24.

1.5K 56 6
                                    

Pohľad Lucy

Party bola v pohode všetci sme sa bavili tancovali pili bohužiaľ aj ja aj keď som to nemala robiť, všetci sme tam boli na sračky. Zrazu zazvonil zvonček Dan išiel otvoriť, no došiel aj z Dominikom ten sa na mňa vydesene pozrel.

„Lucia jsi v pohode? " hneď dobehol ku mne a išiel ma objímať.

„Ani sa ma nedotýkaj!" zarevala som naňho.

„Přestaň dělat scény jo? Pod domu, tam si to vysvetlíme. "povedal kľudne.

„No tak to určite nie ja tu ostávam." postavila som sa zo sedačky a išla ku Danovi a postavila som sa vedľa neho. „Takže ti s nim mrdas jo?! I když spolu čekáme dítě?? "začal robiť scény a hučať.

„Dominik si totalne vymetený na hlavu nespavame spolu! Byť tebou držím hubu dobre, kľudne môžem teraz všetko vykvakat co si urobil hm? Však to vie iba Nika a Jakub. Aj ostatní by to určite chceli vedieť." Karlo začal hučať že to chce vedieť, no Jakub sa postavil s Nikou.

„Poď Dominik pôjdeme." povedala mu Nika a chytila ho za ruku a ťahala ho preč.

„Aha takže teraz si na jeho strane, dobre tlieskam ti. Hlavne že po tom ako sme sa pohádali s Dominikom tak on išiel mrdat svoju bývalú a na mňa sa úplne vydrbal. A ešte keď som sa ho pýtala či snou niečo mal tak ma klamal do očí hej?! To je úplne v pohode, ale ja keď sa zoberiem preč tak je všetko zlé a ja som tá zlá hej! " vyziapala som to na celý byt a všetci boli iba ticho a pozerali na mňa a na Dominika.

„Okay jak myslíte!" zobrala som sa a išla preč.

Dan ma chytil za ruku „Nikam nejdeš. " ja som s trhla rukou a tak ma pustil a ja som sa rozbehla preč. 

Pohľad Dana

„Ty si už totálny kokot?! " zareval som na Dominika.

„Ty se do toho nevrtej jo?!" Povedal zvýšeným tónom Dominik.

„Ty drž tu hubu zavretu lebo ti prisaham Bohu najebem, si normalny do piče?! Klamat do očí, to už je jedno ze si mrdal druhu ale ju najviac sere to ze si ju klamal rovno do jej oči, vieš jak si ju sklamal teraz do piče, ak si to teraz vyzehlis tak ti tlieskam! Ako vážne ťa nechápem, najprv sa strašne trapis ako ta predtym tvoje bývalé podjebali a klamali, a teraz to urobíš ako dáva ti to logiku kamo?! Ja nechcem byť s tebou za zle ale proste ja beriem Lucku ako sestru no dobre milujem ju ale viem ze ju nikdy nebudem mat lebo celým srdcom miluje teba, a uvedom si to lebo keď budeš takýto tak ju stratíš a už sa ti nikdy nevráti. "povedal som svoj monológ a pobuchal Dominika po pleci na znak toho ze mu držím palce, vážne ma už nebavilo sa s nim hádať a byť sním za zlé za to že milujem Lucku je to úplná kokotina.

Aj som sa čudoval že ma celý čas počúval aj ostatní co tam boli, bolo tam nehorázne ticho, nakoniec som sa rozbehol zobral kľúče od motorky zobral dve prilby a išiel hľadať Lucku. 

Pohľad Dominika

Ja jsem strašnej kokot, jak mi řekl všechno Konev zrazu mi to všechno doplo, jak jsem to všechno posral. Vím jak se teď cítí Lucka vím jaký to je, jen já jsem zkurvenej kokot a nemohl jsem si to uvědomit hned, já jsem zmrd do piči. Ale ja ji celým srdcem miluju i to malý i když není na světě, já ji nemůžu stratiť to by byl pro mne konec světa, nechci spadnout zase do těch sraček v kterých jsem byl předtím je to hnusný, vždy jenom chlastám na nic jiného nemyslím jako na Mary-Jane to jediné mne drž když si dám toho moc na chvíli zapomenu na všechno, ale pak se to vrátí a zase je všechno v píči.

