Ráno jsme seděli u stolu a snídali, během snídaně si Laura pořád dokola četla dopis od její tety co včera přišel, Kate si povídala s tetou Helen a já koukala do mobilu. Když v tu chvíli někdo zaklepal.
"Dále" řekla teta Rose.
Otevřely se dveře a my všichni čekaly kdo tam bude. Jako první dovnitř vešel ředitel děcáku, všichni jsme zvážněly. Úplně jsme u snídaně zapomněly, že k nám na přijít ten nový kluk."Někoho jsem vám přivedl" řekl a ukázal na dveře. Stál tam. Měl tmavě hnědé vlasy a oříškově hnědé oči, ve kterých byly známky nejistoty, smutku a zranitelnosti. Očima si nejprve v rychlosti prohlédl byt a pak zamířil na obě tety, na Kate a Lauru a pak až na mě.
Čekali jsme, až řekne jak se jmenuje, ale nic neřekl, zřejmě se styděl.
"Tohle je Shawn" řekl po chvíli ředitel "doufám, že se k němu budete chovat hezky, a že mezi vás zapadne."
Nastalo trapné ticho, nikdo nevěděl co má říkat.
"Už si snídal?" zeptala se teta Helen, aby prolomila to trapné ticho.
Shawn jen zavrtěl hlavou. Tety ho tedy pozvaly ke stolu a ukázaly na volné místo vedle mě. Dali mu talíř s bábovkou a nalili čaj.
"Tak vidím Shawne, že je o tebe dobře postaráno, takže už asi půjdu. Doufám, že se ti tu bude líbit." řekl ředitel. Rozloučili jsme se a on odešel.
Začaly jsme se mu představovat. Nejdřív se mu představily tety, pak Kate, Laura a nakonec já. Moc nemluvil, nevím jestli to bylo tím, že tu byl nový, nebo jestli takový byl pořád.
Po snídani jsme si my, holky, šli udělat úkoly do našeho společného pokoje. Byla totiž neděle a my musely pomoct Lauře s fyzikou, protože ji moc nešla a v pondělí jsme ve škole psali test.
Mezitím tety řešili něco se Shawnem, který zůstal v kuchyni.
"Ten kluk je fakt sexy." řekla najednou Kate
"Jo to je, ale zajímalo by mě, proč je tady v domově" přidala se Laura
"Mě taky, myslíš že by bylo hodně trapný, kdybych se ho na to zeptala?" zamyslela se Kate
"Tak to ať tě ani nenapadne, ještě bys ho vyděsila" zasmála se Laura
"Holky? Já vám nechci kazit vaše zamilované plány, ale myslím, že bychom se měly vrhnout na tu Fyziku." řekla jsem, protože mě nebavilo to poslouchatDo oběda jsme se učili a Shawn mezitím vybaloval svoje věci. V jeho pokoji sice byly dvě postele, ale byl tam sám. Ještě nedávno jsme totiž měli dvě spolubydlící, jenomže ty dospěly a musely se postarat samy o sebe. Pokoj měl hned naproti nám. Pak nás tety začaly volat k obědu. Najedli jsme se, zase jsem seděla vedle Shawna. Holky mi hrozně záviděly. Byly z něj úplně vedle. Já to tak nebrala, prostě to byl náš spolubydlící a víc jsem to neřešila. Odpoledne jsme si hodně povídaly, ale Shawn s námi nebyl, byl ve svém pokoji a něco psal do nějakého sešitu,zřejmě deníku...
ČTEŠ
Kluk z děcáku
Teen Fiction|Tento příběh zatím neprošel korekcí, tudíž je špatně například přímá řeč a nesrovnalosti dějové linie... Čtení jen na vlastní nebezpečí :)| Kelly je patnáctiletá dívka žijící v dětském domově. Celkově se jí tam nelíbí a nemá to tam ráda. Může se to...