16. Rész - Az őszi bál

110 9 3
                                    

/Figyelem, a rész egyesek számára felkavaró jelenete(ke)t tartalmazhat!/

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

/Figyelem, a rész egyesek számára felkavaró jelenete(ke)t tartalmazhat!/

- Már alig bírok várni! - ugrott fel Nellie miközben Cyannel beszélgetett.
- Szintúgy. - válaszolt a lány, majd kimászott a vízből.
- Holnap este nagyon össze kell majd készülnünk! - fordult meg Nellie.
- Pontosan! - rázta meg magát Cyan. - Feltéve, hogy sikerül időben találnunk párt. - nevetett.
- Haha. Nekem már megvan a párom, bemegyek a tesómmal. - nevetett most Nellie.
- Én idén nem vele megyek, mert kicsit pipa rám a legutóbbi Xavieres eset óta. - vigyorgott zavartan.
- Várod a nagy szerelmed, hogy vele menj? - kérdezte Nellie.
- Hát hogyne... - vigyorgott Cyan. - Meglesz ne aggódj. - nevetett, majd tett pár lépést.
- Persze persze. - indult utána Nellie.
A két sárkány kiment abból a teremből amiben a víz volt, majd az egy sziklán békésen fekvő Xavier mellett álltak meg.
Cyan mégegyszer megrázta magát, közvetlenül a hím mellett. Az felugrott a hirtelen érkező víztől.
- Hupsz, bocsánat. - nevetett Cyan. - Esküszöm nem volt szándékos. - mondta. A hím csak mordult egyet és a másik irányba fordult.
- Ne aggódj Xavier, Cyan Boldra van nagyon rámozdulva, holnap összejön vele és téged békén fog hagyni. - nevetett Nellie.
Xavier ránézett Cyanre majd vissza a fal felé.
- Csodálatos. - mondta.
Ebben a pillanatban belépett Melody.
- Várom a pillanatot amikor Xavier komolyan érdeklődik majd valami iránt ami nem mások megölése vagy megmászása. - állt meg Nellie mellett. Az felnevetett, Xavier pedig felkapta a fejét.
- Na téged is lehet még látni? - vigyorgott Melodyra.
- Látom hiányoztam. - válaszolt a lány.
- Persze. - vigyorgott továbbra is rá.
Nellie Cyanre nézett aki továbbra is csak forgatta a szemét.
- Pompás. - lépett közelebb Xavierhez Melody. - Ennek örömére inkább gyere segíts nekem, és hagyd a lányokat had készülődjenek nyugodtan. - mondta.
- Felőlem. - forgatta meg a szemét Xavier majd a lány után indult. A két természet sárkány végignézte ahogy elmennek majd összenéztek.
- Hát ezek nagyon... - kezdte Nellie.
- Pofátlanok. - fejezte be Cyan.
- Én inkább merészet akartam mondani. - ült le Nellie.
- Melody megint engem akar idegesíteni. - morgott Cyan.
- Nem tudom... szerintem inkább csak Xaviert akarja megszerezni. - válaszolt Nellie.
- Éppen ez az! Miért akarja elvenni tőlem? - kérdezte Cyan.
- Elvenni? Dehát nem is vagytok együtt. - rázta meg a fejét Nellie.
- Nem úgy... Hanem én vagyok az akinek a gondjaira van bízva. - morgott a lány.
- Ne kezd ezt megint Cyan. - fújt Nellie. - Xavier elég rendesen érdeklődik Melody iránt. Ha együtt van vele az neked csak előny. - mondta.
- Nem lesznek együtt. - morgott Cyan. - Úgyse hagynám. - mondta.
- Miért nem? - rázta a fejét Nellie.
- Mert Melody csak azért csinálja mert engem akar idegesíteni. Semmi másért. - morgott.
- Hát ha te mondod... - válaszolt Nellie. - De nem értem, hogy téged miért zavar ez ha egyszerűen más sárkány felé érdeklődsz... - feküdt le.
- Mintha téged nem zavart volna amikor a bátyádnak lett egy párja... - morgott Cyan.
- Xavier nem a bátyád, még csak nem is a rokonod. Nem tekint téged semminek és senkinek. - válaszolt Nellie.
