Kitap müziği Birden Geldin Aklıma
Yaprağın ağzından
Her zamanki normal halimdi o gün de yine uyuşuktum. Eve lazım olan şeyleri almak için markete gitmeye karar verdim.
Marketten alacağım her şeyi aldım. Poşetlerimi elime alıp arabama yöneldim. Tâki bir ses duyana kadar.
"Hanım efendi!!"
Bana kim hanımefendi derdi ki. O yüzden takmadım. Derken bana biri çarptı.
"Yuhh oha çüş ya arkadaşım mal mısın sorunlu musun niye çarpıyorsun?"
"Hanım efendi poşetinizi unuttunuz orda bende yetiştirmek için seslendim ama bakmadınız koşunca işte bu oldu."
bir yandan da poşetleri topluyorduk. Kafamı kaldırdım ve öylece kalakaldım. Dilim tutulmuştu noluyodu bana ya. Arkama bakmadan ayrıldım ordan.Eve geldim kalbim çok hızlı çarpıyordu. Neden bu kadar hızlı atıyorsun dedim ve kalbime bir yumruk geçirdim ama nafile daha da hızlı atmaya başladı. Hiç uyku tutmuyordu. Biraz dolaşmaya çıktım. Şimdi insanların neden nefes kalmak için deniz kenarına gittiğini çok iyi anlamıştım.
Yürüyordum ve kayalıklarda oturan birini gördüm. O. Kalbim daha da hızlandı. Allah'ım ne oluyodu bana? Yanına gittim ve oturdum.
"Ben Yaprak."
"Sen o kızsın."
"Adın ne?"
"Barış. Memnun oldum. "
"Bende. Pek iyi bir başlangıç yapmamış olsakta. "
O gece sabaha kadar konuştuk. İyi arkadaş olmuştuk. Ama bir sorun vardı hala kalbim çarpıyordu onu görünce. Numarasını almıştım. Aramak için elim gidiyordu ama arayamıyordum.
Barış'ın ağzından
O'nla tekrar karşılaşmıştık. Gece boyu konuştuk. Onu çok sevmiştim. İyi niyetliydi. Telefon numaralarımızı almıştık. Ben onu arayacaktım. Elim varmıyordu. Bu kızda beni hem çeken hemde iten bir şey vardı. Özeldi.
Yaprağın ağzından
Dayanamadım aradım. Aniden kapattım çalmadan. Olmuyordu. Arasaydım saçmalayacaktım.
Barış'ın ağzından
Dayanamayıp aradım. Açtı.
"Alo Yaprak?"
"Efendim Barış."
"Nasılsın?"
"İyi sen?"
"Bende iyiyim."
"Ne oldu? Niye aradın?"
"He şey sana bir şey söyleyeceğim."
"Tamam söyle."
"Şimdi olmaz. Yarın senle yemeğe çıkalım mı?"
"Tamam buluşalım."
Yaprağın ağzındanHer zamanki normal halimdi o gün de yine uyuşuktum. Eve lazım olan şeyleri almak için markete gitmeye karar verdim.
Marketten alacağım her şeyi aldım. Poşetlerimi elime alıp arabama yöneldim. Tâki bir ses duyana kadar.
"Hanım efendi!!"
Bana kim hanımefendi derdi ki. O yüzden takmadım. Derken bana biri çarptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birden Geldin Aklıma
RomanceYaprak için sıradan bir gündü markete giderken çarpıştığı bir adamla hayatının değişeceğini nerden bilebilirdi ki?