Woojin's pov
Aku pusing kiri, pusing kanan, tapi still tak boleh tidur. Aku tengok jam, baru pukul 10 malam. Aku bangun then keluar dari bilik.
"Woojin-ah.. ingatkan dah tidur." Jihoon yang tengah tengok tv dengan Guanlin and Sungwoon hyung, tegur aku.
Aku duduk sebelah Guanlin atas sofa. "Tak boleh tidur."
"Fikir pasal tu lagi ke? Dah la, netizens dah tak cakap apa apa dah pasal tu. Diorang dah percaya yang Daeun tu kawan baik kau je."
Aku pandang Jihoon, annoyed. "Apa maksud kau diorang dah percaya? Kau cakap macam aku tipu diorang pulak." Aku balas tak puas hati.
"Bukan Woojin memang tipu diorang ke?" Sungwoon hyung tanya before gelak.
"Apa maksud hyung?"
"Eleh.. Woojin hyung. Hyung boleh tipu kitorang, tapi hyung tak boleh tipu diri sendiri." Guanlin smirk dekat aku.
"Tak faham la dengan korang ni." Aku masuk balik bilik. Tengok phone, cuma ada message dari orang yang tak penting. Kecewa.
Hmm.. Daeun taknak message aku ke?
Pretty girl Daeun 🖤
Daeun-ah..
Awak dah tidur ke?Eh, Woojin
Belum, mata saya
masih segar ni 🤩Jinjjaro? ㅋㅋ
Boleh tak kalau saya..Awak?
Saya nak jumpa awak
Jumpa saya? Heol
Why?
Awak tengah ada masalah
ke Woojin?Tak ada
cuma
Saya rindu awakHah?
😂
Awak nak jumpa saya
dekat mana? Saya
okay je :)Taman depan apartment
awak?
Saya on the wayOh..
Okay!
•seenAku terus bersiap, pakai hoodie warna kelabu ada seluar jeans pendek paras lutut. And tak lupa jugak, mask hitam.
"Nak pergi mana tu Woojin?" Jisung hyung tanya. Terkejut aku sebab dia keluar dari bilik dia dengan facial mask dekat muka.
"Jumpa kawan sekejap."
"Pergi sorang je? Taknak Minseo hyung teman?"
"Taknak la, nanti kawan Woojin tak selesa. Lagipun Woojin pergi sekejap je." Aku balas lagi.
"Okay, hati hati."
"Arrasso Jisung eomma. Woojin pergi dulu." Aku lambai tangan lepastu terus keluar dari dorm.
Aku jalan kaki dalam 5 minit, sampai la sampai dekat taman depan apartment ni. Aku nampak Daeun dah tunggu dekat buaian. Dia senyum and lambai dekat aku bila mata kitorang bertentang. Aku duduk dekat buaian lagi satu, sebelah dia lepastu bukak mask hitam yang aku pakai tadi. "Lama ke awak tunggu? Mianhae."
YOU ARE READING
Best Dancer • Park Woojin (Book 1)
Fanfic"Kenapa awak cakap, awak paling minat saya dalam wanna one?" - Park Woojin. "Sebab bagi saya, awak best dancer." - Kang Daeun.