- Ez engem nem érdekel. Nekem ő pedig fontos, és ez elég ahhoz, hogy aggódjak. - válaszolt Cyan.
- Hát jó... Hagyjuk is ezt a dolgot inkább. - mosolygott Nellie.
- Szerintem is. - sóhajtott Cyan.
A két sárkány még pár órán keresztül a fürdőben volt. Majd megjelent Melody ismét.
- Nellie, a királyné kéri, hogy a holnapi napra a család tagjainak privát legyen a fürdő. - mondta.
Nellie bólintott majd felkelt.
- Igenis, így lesz. - válaszolt.
- Ennek örülök. - mondta Melody, majd Cyanre pillantott.
- Na mi van, csak nem te is mész a bálba? - kérdezte.
- Én aztán nem. - rázta meg a fejét. - De ne aggódj, vigyázok Xavierre amíg odavagy. - mondta.
Cyan összeszorította a fogait.
- Nagyon kedves tőled. De nincs erre szükség, Xavierre lesz aki vigyázzon. - válaszolta.
- Milyen kár... - sóhajtott Melody.
- Miből gondolod, hogy Xavier nem jön velem a bálba? - morgott halkan Cyan.
- Bálba? Xavier? - nevetett Melody. - Elég jól ismerem őt ahhoz, hogy tudjam, őt nem vonzák az ilyen dolgok. Szerzett ő magának már jobb programot. - mosolygott.
- Aludni fog esetleg. - morgott Cyan.
- Nektek folyton veszekedni kell? - jelent meg Miyu.
- Szia anya. - vigyorgott Cyan.
- Szia. - válaszolt az.
- Meg tudnátok csinálni, hogy legalább egy pár napig nem veszekedtek? - morgott ismét Miyu.
A két sárkány összenézett majd bólintott.
- Helyes. - mondta Miyu majd Melody felé fordult. - Mehetünk? - kérdezte. A lánya bólintott majd követte.
- Látod?? - morgott Nellie felé Cyan. - Csak azért csinálja, mert tudja, hogy idegesít! - mondta.
- Hát van benne valami. De én még mindig hiszek abban, hogy egyszerűen csak szerelmes Xavierbe. - nevetett.
- Én. Azt. Nem engedem. - ült le Cyan lehunyt szemmel. - Ennyit erről. - mondta.
Másnap reggel Cyan és Nellie ismét rövid ideig a fürdőben voltak, majd miután végeztek, kint összefutottak Xavierrel.
- Éljen, megvagy. - lépett oda hozzá Cyan. Xavier ránézett majd leült.
- Azt hiszem a bálra a párod már foglalt. - nézett a lányra Xavier.
- He? - kérdezett vissza az.
- Pár szuka eljött erre, és arról beszéltek milyen szerencsés az a valaki aki vele megy. - mondta Xavier majd lefeküdt.
- Hát ez szívás. - nevetett Nellie.
- Nellie! - morgott rá Cyan. - Nem is biztos, hogy jót hallottál. - fújt most Xavierre.
- Dehogynem. - válaszolt Xavier.
- Remek. - morgott Cyan.
- Szóval nem is mész? - nevetett Xavier.
- Te csak fogd be. - morgott rá Cyan. - Beléd aztán egy hangyányi jóindulat se szorult. - fújt majd eltűnt.
A két sárkány utána nézett.
- Mi van ezzel, most fog tüzelni? - fújt Nellie felé Xavier.
- Nem, csak egyszerűen nem szereti azt ha valaki nem érti meg őt. - mondta a természet sárkány.
- A nőstényeket megérteni...? - fújt Xavier majd felkelt. - Lehetetlent ne kérjetek. - mondta.
- Elmegyek beszélek vele, aztán majd neked se ártana. - mondta Nellie majd elindult megkeresni Cyant. Nem kellett sokáig keresnie, fent volt a szobájában.
- Cyan? - lépett oda hozzá.
- Mivan? - kérdezte az.
- Sajnálom, hogy nem jött ez össze de még nincs semmi sem veszve, bemész mással a bálba és ennyi. Ott majd találkozhattok amúgy is. - mondta Nellie.
