1.

451 21 1
                                    


    Бе настъпил точният час на нощта. Лунната светлина осветяваше нощната бездна. Останала без избор пред пълнолунието, следях светлината, като че ли се беше появила, за да ми покаже път.

  Бягах... бягах с всичката сила, която можех да свикам. Пътищата, сякаш образуваха лабиринт, от който да не можех да се измъкна. 

* Хайде, Александра, не се оставяй!*- казах си наум.

   А може би дълбоко в себе си знаех, че тази нощ нямаше да се измъкна...За последен път гледах пълнолунието...Дишайки на пресекулки, краката ме умоляваха да се спра...

  Изведнъж някой ме застреля в десния ми крак. Извиках от болка, но продължих да бягам. Падах. Ставах. Падах. Ставах. Цялата бях в синини, рани и оставях локви от кръв.                              

- Предай се! Тази нощ няма да се измъкнеш! Играта свърши!- провика се Стивън.                      - ОТИВАЙ ПО ДЯВОЛИТЕ!- разкрещях му се, без да се да обърна и спра.

   Нямаше да се предам на тезаи мафиоти. Нямаше да се предам и на този кучи син, наречен Стивън. Те убиха майка ми!

  И така...Бягах от три месеца, защото убих шефа на мафията- Тайлър, бащата на Стивън. Тази нощ може би нямаше да оживея, но се радвах, че успях да изпълня мисията си. Сега спокойно можех да умра.

   Чух много изтрели. В следващия миг се спънах и паднах. Нямах сили да стана, защото ме бяха застреляли. Не усещах болка, виждах само река от кръв. Гледах луната и дишах учестено.

- Предаваш ли се?- усетих гласа на Стивън близо до мен.

- НЕ!- изкрещях с цяло гърло.

  Последваха ритници и бой до смърт. В този момент се оставих на беззащитността ми.

  Настъпи тишина... Странна и гробна тишина! Дали вече бях мъртва? Вдигнах поглед и видях един мъж- строен и малко нисък. Сигурно беше хубав, но не можех да видя лицето му от тъмнината.

- Т..ти ли ще ме у...убиеш?- промълвих и изгубих съзнание.


Спомени ( Imagine with Park Jimin)Where stories live. Discover now