𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐬𝐚𝐯𝐞 𝐦𝐞 𝐧𝐨𝐰
𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐢 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐨𝐰
𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞'𝐬 𝐧𝐨 𝐰𝐚𝐲 𝐨𝐮𝐭
𝐛𝐮𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧
𝐡𝐦𝐦, 𝐝𝐨𝐰𝐧𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐟𝐭𝐨𝐩
𝐢 𝐰𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐬𝐞𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝
𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐢 𝐬𝐭𝐨𝐩 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠,
𝐭𝐮𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐥𝐮𝐞Natasha siedziała przy wielkim oknie w Avengers Tower ze spokojem wpatrując się w rozgwieżdżone w niebo. Wiedziała, że chwile jak te nie potrwają długo. Była pewna, że niedługo będą musieli stanąć do walki z Thanosem w obronie świata. To była tylko kwestia czasu. Taką mieli pracę. Musieli wypełnić ich misję.
𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐢𝐬 𝐞𝐧𝐝𝐥𝐞𝐬𝐬,
𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐛𝐞 𝐬𝐨 𝐩𝐫𝐞𝐭𝐞𝐧𝐭𝐢𝐨𝐮𝐬
𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐦𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨Bała się. Gdzieś z tyłu głowy miała myśl, że może już nie zobaczyć swoich bliskich. Jednak była silna. Nie dopuszczała do siebie myśli, że może zginąć. Wierzyła w to, że będą walczyć razem i wygrają. Miała nadzieję, że do domu wrócą cali i zdrowi, a przede wszystkim razem.
𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐦𝐞,
𝐰𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐬𝐞𝐞 𝐦𝐞
𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐡𝐮𝐫𝐫𝐲
'𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐢'𝐦 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨𝐨𝐧Natasha wiedziała, że Avengers jej potrzebują. Ona również ich potrzebowała. Nie mogła ich zostawić. Na pewno nie w tym momencie. Musi stawić czoła swoim słabościom i pokazać, że jest gotowa. Razem z Avengers musi pokonać zło. To jest ich zadanie i muszą je wykonać.
𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐬𝐚𝐯𝐞 𝐦𝐞 𝐧𝐨𝐰
𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐢 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐨𝐰
𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞'𝐬 𝐧𝐨 𝐰𝐚𝐲 𝐨𝐮𝐭
𝐛𝐮𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧
𝐡𝐦𝐦, 𝐝𝐨𝐰𝐧Nie mogła ich zawieść. Cokolwiek by to było, zrobiłaby to, żeby chronić przyjaciół. Byli dla niej najważniejsi, byli dla niej rodziną. Mogłaby się nawet poświęcić, aby uratować ich i resztę Wszechświata. Dla nich mogłaby zrobić wszystko.
𝐭𝐚𝐬𝐭𝐞 𝐦𝐞,
𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐬𝐚𝐥𝐭𝐲 𝐭𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐤𝐬
𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐚 𝐲𝐞𝐚𝐫-𝐥𝐨𝐧𝐠
𝐡𝐞𝐚𝐝𝐚𝐜𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮Razem z Clintem musiała polecieć na Vormir by zdobyć Kamień Duszy. Łatwe zadanie, wystarczy tylko zdobyć Kamień. Jednak Natasha czuła gulę w gardle gdy o tym myślała. Spodziewała się najgorszego.
Nie chciała o tym myśleć. Próbowała odpędzić od siebie wszystkie złe myśli i skupić się na wyznaczonym zadaniu.𝐢'𝐦 𝐧𝐨𝐭 𝐨𝐤𝐚𝐲, 𝐢 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐬𝐨 𝐬𝐜𝐚𝐭𝐭𝐞𝐫𝐞𝐝
𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐬𝐚𝐲 𝐢'𝐦 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐚𝐭𝐭𝐞𝐫𝐬
𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐦𝐞, 𝐝é𝐣à 𝐯𝐮Gdy wylądowali Natasha poczuła dziwny ucisk w żołądku. Jej serce zabiło mocniej. Co jeśli już nigdy nie wróci na Ziemię? Co jeśli już nigdy nie zobaczy przyjaciół? Muszą wrócić stąd cali, nie może być inaczej.
𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐦𝐞,
𝐰𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐬𝐞𝐞 𝐦𝐞
𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐡𝐮𝐫𝐫𝐲
'𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐢'𝐦 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨𝐨𝐧Jej najgorsze przypuszczenia okazały się prawdą. Jedna osoba musi się poświęcić, by druga mogła wrócić na Ziemię z Kamieniem Duszy. Natasha nie mogła pozwolić na to, żeby to był Clint. On miał rodzinę. Ona w zasadzie też miała, chociaż to nie była taka sama rodzina, jaką posiadał Barton. Nie mogła mieć na sumieniu swojego przyjaciela. Pomógł jej przejść na dobrą drogę i dołączyć do T.A.R.C.Z.Y., to w pewnym sensie dzięki niemu ma rodzinę, którą tak kocha.
𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐬𝐚𝐯𝐞 𝐦𝐞 𝐧𝐨𝐰
𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐢 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐨𝐰
𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞'𝐬 𝐧𝐨 𝐰𝐚𝐲 𝐨𝐮𝐭
𝐛𝐮𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧
𝐡𝐦𝐦, 𝐝𝐨𝐰𝐧Wisieli nad przepaścią. Natasha mocno trzymała się ręki Clinta. Musiała powstrzymać go przed skokiem. Czuła jak jej ręka drętwieje. Jak się nie puści, spadną oboje. Clint próbował ją powstrzymać przed skokiem, jednak ona go nie słuchała. To zadanie należy do niej.
Ostatni raz musi pokazać, że nigdy ich nie zawiedzie. Odepchnęła się jedną nogą od skały i puściła rękę Clinta. Z jego gardła wydobył się krzyk, lecz ona już go nie słyszała.𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐦𝐲 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞𝐦
𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐦
𝐚𝐧𝐝 𝐢'𝐥𝐥 𝐦𝐢𝐬𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐦
𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲Poczuła chwilowy ból po zetknięciu się z kamieniem, a następnie pustkę. Kiedy spadała myślała o tym czy uda im się pokonać Thanosa. Nie mogła być niestety z nimi, wykonała już to co do niej należało. Jednak kiedyś się spotkają i Natasha dowie się czy udało im się zwyciężyć. Nie chciała tyle czekać, chciała dowiedzieć się tego jak najszybciej. Nie udało się jej nawet pożegnać. Chciała po prostu przeprosić i podziękować za wszystko.
A / N
edit ktorys tam nwm... pisalm to prawie 2 lata temu prosze sie nie smiac btw dzk za mile kom :) <3
CZYTASZ
listen before i go; natasha romanoff
Short Storynatasha romanoff one shot based on avengers; endgame 2019 © by -cloudystars 2020