- Na és szerinted kivel menjek? A bátyám mérges rám, Brown még túl fiatal, és a legtöbb ismerősöm pedig vagy a párjával megy vagy valami rokonával. - morgott.
- Ezért kellett volna ezt előre megbeszélni, ha megbeszélted volna Bolddal, hogy menjetek együtt akkor nem lett volna ilyen gond. - forgatta a szemét Nellie.
- Most azért jöttél, hogy szemrehányásokat tegyél vagy azért, hogy segíts? - kérdezte a hercegnő.
- Én csak azt akarom mondani, hogy biztosan meg lehet még oldani a dolgokat. - sóhajtott Nellie.
- Aha... Persze... - nyüszített Cyan.
- Végülis... Van egy démon hím sárkányod, csak rá kell venni, hogy elmenjen veled. - vigyorgott Nellie.
- Nell, ne szórakozz. Xavier ha az élete múlna rajta se menne be egy bálba. - fújt Cyan. Amúgy sem oda való, valószínűleg fogalma sincs róla hogyan kell ott viselkedni, pláne, hogy mennyit kell rá készülni. Fogadni mernék, hogy még Rin vére is rajta van valahol. - sóhajtott.
- Xaviert én majd rendbe rakom. Amúgy is csak addig kell amíg bemész, utána majd mehetsz amerre akarsz. - mondta.
- Nem lehet őt rávenni erre Nellie. - sóhajtott megint Cyan.
- Azért megpróbálom. Csak ha szeretnéd. - mondta Nellie.
- Próbáld. - nyüszített a másik.
Nellie vissza ügetett oda ahol utoljára látta Xaviert. Nem kellett sokáig keresnie őt sem, megtalálta egy fa ágain pihenve.
- Te folyton alszol? - kérdezte Nellie.
- Na mi van a hisztis hercegnővel? - kérdezett vissza Xavier.
- Hát igencsak sok, viszont jó lenne ha rendbe tennéd a dolgokat... - morgott.
- Rendbe? Én? Miért én? És mégis mit és hogyan? - fújt a hím.
- Egyszerű, te idegelted fel. - mondta a lány.
- Megtudhatta volna máshonnan is. - forgatta a szemét Xavier.
- Ez most nem fontos. A lényeg az, hogy segíts rendbehozni a dolgokat. - válaszolt Nellie.
- Mégis hogyan? - csapta hátra a füleit a démon sárkány.
- Könnyen, vidd el te őt a bálba. - morgott rá Nellie.
- Ugye te most csak viccelsz? - rázta meg a fejét Xavier miután kinevette Nelliet.
- Nem. Csak el kell menned vele utána mehetsz zabálni vagy aludni engem nem érdekel. - morgott Nellie.
- Ki van zárva! Mi vagyok én valami egyszer használatos játék? - kérdezte a hím.
- Ahogy észrevettem már eléggé jártas vagy az egyszer történő dolgokban. - halkult el a természet sárkány.
- Ne. Akard a türelmem tesztelni kislány. - fordult el Xavier.
- Ha számít neked Cyan akkor megteszed ezt érte. Ő maga mondta, hogy fontos vagy neki. Lehetne ő is kicsit fontos neked. - sóhajtott Nellie.
- Mégis mit akarsz mit csináljak? Nem vagyok én bálba való. - morgott ismét.
- Herceg vagy az ég szerelmére. Pontosan tudod mit kell tenni csak nem akarod. - mordult fel utoljára Nellie, majd elfordult és elindult a fürdő felé. Xavier leugrott a fáról, majd utána ment.
- Várj már! - mondta.
- Tán' mégis segíteni akarsz? - kérdezte.
- Kicsit félre hiszed a dolgokat. - kezdte Xavier. - Hiába vagyok herceg még soha egy bálon se voltam. Fogalmam sincs mi van rajtuk és mi nincs. - mondta.
- Mégis hol voltál te addig amíg a bálok történtek? - forgatta a fejét Nellie.
- Ugyanott ahol mindig. - fújt Xavier, majd elfordította a fejét.
- Hidd el ez nem akadály. - válaszolt Nellie. - A véredben van, mi baj történhetne? - nevetett.
- Hát elég sok minden..- fújt Xavier.