„Kurva já jsem to celé dojebal!! "zareval som na celej byt a sedl si na zem a bohužel se rozbrečel jako malý kluk ale to se prostě nedalo já už to nedávám vážně jsem to dojebal.

Nika a Jakub a ostatní co tam byli mne začali utěšovat ale nevnímal jsem je. Jen jsem se postavil a odešel ani nevím kam.

Pohľad Lucy

Len som sa prechádzala po Pardubiciach a plakala, veľmi som si priala aby to už došlo Dominikovi ako sa cítim. Je to tak že, milujem ho ale to čo urobil bolo moc, nenávidím keď ma niekto klame do očí alebo keď si človek sere do huby je to najhoršie. A najhoršie je aj to ze Dominika milujem srdcom a Dana iba očami je to take ťažké ublížim obidvom keď budem s Dominikom bude na tom zle Dan, keď budem s Danom bude na tom zle Dominik a keď nebudem ani s jedným budú obidvaja v prdeli. Ale tak čakám s Dominikom dieťa a vážne ho milujem aj cez to všetko, ale on tu vždy bol pre mňa keď som bola na dne predsa mam s Dominikom veľa zažite ho a milujem ho no.

Už som bola na konci Pardubic ale počula som motorku bolo mi jasné že to bude Dan alebo niekto cudzí. No motorka vedľa mňa zastala.

„Poď pôjdeme niekam. " povedal a podal mi prilbu nasadila som si ju na hlavu a sadla si na motorku a išli sme vetrom o závod. 

Zastali sme tam kde naposledy kde mi povedal Dan že ma miluje. Musela som sa len pousmiať a išli sme si sadnúť na kraj útesu a pozerali na Pardubice.

„Lucka? "

„Áno?"

„Všetko som to vysvetlit Dominikovi aby mu to konečne došlo, keď som mu to hovoril bolo vidiet ze mu je to ľúto, je do debil ale miluje ťa celým srdcom a to vaše ešte nenarodené dieťa, daj mu ešte šancu aj keď to bude tažke ale vyskúšaj to. Nič za to nedáš, jedine sa to polepší alebo mu zase jebne v bedne. Heh. " musela som sa začať smiať ako to povedal, konečne po dlhej dobe som sa naozaj úprimne zasmiala. Rozmýšľala som nad tým naozaj som nevedela, ale mal pravdu.

„No čo dáš mu šancu?" pozerala som sa mu do očí.

„Skúsim to aj keď to bude ťažké. " povedala som úprimne a padla mi slza on mi ju zotrel a iba sa na mňa usmial.

Oprela som sa o jeho rameno a pozerali sme len tak na Pardubice, zrazu mi došla hlasova správa od Dominika.

„Lucy vim jak ti je ale teď večer jsme s Viktorem udělali tuhle píseň pro tebe, prosím pusť si ji. " rozmýšľala som nad tým a pozerala nad druhu hlasovku ktorú mi poslal nevedela som co mam robiť pozerala som sa na Dana.

„Zapni si ju." povedal a urobila som to co povedal. 

Začiatok pesničky bol pravda, na začiatku chcel ísť bezomna sám ale zistil ze ma miluje, z tej pesničky som sa naozaj rozplakala bola to všetko pravda, a prekvapilo ma že tam je aj Viktor to by som nečakala. A je aj pravda že môjmu fotrovi by sa nepáčil, aj keď môj foter je nič moc ale určite by sa mu nepáčil. A že je coolest junkie in your city (preklad: najúžasnejšie feťák v tvojom meste) je pravda. 

(určite si ju pozrite je super, hneď ako to dočítate)















Ahojte je tu nová časť! Do utorka som preč takže keď budem mať časť dám von nijakú časť keď nie tak prepáčte. Ďakujem za pozretia a vote ❤️. V médiách Dominik a Jakub. Sorry za preklep/ gram. chyby. Vaša Tessa✨

Nikova Girl [PREBIEHA KOREKCIA]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant