Fogtad magadat és vele mentél. Az órai munka egyesed után haragudtál az egész világra egyaránt. Yoongi pedig motorra ültetve téged, el viharzott veled a végtelenbe. Úgy érezted semmi sem állíthat meg titeket. El mosolyodott sisakja mögött és egyik kezével combodra simított. Akaratod ellenére is fel nyögtél hiszen szoknyád egyre fentebb csúszott ahogy fel fedező tenyere is.
El ütötted kezét és szorosabban kapaszkodtál derekába. Furfangos mosolyt ejtett feléd és a motort egy kerékre állította. Sikítottál talán már torkod szakadtából mire a földre ért.-Meg érkeztünk. - mondta rekedtes hangján. Nem igazán tudtad össze szedni magadat ezért meg köszörülte torkát. Rá pillantottál még mindig derekánál lévő kezeidre. Mintha hirtelen tűzbe tetted volna mancsaidat úgy rántottad el karod .
-Jó helyen volt csak már el ültem a seggem. - kacsintott rád miközben le vette sisakját. Lassan le másztál a járműről és próbáltál megszabadulni sisakodtól. Amibe már teljesen bele izzadt a fejed. Már rángatni kezdted idegedben hiszen nem bírtál a szíjjal. Yoongi kuncogva lépett eléd és le gugolva szemed magasságáig kapcsolta ki egy másodperc alatt. Miközben hosszú ujjai álladat súrolták úgy érezted mentem el ájulhatsz. Miután át vészelted a leszállást is körbe néztél, hogy hova is vitt téged.
-Ez mégis mi? - pördültél meg tengelyed körül.
-Végre az enyém lehetsz! - döntött neki az egyik nagyobb kőnek.Pár centi volt köztetek..
-Azt hiszem férre értettél - nyaltad meg szád szélét és ott hagytad.
-Akkor mégis miért nekem sírtad ki a szíved. Azt hittem végre egy rossz fiúra vágysz. Te sem gondolod komolyan, hogy egy gonosz fiú meg változik a te kedvedért. Jézusom - fogta meg hasát röhögése közben. Meg forgatva szemedet hátat fordítva el indultál a már le menő napfénybe. Könnyeidtől nem igazán láttál már. Zsebre vágva kezedet szipogva el indultál haza felé.
-Nem engedem hogy le lépj! - szorított rá csuklódra.
-Hagyj engem békén! - csaptad azon nyomban arcon és futni kezdtél.
Yoongi be dühödve utolért és az egyik fának taszított.-Ne kéresd már magadat. Mások még fizetnének is értem! - sziszegte közben éhesen tépni kezdte nyakadon bőrödet fogaival. Torkodon állapodott meg az egyik keze te pedig remegő kezekkel meg fogtad szabadon hagyott kezét.
-Rendben de kérlek ne itt.-szorítottál kezére ő pedig el mosolyodott.
-Nem leszek gyengédebb! - harapta meg játékosan fül cimpád és neked tolta nadrágjában éledező tagját.
************************************
-Holnap várlak a suli előtt! - csapott rá fenekedre miközben le rakott házad előtt. Le sütött szemmel indultál a ház felé. Undorodtál magadtól de ami jobban aggasztott az az, hogy hogyan mondod ezt el Hobinak.
-Szia T/N! - integetett nevetve a konyhában ahol Jin is segített közben neki.
Persze Jin hyung azonnal abba hagyta a zöldség szeletelést és le ültetett a kanapé szélére.-Yoongi ugye nem bántott? - sóhajtott le hunyt szemekkel. Mivel unokaöccséről volt szó.
-Nehhem. - remegett meg hangod viszont Hobi arrébb lökve mellőled Jint az ölébe ültetett.
-Az a rohadt szemét senki házi. - sziszegte miközben egyik kezével szorosan magához ölelt a másikkal pedig le rántotta pólód. A nyakadon végig súlyos szívás nyomok tengődtek amikhez ha kicsit is hozzá ért fel szisszentél.
-Megölöm! - pattant fel Jin és már kabátját húzta.Hobi azonnal fel pattant és hátulról át ölelte barátját. Aki meg fordulva egy puszit nyomott reménye feje. Téged sosem zavartak. Sokkal tekintélyesebbek a körülöttük lévőkkel, mint mondjuk egy mai hetero páros.
-Anyudék csak jövő héten jönnek haza.. - engedte el Hobi Jint és vissza ült melléd.
Az idősebb fiú pedig le vette a már fel kapkodott ruháit és vissza ült melléd. Combodra téve kezét óvatosan cirógatta nadrágon keresztül már fájlalt végtagod. Ha nem lett volna meleg Jin hyung talán már szárazon el mentél volna érintéseitől. De így, hogy a legjobb barátod mellett tudhatod talán még jobban örülsz ennek.
-Csinálok egy teát. - törte meg a csendet Hobi és inkább a konyhába indult. Jin pedig folytatta lábad kényeztetését most már rendesen ölébe téve rövid kis tappancsaid.
-Már értem mire tartod Hobi! - kiabáltad nevetve legjobb barátodnak aki értve a célzást jót nevetett.
-Hmm T/N akkor ez volt az utolsó masszázsod! - nézett rád szúrós szemmel Jin de mindkettőtökből ki tört a nevetés.
-Tessék! - nyomta kezetekbe Hobi a forró italt és közétek furakodott.
-Az én barátnőm nem lehet? - biggyesztette le száját Jin mire Hobi felé hajolt és tényleg igazán hívogató ajkaira csókolt.
-Neked nem! - húzta kacér mosolyra száját és egy jó nagyot sózott párja combjára aki ezt folytatva még erősebbet adott legjobb barátomnak. Magára hagyva a két idiótát el mentél fürdeni. Nem akartál még a végén szadamazó meleg dugás láttasa lenni. Jobb is hogy nem nyaggattak tovább a témával. Legalább lesz egy kis időd fel dolgozni. Vissza emlékezve Yoongi szavaira. Már magadat is egyre szánalmasabbnak láttad.
Amikor végeztél az ágyadba dőltél és megnézted az üzeneteid. Kár volt..
Yoongi el árasztott téged üzenetekkel. Amiben sajnálta, hogy ez lett a vége. Komolyan ez egyáltalán normális? Vagy megint csak a lábai közé akar hívni... Elég volt neked ezt túl élned fájlalt nyakadat krémmel próbáltad enyhíteni. Szinte esélytelenül. "Baszdmeg Min Yoongi!"
YOU ARE READING
Mit tennél,ha ott lennél? (BTS : választós játék)
RandomMondhatni ez egy kis unalom űző.... Mellette egy részes tovább folytatódó történetek a tagokkal. Mindegyik tagról külön. Szóval találd meg a kedvencedet és közben néha játsz a kérdezős játékommal. Személy szerint én szeretem az ilyeneket. Ezért is p...