*Мислите на Изабел*
Вечерта вървеше прекрасно. Ресторантът, който Джъстин беше резервирал беше много луксозен и изискан. Никога не съм предполагала, че ще се чувствам в свои води на място като това. Но понеже приятелите ни бяха тук, както и мама и Джеръми, аз се чувствах идеално. Разбира се, бях най-щастлива, че съм с Джъстин и че скоро ще бъда Изабел Бийбър. Божичко! Никога не съм вярвала, че нещо подобно може да се случи на момиче като мен. Животът ми никога не е бил лесен, но ето че се преобърна на 180 градуса. В началото бях бясна на майка ми за нелепото и буквално детинско решение, което взе. Не желаех да се омъжва за Джеръми и не вярвах, че между тях наистина съществува такава силна любов. Но сбърках. Той обожава мама и е готов на всичко за нея. Джеръми е наистина добър човек. Понякога се ядосва много, но нека си признаем, че и ние с Джъстин правихме доста глупости.
-Добре ли си? - попита ме Джей до мен, а аз се бях замислила.
-О, да, да. - казах му и се усмихнах широко - Всичко е идеално Джъстин. Бях се замислила колко се промени живота ми след като с мама се преместихме в Лос Анджелис.
-Това е добре. Нали?
-Швгуваш ли се? Имам теб, което е най-важното и те обичам с цялото си сърце, Джей. - казах, а той се ухили - И скоро ще станем трима. - добавих.
-Знам. - усмихна се той и постави ръка на корема ми, който все още не беше много голям.
-Ще бъдеш добър баща. - отбелязах - И като стана дума... как са нещата между теб и баща ти?
-Добре, предполагам. - Джъстин повдигна рамене и се намръщи - Знам, че ще мине време докато ми прости нещо такова, но и той трябва да осъзнае, че не може да контролира животът ми.
-А ти да осъзнаеш, че вече не си дете, нали? - повдигнах вежда.
-Мразя те. - измърмори той - Винаги знаеш какво да кажеш. - добави, а аз се засмях гордо.
Подхванахме безгрижен разговор с Рейчъл и Дария, когато телефонът ми издаде някакъв писукащ звук и екранът му светна. Джъстин побърза да го вземе. Такъв е ревнивец понякога!
-Хм... Камерън. - погледна ме Джей, а аз бях объркана.
-Какво? Какво иска пък той? - попитах.
-Кой е Камерън? - погледна ни мама.
-Момче от университета и стар приятел на Джъстин. - усмихнах се аз, а Джей издаде нервен звук.
-Този глупак се опитва да направи нещо и аз нямам добро предчувствие за него. - каза Джей - Прави някакви намеци за фирмата и как заради нас сега неговото семейство няма нищо. А и пита Изабел как е. Какво го интересува? Нито са приятели, нито нищо. - каза той, сочейки телефона.
-Виж уверявам те, че той няма да ни създава проблеми. Знаеш, че обичам само теб, а и много скоро няма дори да мога да ходя в университета. - напомних му и той остави телефона ми на масата.
-Не му отговаряй, ясно? - Джъстин ме погледна шеговито и аз се засмях. Знаеше, че няма да отговоря.
-Оставете този настрана. - намеси се Рейчъл - Кога ще е сватбата? - попита тя развълнувано и всички ни погледнаха. Какво се очакваше да кажа, по дяволите?!
-Ъм... - погледнах към Джъстин, а той повдигна рамене. Очевидно и той не беше мислил за церимонията и всички останали неща. - Предполагам след като бебето се роди.
-Но тогава ще имаш толкова задължения. - погледна ме тъжно София - Господи! Когато Изабел и Дария родят ще излизаме все по-рядко! - каза стреснато тя и останалите се засмяха. Нямаше да е напълно така. Не бих забравила приятелите си.
-Може би, когато порастне малко? - предложи Джей и аз се усмихнах - Искам да кажа... няма за къде да бързаме, нали? Но ако искаш да е скоро аз съм за. Ще задействаме нещата.
-Няма начин! - казах - Не искам да бъда бременна булка. Не че имам нещо против, но това е веднъж в живота и искам да облека рокля, която ми харесва, а не която трябва.
-Съгласна съм с това. - подкрепи ме мама, слагайки картофче в устата си - А и трябва да имаме време да организираме всичко. Вашата сватба ще е идеална. - плесна тя с ръце. Знам, че е по-развълнувана дори от мен. С Джеръми нямаха официална сватба, но тя твърдеше че не иска такава. Само че знам, че за мен би направила всичко по силите си. Което е добре, защото аз и имам пълно доверие. Тя е жена с много стил.
ESTÁS LEYENDO
My new life. - book 1 (BG fanfiction)
FanficДжъстин Бийбър е син на един от най-богатите и известни бизнесмени в света. Живее в огромно имение и никога не е бил лишаван от нищо. Той загубва ума си по момиче, което никога не е предполагал че може да хареса, момиче в което не трябва да се влюбв...