- Döntsd el, segítesz vagy sem? - lépett hozzá közel Nellie. Xavier lassan megrázta a fejét.
- Ezt még meg fogom bánni. - mondta.
- Helyes. Nincs sok időnk, este lesz a bál. - mondta Nellie. - Addigra ki kell téged tisztítani. - nevetett.
- Csak a fürdőt ne... - morgott halkan Xavier.
- Dehogynem! Ez van ezt kell szeretni, légy nagyfiú és bírj ki egy pár órát. - mondta Nellie majd berángatta Xaviert.
Cyan már ott volt egy ideje épp pár sárkány csinálta a haját tőle nem messze Miyu és Melody is ott voltak.
Nellie Xavierrel a nyomában Cyanhez ment.
- Pár pillanat és hozom a sárkányaim. - mondta majd otthagyta Xaviert és Cyant.
- Sokkal fogsz te nekem emiatt tartozni. - morgott halkan a lányra Xavier.
Cyan csak némán elfordult és hagyta, hogy a sárkányok előkészítsék.
Nellie visszatért öt másik sárkánnyal, ketten közülük ott voltak amikor Xavier oldalából kivették az ékkövet.
- Jól van Xavier, ígérem neked, hogy túl fogod élni ezt a dolgot. Minél kevésbé állsz ellen annál gyorsabban fogunk haladni. - mondta Nellie.
- Értettem. - válaszolt Xavier majd követte a természet sárkányt.
Egy másik terembe vitte Xaviert a sárkány csapattal a nyomukban.
- Rendben, innentől a csapatomra bízlak, tudják mit csinálnak. Viselkedj jól. - fújt Nellie majd arrébb ment. A sárkányok beletolták Xaviert a vízbe, majd nekiláttak őt annyira letisztítani amennyire csak képesek voltak rá.
Pár órával később Xaviert teljesen átmosták, többfajta vízzel, és növényekkel.
- Hozhatjátok ki. - szólt a sárkányokra Nellie, aki mindvégig a partról figyelt. Miután Xavier kiszállt a vízből, jól megrázta magát.
- Ne rázd mert akkor tovább tart majd a hajad rendbe rakni. - morgott Nellie. Leültette Xaviert.
- Legutóbb születésed idejében voltál ennyire tiszta... - nevetett a hímre.
- Hát nem szokásom. - rázta meg magát Xavier.
- Mondom ne rázd. - morgott ismét a lány.
- Bocsánat. - állt meg azonnal a hím.
Nellie hátrébb ment Xaviertől és megvárta míg a sárkányok is ezt teszik.
- Rendben, jó munkát végeztetek. Teljesen más lett a színed is. - nevetett Nellie.
- Miben más? - kapta fel a fejét Xavier.
- Hát jóval tisztább! Ezerszer szebb lett mindened. - mondta Nellie. - De még messze a vége. - vigyorgott a hímre.
- Mi? Minek ennyi hülyeség, hiszen csak kísérő vagyok. - nyüszített fel Xavier.
- Hogy jól nézz ki. - válaszolt Nellie. - A végén még Cyan nem is akar majd elmenni mellőled. - vigyorgott. Xavier csak a szemét forgatta.
- Nyugi, nagyon jól fogsz kinézni, egy teljesen más formád látszik most. Még a végén tényleg elhiszem, hogy herceg vagy. - mosolygott.
Xavier csak fújt egyet.
Nagyjából egy órával később a sárkány csapat készenállt Xavierrel.
- Készen is vagy. - mosolygott a lány. - Cyannek nagyon fogsz tetszeni. - nevetett szelíden.
- Akar a franc neki tetszeni... - morgott Xavier.
Nellie forgatta a szemét majd elment Cyanhez.
- A párod készenáll. - mosolygott. - Kicsit zabos, pár órás fürdőzéses teljes letisztulás után. - nevetett.
- Nem is akarom megtudni mit akar majd cserébe. - sóhajtott Cyan. - Én is készenállok. - mosolygott.
- Ne felejtsd el neki megköszönni. - morgott Nellie.
- Nem fogom. - morgott vissza Cyan majd elindult megkeresni Xaviert.
Igencsak kilátástalannak érezte a helyzetét, de azért nem akart teljesen kedvetlenül menni. Nem tehetett róla, már nem érdekelte a bál.
