1. A Mikaelson család

2.4K 79 15
                                    

Aria szemszöge:

Hangos csörömpölésre ébredek. Apa valószínűleg alkot a konyhában. Nagy nehezen ülőhelyzetbe tornàztam magam. Utam a fürdőbe vezetett, hogy rendbe szedjem magam. Elvégeztem a reggeli rutinomat ami abból állt, hogy fogat,arcot mostam és tettem fel egy kis enyhe sminket.

Úgy döntöttem, hogy ma elmegyek egy kis városnézésre. Gyorsan felöltöztem és indulásra kész is voltam.

Leszaladtam a konyhába, hogy a szokásos reggeli puszival üdvözöljem apát, de ami ott fogadott

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Leszaladtam a konyhába, hogy a szokásos reggeli puszival üdvözöljem apát, de ami ott fogadott..borzalmas volt. Az apám épp egy ránézésre utca sarki nővel csinálta a konyha asztalunkon.

-Apa, megzavartam valamit?-kérdeztem és közben elkapott a hányinger. A hangomra mind a ketten szétrebbentek és úgy néztek rám mint borjú az új kapura.

-Kicsim, hát felébredtél?-kérdezte kótyagosan. Szóval megint ivott..remek.-Mindjárt készitek neked reggelit-mondta és próbálta rendbe szedni magát.

-Hagyd csak ne fáradj màr amúgy sincs étvágyam, majd este jövök.-közöltem vele és magam után becsapva a bejárati ajtót hagytam ott őket.

Igazából nem lepődtem meg, nem volt véletlen anyuval a válásuk sem. Apa mindíg is többet ivott a kelleténél és volt hogy éjszakákra kimaradt otthonról. Apropó anyu, vele fogalmam sincs, hogy mi van azóta egyszer sem jelentkezett és őszintén eléggé hiányzik, de ezt ptóbálom leplezni,meg igazából minden mást ami bennem van.

A közelben bementem egy Rousseau's nevű bárba. Elég hangulatos kis hely az már biztos. Utam egyenesen a pulthoz vezetett ahol egy szőke hajú lány szolgált ki mindenkit.

 Utam egyenesen a pulthoz vezetett ahol egy szőke hajú lány szolgált ki mindenkit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

-Szia egy whisky colat szeretnék egy kis jégkockával.-mondtam. Kérésemen
eléggé meglepődött.

-Korán reggel whisky cola?-kérdezte.

-Igen, miért olyan meglepő ez? Hiszen gondolom nap mint nap embereket szolgálsz ki és nem hiszem, hogy vizet vagy szörpöt szoktak kérni.-mondtan szarkasztikusan.

-Nem, egyáltalán nem meglepő, de ha egy ilyen fiatal lány már korán reggel betér egy bárba és whisky colat kér, akkor biztos nem azért teszi mert csak úgy, hanem mert valami bántja vagy történt vele valami, igazam van?-kérdezte egy enyhe mosolyal és elém rakta a számomra most felejtő folyadékot.

Ébredező Sötétség [ TO. Niklaus Mikaelson ff.]Kde žijí příběhy. Začni objevovat