canlandırıyor..Biliyorum çokk kısa ama diğer bölümde direk konuya giricegim bu tanıtım T_T
Lütfen diger bolumleri bekleyin ve oy vermeyi unutmayın:)))
|Onlar birbirine ben onlara aşığım|❤️|~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sonbahar|taejin|
FantasyTıpkı"dört mevsim "gibidir insan... Gülerken"yaza"... Severken"ilkbahara" Soğurken"kışa" Hayalleri yıkılırken... "Sonbahara" benzer...🍂🍁🍃