Medya Pelin :*
İyi okumalar :)................Gözlerimi yoğun hastane kokusuyla beraber açtım. İlk gördüğüm şey bembeyaz tavan oldu. Tüm vücudumda korkuç bir ağrı vardı. Etrafımı biraz daha görmek amacıyla doğrulmamla karnımda korkuç bir sancı hissettim ve inlememe mani olamadım. Çıkardığım sesle Poyraz
aniden yanımda bitti." İyi misin güzelim? "
Sorusuyla hemen gözlerim dolmaya başladı. 'Evet' anlamında başımı salladım.
"Biraz su verir misin? " pürüzlü sesimle benden uzaklaştı ve hemen yanımızdaki komidinden su doldurup bana içirmeye başladı. Yüzünde tatlı bir tebessüm vardı. Onun öyle gülümsediğini görünce bende ona güldüm. Birden yüzümü avuçladı.
"Her şey için çok özür dilerim. Seni öyle kanlar içinde görünce dünyam başıma yıkıldı sandım."
Onun bu pişman haline içim gitmişti. Dayanamayıp bende onun yüzünü avuçladım.
"Önemli değil ama lütfen artık okulda oturduğum sandalyeleri fırlatmayı kes." Bir anda odayı onun tok kahkahası doldurdu ve bana sımsıkı sarıldı.
"Bundan sonra her şey çok güzel olacak. Sana harika bir süprizim var."
Süpriz lafıyla çok heyecanlanmıştım. Birden beni kucağına aldı ve odadan çıkmaya başladık." Nereye götürüyorsun beni ?" gülerek sorduğum soruyla yüzüne şakacıktan sinirli bir ifada yerleştirdi.
"Şsss süpriz !" deyip göz kırptı. Bu hareketine her ne kadar içim gitsede ona çaktırmadım.Hastaneden çıkıp Poyraz'ın olduğunu tahmin ettiğim arabaya bindik. Poyraz beni oturturken sanki değerli bir inciyi bırakır gibiydi. Bana gereğinden fazla bir yakınlıkla yaklaşıp emniyet kemerimi taktı. Ardından kendi yerine binip arabayı sürmeye başladı. Bu yolculukta hoş bir müzik bize eşlik ediyordu. Birden araba deniz manzaralı bir yerde durdu. Manzara o kadar güzeldi ki hayran olmuştum. Poyraz beni arabadan indirdi ve tam karşımda öndümde diz çöktü. Cebinden küçük bir kutu çıkardı. Kutunun kapağını açtığında kocaman taşlı bir pırlanta gözüme gözüktü ve ardından beni mutluluktan uçuracak bir cümle kurdu.
"İmam hatipler kapatılsın."
Evettttt hikayemizin sonuna geldik. Biliyorum hem kısa bir hikaye hem de kısa bir final oldu ama yeni hikayelerinde böyle olmayacak. Bu zamana kadar okuduğunuz için teşşekkürler sizleri seviyorum ❤❤❤❤❤💓💓💓💓💓💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopatıma Aşığım
Novela JuvenilVücudum titreşimli bir telefon gibi tiriyordu. Poyraz ise beni duvarla kendi arasında sıkıştırmaya devam ediyordu. Cebinden sigara çıkardı ve çakmağıyla yaktı. "Şimdi benim kızım bunu bitirecek "dedi. Bunu söylerken yüzü yüzüme çok yakındı ve en ufa...