finale son 2
$$$
"Ben şimdi onu parçalayacağım!"
"Zayn dur!"
Zar zor koşup ona yetiştiğimde koluna yapıştım.
"Zayn, sinirlenme."
"O hangi hakla sana mesaj atıyor? Ağzına sıçacağım onun."
Önüne geçip ellerimi göğsüne yasladığımda geriye ittirdim. "Ya dur"
Susması için parmak uçlarımda kalkıp dudaklarına öpücük kondurdum.
David beni yemeğe çıkarmak istediğini mesaj atmıştı. Ben de Zayn'e haber verdiğimde sinirden deliye dönmüştü. Kıskançlığın fazlasından her zaman rahatsız oluyordum. Hayatıma müdahale edilmiş gibi geliyordu. Ama Zayn'in sinirini zaptetmek de ayrı bir yorgunluktu.
"Kabul etmeyecektim zaten, durur musun artık?"
Yüzüme doğru sinirle solurken, yavaş yavaş yumuşamaya başladı.
"Yok bir de kabul etseydin!"
"Zayn, sakin ol."
Koluna girip geldiğimiz yere doğru dönüp onu itelemeye başladım.
Elini omzuma attı, çimenlerin üstüne yürüyorduk. "Fazla tepki veriyorsun."
"Ağzını burnunu kırmadığıma dua etsin. Piç."
"O benim arkadaşım Zayn, bu davranışların beni fazlasıyla sıkıyor ve rahatsız ediyor. Lütfen, her şeye sinirlenme." dedim kaşlarımı çatarak.
"Sorun da bu. O seni arkadaşı olarak görmüyor, seninle flört etmeye çalışıyor kör müsün?"
"Ben ona ağzının payını veririm. Sen karışma."
Kendimden emin ve özgüvenli konuşmalarım onun göz devirmesine sebep olmuştu. Bana ne bok yersen ye gibi baktıktan sonra omzumdaki elini sıkılaştırdı.
Yanağıma bir öpücük kondurduğunda hala sinirle ona bakmaya devam ettim. Gönlümü böyle alamazdı.
Ya da alabilirdi.
Aklıma gelen şeyle birden durdum ve önüne geçtim. "Fotoğraf işini ne yaptın?"
Cevap vermeden önce gözlerini üzerimde gezdirdi. "Fotoğrafı aldım."
Öyle soğukkanlı söylemişti ki, sanki hiçbir şey olmamıştı. "Ne?! Neden söylemiyorsun?"
Sinirden titriyordum ve Zayn'e bir tane patlatmak istiyordum. Bunu nasıl söylemezdi? Bilmiyor muydu deli gibi korktuğumu?
"Ben sormasam söylemeyecektin? Aklını mı kaçırdın sen!"
"Bağırma." diye tısladı ve etrafı kolaçan etmek için bakındı.
Göğsüne çarptım ve yürümeye başladım. Arkamdan bana yetişip kolumu çekti. "Bırak!" sinirle kolumu çekiştirip kurtardım.
"Luna!"
"Ne!"
"Söyleyecektim. Ama her şeyi tamamen bitirdikten sonra."
"Nasıl yani? Boşanıyor musun?"
Tanrım, ne olur evet desin.
Daha fazla gizli ilişki yaşamanın stresi ile yaşamak istemiyordum. Sevdiğim biri ile olmanın mutluluğunu saklamak istemiyordum artık.
"Avukatla bugün konuşmaya gideceğim. Fotoğrafı aldım ama eminim başka yere kopyalamıştır. Her şeyden emin olduktan sonra sana söyleyecektim." dedi ve avuçlarıyla yanaklarımı kavradı. Ona sinirle bakmaya devam ederken yumuşak bakışları beni etkiliyordu sadece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nefarious🌙malik [tamamlandı]
Fanfiction"Sindrella asla bir prens istemedi. Eğer ayakkabıları uymasaydı, çıplak ayakla yürürdü."