Pár pillanattal később Cyan beért oda ahol Xavier volt. A sárkányok még mindig igazgattak rajta, de a hím amint meglátta Cyant elszabadult előlük, majd leugrott a lányhoz.
Cyan Xavier felé fordult, majd pár másodpercig csak bámultak egymásra, míg Nellie meg nem lökte hátulról Cyant, aki ezzel nekiütközött Xavier mellkasának.
- Uh, bocsi. - mondta Cyan, majd mérgesen hátranézett Nelliere. De az csak megvonta a vállát majd elment ő is készülődni.
- Ne légy rá, mérges nélküle nem lennél itt. - mondta halkan Xavier. Cyan visszafordult felé.
- Tudom. - sóhajtott. - Köszönöm, hogy segítesz. - mondta majd Xavierhez hajolt és hozzásimult. A hím leült, miközben viszonozta.
- Sajnálom, hogy nem tudsz úgy menni ahogy akartál. - mondta. Cyan elmosolyodott, majd ismét hozzábújt Xavierhez.
- A végén még hiányolni fogom rólad a vér szagát. - mosolygott.
- Hát... Én nem tudom. - mondta Xavier zavartan. Ekkor megjelent Nellie és a testvére.
- Mehetünk! - vigyorgott.
Miközben haladtak egy pár pillanatra Cyan lemaradt Nellievel.
- Még mindig meg akarod szerezni Boldot? Hmmm??? - vigyorgott Cyanre Nellie.
- Persze. - válaszolt Cyan.
- Pedig olyan szépen rendbe raktuk neked Xaviert. - nevetett.
- Igen, észrevettem. - mondta Cyan.
- Legközelebb amikor vizes akkor viszlek majd oda hozzá, aztán akkor majd megnézem a reakciód. - vigyorgott tovább Nellie.
- Na! - morgott Cyan. - Ne csináld ezt te is mert mérges leszek. - fújt Cyan. - Te magad is tudod, hogy én borzasztóan társasági személy vagyok, Xavierrel nem lennék sokáig meg se nekem se neki nem lenne jó. - mondta.
- Honnan tudod? - kérdezte Nellie. - Te mindig is olyan párt akartál aki hűséges és figyel rád nemde? Aki nem megy közösségbe az nem lehet hűtlen. - válaszolt.
- Xavier szerintem sportot űz abból, hogy hány nőstényt szerzett eddig meg. - morgott Cyan. - Ez szembe megy a nézeteimmel. - fújt egyet.
- Téged pedig kedvel. Látom rajta. - mosolygott.
- Ja, de engem nem kap meg. Felőlem a csillagokat is lehozhatja az égről akkor se fog érdekelni. - morgott. Nellie nagyot sóhajtott.
- Az a baj Cyan, hogy érzem rajtad, hogy nem vagy őszinte. Tudom, hogy nagyon kedveled őt, csak visszatart a viselkedése. - rázta meg lassan a fejét.
- Ha majd jól viselkedik akkor majd beszélünk arról, hogy ő meg én... Rendben? - morgott tovább.
- Jó. Csak ne felejtsd el, hogy most is mit meg nem tesz érted. - mondta, majd előre szaladt a testvéréhez. Cyan megtorpant.
Tudta, hogy Nellienek igaza van. Lenézett a földre. Annyit készült erre. És most pedig elmegy Xavierrel azért, hogy mással összejöjjön amiből lehet nem is lesz semmi. Xavier maga volt az aki még csak nem is tekinti Cyant a barátjának, ezek után pedig mit is gondolnak a többiek.
Cyan kizökkent a gondolatai közül amikor észrevette Xavier lábait. Felemelte a fejét.
- Meggondoltad magad? - kérdezte. Cyan megrázta a fejét.
- Nem. - mondta majd nagyot sóhajtott. - Sajnálom, hogy belerángattalak ebbe az egészbe. - nyüszített halkan. - Nagyra értékelem, hogy segíteni próbálsz. - mondta.
- Menjünk. - mondta Xavier majd megfordult. Cyan is elindult és szépen haladt Xavier mellett.

A démoni sárkány (Átírás Alatt)Where stories live. Discover now