Malá holčička dostala k narozeninám panenku v temném stylu. Nebylo to nic neobvyklého, v té době byly tyhle panenky Barbie v Japonsku dost populární a musela je mít každá mladá dívka. Panenka se stala její nejoblíbenější hračkou a zároveň nejlepší kamarádkou. Postupem času, když holčička stárla, si s panenkou hrála méně a méně, až se jednoho dne spolu s rodinou odstěhovala a nechala Mary v jejím starém pokoji spolu s dalšími hračkami. Nový majitel domu tyhle věci poslal na skládku.
Jedné noci začal zvonit mobil. Dívka unaveně vstala a když zvedla hovor, ozvalo se: “Ahoj, tady Mary, teď jsem na skládce”. Poté vypadl signál. Myslela si, že je to nějaký vtip nebo se jí vše jen zdá, ale hovory se opakovaly. “Ahoj, tady Mary, teď jsem na dálnici” – “Ahoj, tady Mary, teď jsem v tvém městě” – “Ahoj, tady Mary, teď jsem na rohu tvé ulice” – “Ahoj, tady Mary, teď jsem před tvým domem”. Dívka vyděšeně vyběhla před dům a zmateně se rozhlížela kolem sebe. Nikoho neviděla a pochopila, že to byl jen vtip jejích přátel. Když se ale chystala jít spát, uslyšela opět zvuk telefonu. “Ahoj, tady Mary, teď stojím za tebou...”
Konec se hodně liší. Jeden tvrdí, že se Mary při hledání nového domu ztratila. Druhý zase, že pokud uslyšíte stejné telefonáty od svých starých hraček, v žádném případě se nesmíte otočit...
ČTEŠ
Japonské Legendy ✓
HorrorJaponské legendy. Jak lépe začít stránku se strašidelnými příběhy? ---------- Umístění: #5 v strašidelné - 30.1.2020 (teda aspoň toho dne jsem si toho všimla)