Celou hodinu byla Linda hrozně milá a jí o hodinách vyprávěl o Milošovi. O přestávkách je to nuda a navíc mě vždycky otravuje Edward. Už to neni tak hrozný jako ráno a vše se vrátilo do starých kolejí. Na obědě jsem říkal Lindě včerejší příhodu v lese. Linda se stala prvním člověkem, který se dozvěděl, že mluvím se zvířaty. Nevypadalo to, že by jí to překvapilo.
,,Tak jdeš?" houkl jsem na Lindu, když jsme byli před školou a ona si sedla na lavičku.
,,Nóóó... Já tady počkám. Běž sám." odpověděla nejistě
,,Na koho? Na Edwarda?"
,,Nééééé! Zbláznil ses?! Čekám na... tátu. Totiž on... Se mnou chce rovnou ze školy do... počkej jak se to jmenuje... mmm... Jo! Aqupark! Jedem do aquaparku. S bráchou. Promiň..."
Linda má staršího bráchu, kterému nedávno bylo čtrnáct.,,OK. Tak čau!" zavolal jsem a rychle už jsem běžel domů. Těšil jsem se do lesa a chtěl jsem mít Milošovo seřvání už za sebou.
Jakmile se mé nohy dotkly podlahy na balkóně (přelézal jsem přes plot), už mě něco hodně silně udeřilo do hlavy, až jsem spadl na zem.
,,Seš normální?!" křičel na mě Miloš.
,,Jo. Narozdíl od tebe." odpověděl jsem s klidem. Další rána.
,,Myslíš, že si u mě vybudeš respekt tím, že mě budeš mlátit?"dodal jsem drze. Rány mě bolely, ale nesměl jsem dát najevo slabost.
,,Tak ty budeš ještě drzej, jo?! Já ti ukážu, jak se máš chovat!" Další rána.
Najednou jsem opět pocítil tu obrovskou sílu. Zvedl jsem se a podíval se mu zpříma do očí. A dal jsem mu pěstí do břicha. Jo, je to brutální a tak. Ale on si to zasloužil.
,,Nevim, co se mnou máš za problém, ale nenávidim tě. Od první chvíle, co jsem tě viděl, tak jsem tě nenáviděl. Mého otce nikdy nenahradíš. Mámu jsi možná oklamal, ale mě ne." Dal jsem mu pěstí ještě jednou, protože už mi chtěl dát další ránu. A utekl jsem. Znovu... Na stejné místo... Do lesa...
V médiích máte Lindu...
DiankaLimbvani
ČTEŠ
Louka, nebo Les???
FantasiaEmanuel nežije úplně normální život jak to mají ve zvyku hrdinové v knížkách. Žije s mamkou v malém bytě 2+Kk v ulici Jeřabinova a chodí na školu Weberova. Tam ho šikanují, ale jemu to nevadí, protože chápe, že jsou to rozmazlení fracci a nemůžou za...