Bölüm 1

91 5 8
                                    

Kendimi sarı çiçeklerin üstünde yatarken bulmuştum.Chara yanımdaydı.

Ben : Ahh başımm
Çok ağrıyorr.

Chara : O yükseklikten düşüpte kurtulduğuna şükret sen.

Ben : Haklısın.

~O sırada topraktan bir çiçek çıkar~

Çiçek : Selam ! Ben Flowey,Çiçek Flowey.

Ben : Immm.. Merhaba ?

Flowey : Bir sır ister misin ? Yani sana buralarda neler döndüğünü anlatabilirim? Mesela şu kırmızı olan senin ruhun.
Bekle bir dakika... NE ?? KARARLILIK ??HEY FRİSK SEN MİSİN ?

Ben : Adımı nerde-

Flowey : SONUNDA ŞÜKÜRLER OLSUUUUNNN! FRİSK SEN BİZİM KURTARICIMIZSIN KEHANETE GÖRE BİR İNSAN GELİP BİZİ KURTARACAKTI.

Ben : Ah siz yer altında sıkışmıştınız değil mi? Tabiiki de size yardım edeceğim.Nasıl bir yardım?

Flowey : Mesela beni bir keçi yapabilirsin.

Yanağını gösterdi. Bende amaaan ne olucak sanki bir çiçek öpsem dedim içimden ve onu öptüm. Öptüğüm anda beyaz bir keçiye dönüstü.

Asriel : Benim adım Asriel.

Chara : Oo Asri seninkide sağlammış.

Asriel : Neden bahsediyorsun Chara ?

Chara : ÇIPLAKSIN OLM ÇIPLAAAK!!

Asriel : Haasss...
Hemen bana kıyafet getir. Annemide getir onu görmek istiyorum harabelerde söyle ona kıyafette alsın.

Chara : Tamam.

Chara gitti ve bende Asrielle tek kaldım. Asriel çok utanmıştı belli ki. Onun moralini yerine getirmem lazımdı.

Ben : Hey Asriel ne oldu ?

Asri : Sadece... Ben.. Sadece çok utandım.

Ben : Üzülme Asriel. Chara hep böyle şakalar yapar. Hem artık kardeş sayılırız.

Asriel : Saol söylediklerin için ben böyle düşünmemiştim..

Az sonra Chara yanında Toriel ile döndü.

Toriel : YAVRUM!

Asri : ANNE

İkisi birbirine sarıldı ve bizde evimize gittik yani harabelere. Asriel bize odalarımızı gösterdi bir kaç dakika sohbetin ardından ise annem turtanız hazır diye bağırdı. Asriel duvarlara çarpa çarpa koştu, ben ve Chara ise yürüyorduk. Baktığımızde turtanın yarısı bitmişti.Asriel e baktık.

Asri : NE VARR?!? TOPRAK ALTINDA YILLARCA ÇİÇEK OLARAK KALMAK ÇOKMU KOLAY SANIYORSUNUZ SOKAK HAYVANI DEĞİLDİK Kİ YEMEK VERMİYORLARDI !

Biz : Tamam Asri sakin ol..

Asri : Neyse siz de yiyin ben de annemden izin alayım verirse Karaltan şehrine gideceğiz. Orda iki iskelet kardeş var.

Biz : Tamam sen bilirsin.

Asri : İzin tamam şimdi toplanın gidiyoruz.

Hepimiz toplandık ve Karaltan şehrine doğru yola koyulduk birden arkamızda birisi belirdi.

??? : İnsan ... Ve bir keçi ? Asriel sen misin ?

Asri : Sans dostum naber?

Sans : İyiyim de siz böyle nereye gidiyordunuz? Yani.. yanında bir taş olduğunun farkında mısın?

Frisk x Sans (BAŞKA SHİPLERDE İÇERİR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin