Ik veronderstel dat het de bedoeling is dat ik hier iets over mezelf schrijf. Dat voelt voor mij aan als iets moeilijks om te doen. Dat zegt misschien al meer over mij dan ik wil dat je weet.
Lezen is iets dat ik zowel bemin als haat. Ik houd ervan omdat het me tijd kost, het mijn manier van denken tijdens de dag verandert, het ervoor zorgt dat ik begrijp waarom mensen sommige dingen doen en zeggen. Ik durft zelf te zeggen dat sommige boeken mijn ziel hebben veranderd, mij hebben veranderd.
En om net dezelfde redenen haat ik lezen. Wil ik dat het me tijd kost en mijn manier van denken veranderd? Wil ik begrijpen waarom mensen dingen doen en zeggen? En bovenal, wil ik dat boeken het vermogen hebben om mijn ziel te veranderen?
Ik ben geen schrijver. Ik wens dat ik een schrijver ben, maar dat is niet zo. Ik schrijf graag, maar een verhaal langer dan 2 pagina's? Nee, dat heb ik niet in me. Er zal één verhaal op mijn account verschijnen dat ik heb gepubliceerd. Ik ben er nog aan bezig, maar ik wil het pas publiceren, wanneer het klaar of bijna klaar is. Het is een vertaling van het boek 'Noah en Rainer'. (het verhaal is overduidelijk niet geschreven door mij, maar ik heb de auteur gevraagd of ik het mocht vertalen.)
Als je dit helemaal tot hier gelezen hebt. Proficiat. En bedankt om het te lezen. Ik ben geflatteerd dat iemand op deze aarde zelfs maar het kleinste beetje interesse heeft in mijn ervaring met boeken en lezen. (Zin in een gesprekje? Stuur me een berichtje.)
JE LEEST
A chill wallflower
RandomMijn zeer korte biografie van mijn account, maar dan in het Nederlands. Er waren te weinig karakters beschikbaar om beide vertalingen in de bio te kunnen plaatsen dus komt hier de Nederlandse versie.