52

198 29 26
                                    

"Wehh kau nak apa ni culik aku? Lepaskan aku" rayu Hyunjae. Dia kena ikat dekat tiang lampu. Manusia tersebut betul-betul depan dia dan buka hoodie yang menutup kepala dia. "Seram tak?" Soal Hana.

"Hana?" Soal Hyunjae. "Kau rasa kau still nak aku ke lepas aku buat kat kau? Doktor kata mental aku lagi sikit nak gila" kata Hana. "Hana... Kau gila ke?" Soal Hyunjae. Hana angguk. "Belum.. Lagi sikit" Hana memperbetulkan ayat Hyunjae. "Ada cara lain nak ubatkan kau?" Soal Hyunjae. "Ada... Kot" kata Hana sambil meletakkan jari telunjuknya di dagu.

"Sedihnya" kata Hyunjae. "Sedih kan.." Kata Hana pulak sambil buat gaya ni.

" Kata Hana pulak sambil buat gaya ni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Okay tu Yoojung weki meki)

"Atototoi meh sini kita peluk dia" Hyunjae membuka ikatan yang diikat guna seletip biasa tu. Dia tepuk-tepuk belakang Hana.

"Takpe.. Jom jadi couple paling gila dekat sekolah!!" kata Hyunjae. "Hah?" Soal Hana. "Walaupun Hana gila, Hyunjae lagi gila" kata Hyunjae. "Nak dengar benda yang gila tak? Jom couple" Soal Hana. "Nak dengar benda yang lagi gila tak? JOM!"

Okay... Maka di situlah bermulanya cinta gila. 😂

.....

Jadi yang single ialah...

Jeng!
Jeng!
Jeng!

Ofkos Sangyeon sebab dia cikgu. Kalau ada pun dia tak boleh tunjuk dekat anak murid. Tunggu jelah dia kawen... Tu pun kalau aku ada idea ah.

Lagiii... Hurm. Jacob? Tak Jacob bakal tak single. Dia dengan Sangyeon. K aku gurau.

Juyeon dengan Eric diorang single tapi aku buat diorang ni rapat jadi tak nampak lonely.

Kevin... Ahhh yang for sure aku buat dia single. Dah takde sape nak fufufu

Kevin: Ramai tau tetapi sebagai ketua pelajar, saya tidak patut menunjuk contoh yang tidak baik kepada pelajar lain...lagi-lagi junior.

( Perasan lebih je mamat ni )

Q... Ye dia single.

New... Dia bakal mati (aku spoilkan lagi) sebab tu single.

Haknyeon dia single...tapi dia ada Jade tapi aku taknak buat diorang couple tapi aku nak diorang sweet tapi.... Alaaa tunggu jelah cerita Honeymilk yang bakal muncul.

Dah tu je...

( ´Д`)ノ~ Bye~~~

© | 𝐀𝐍𝐆𝐄𝐋 𝐃𝐑𝐄𝐀𝐌𝐒°¹ ᵏⁱᵐ ˢᵘⁿʷᵒᵒWhere stories live. Discover now