DEVIL

345 44 7
                                    

terlihat seorang lelaki berumur 50 an mengusut kan kepalanya diatas meja kerja yang bertimbun

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

terlihat seorang lelaki berumur 50 an mengusut kan kepalanya diatas meja kerja yang bertimbun

"song ji hyo!"

sepi_

"song ji hyo!!

terlihat gadis yang bernama song jihyo berlari tergopoh ii menghadap appanya kini

"eh pompuan kau pergi mana aq panggil menjerit kau tak dengar ni pekak ke tch?"

"maaf appa jihyo tertido tadi"

jihyo mengeluh sedikit walaupun dia dimaki hamun dan didera hampir setiap hari oleh appanya namun dia masih menghormati orang tua itu atau dia dikenali tuan wong kensu.

jihyo dikutip oleh tuan wong oleh kerana istri tuan wong yang menginginkan anak kerana keadaan istrinya yang mandul.setelah istrinya meninggal layanan tuan wong terhadap song jihyo seperti binatang namun cekalnya hati jihyo bertabah walau tersakiti.

"dah stop dengan alasan bodoh kau tu.aku nak kau bancuh air teh untuk aku cepat!"

jihyo mengangguk lalu berlalu membuat teh untuk orang tua yang bergelar appanya itu.

jihyo gadis berumur 19 tahun hanya akur setiap apa yang disuruh oleh appanya tidak membantah,melawan?apa tah lagi.

setelah selesai membancuh teh jihyo membawa diri semula kebilik kerja tuan wong namun jihyo tersilap langkah dia dengan tidak sengaja tertumpahkan air teh diatas kertas kerja tuan wong.

"jihyo!ap kau buat ni ha setan?!"

"maafkan jihyo appa jihyo xsengaja"

"fuck bela kau memang malangkan hidup aq larh! tch"

tuan wong mengusutkan kepalanya mana tak nya kertasnya semua basah dan dia kena buat semula!

tuan wong memandang tajam jihyo sebelum rambut jihyo direntap kasar olehnya.

argh appo!mian appa!

jeritan jihyo dihiraukan,dia membawa tubuh genit itu kebilik lalu dikurungnya gadis itu.

tuan wong mendail number seseorang

in call

"hello the king of the bed"

"yes, can i help you mr wong?"

" kalau kau nak.aq nak jual anak aku kat kau"

"sure  can,how about money mr?"

"20k"

"alright"

end call

tuan wong tersenyum sinis baginya dia tidak menyesali apa yang dia telah lakukan baginya jihyo terlalu menyusahkan hidupnya.

(happy birthday to me🎂august team same with song jihyo unnie♡)

VIOLENCEWhere stories live. Discover now