- Що ви знаєте про незвичайних людей? Про супергероїв, які живуть серед нас і нічим не видають своєї присутності. У вашому місті, на вашій вулиці, в сусідній квартирі, може жити той, хто гідний кращих голлівудських фільмів. Він ходить на роботу, стоїть у чергах в магазині і передає за проїзд. І нічим себе не видає. Загляньте в очі своєму сусіду. Раптом це він. Може хтось рятує світ, а ви, навіть, не здогадуєтеся!
Льову пробрало морозом. Хто знімає ці передачі? Що за небезпечні поради? Він не видав себе за 20 років, як використовує телепатію і не збирався палится і зараз. Це ж на благо, а вони шукати його вздумали. Лягати спати з таким настроєм було небезпечно. Буде безсоння. Продовження передачі про екстрасенсів після реклами - оголосив диктор. Льова вимкнув телевізор і пірнув у свіжість балкона, щоб покурити і струсити заціпеніння.
Щільну темряву каламутили самотні точки віддалених ліхтарів. На нього ринули голоси, швидко та нерозбірливо.
- Чому ти нікому ніколи не відповідаєш - подумав Льова і підвів очі до неба - вони ж всі звертаються до тебе, а ти їм не відповідаєш! Чьому?
Льова прислухався. Виділити конкретні голоси з цих шумів, писку і хрипу завжди було проблемою. Потім налаштувався на голос Вані. Уявив його звучання. Згадав, як почув його перший раз, 20 років тому. Як хлопець кричав, благаючи про допомогу. Яскравий образ навічно запікся у пам'яті. Наступна картинка прийшла сама. Ранок. Маршрутка. Льову знову пробрало холодом.
- Ви чому розвернулися - пролунав в пам'яті різкий зацікавлений голос.
Потім Льова швидко розрізнив в загальній симфонії знайомі ноти і прислухався. Тиша. У темряві горів кінчик сигарети. У теплому повітрі швидко розчинявся сизий дим.
- Привіт! - сказав Льова першим.
- Ти звернувся першим! Це незвично - пролунав голос Вані - я тебе чекав. І не наважувався.
- Нам треба поговорити - голос Льови затремтів. В низькому і теплому басі прорізалася металева твердість і туга.
- Я нічого не хочу знати. Ніяких деталей! Мені подобається те, що відбувається. Я нічого нікому не розповім!
Повисла пауза. Льову охопила легка надія.
- Може, все не так погано. Може, не потрібно буде переїжджати, рятуватися втечею. Може, це він даремно собі надумав. Про провину, за те що корпався в чужих думках. Про розплату.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зв'язок
ParanormalА ви б хотіли розмовляти з Богом? Питати в нього порад? Прохати про здійснення бажань? Чути його точку зору? Одна і та ж сама подія відбувається 4 рази. Чотири долі перетинаються в часі та просторі. Кожна доля - окрема історія. Кожний перетин - нов...