Три дни по-късно
Валъри
- Емили въобще не ми е до това. Хайде да си вървим вече.
- Хайде де Вал,ние тъкмо стигнахме.
- Да,но просто не съм в настроение за това.
- Това е заради Алек нали?
- Не.
- Мхм. Просто вече забрави за него и се забавлявай.
- Права си.
- Имам изненада за теб,Вал.
- Така ли? Каква?
- Ще те запозная с някого.
- Оо! Да не е мъжът за когото ми говореше?
- Да.
- Добре вече стигнахме.
Таксито спира пред клуба и ние слизаме. Заглеждам се в надписа на клуба."ФАНТОМЪТ"
Изглежда доста луксозен и голям клуб. До сега не съм идвала в него.
Влизаме през входа и слизаме надолу по стълбите. Уоу! Признавам си клуба е уникален. Музиката е доста силна. С Емили си проправя път през тълпата и вървим към бара. Спираме се до приятеля на Емили. Той обвива ръце около нея и я целува. След миг спират и Емили се обръща към мен,за да го представи.
- Валъри това е Люк. Люк това е Валъри.
Гледам към Люк шокирано и той към мен също.
- Всъщност ние се познаваме.-казва Люк.
- Така ли?- Емили е изненадана.
- Да тя ми спаси живота.
- Това е страхотно. Щом вече се познавате може да седнем и да пийнем.
Сядаме на високите столове и си поръчваме напитки.***
-Значи вие вече сте двойка,така ли?-питам ги и те си хвърлят бърз поглед и се усмихват и казват в един глас.
- Да!
- Радвам се за вас.-извиквам им развълнувано.- Ние ще отидем да танцуваме идваш ли Вал?- Емили ме пита и аз и кимам отрицателно.
Те отиват към дансинга и аз ги изгубвам от поглед. Поръчвам си още една напитка.
Докато си отпивам зад мен чувам познат глас.- Валъри това ти ли си!?
Обръщам се и виждам зад себе си познато лице. Оглеждам го отдолу на горе. Облечен е с черни дънки и бяла риза. Премествам поглед към зелените му очи и на лицето му се появява усмивка. Премята кичур от черната си коса и идва към мен и обвива ръце около мен и ме прегръща.
- Радвам се да те видя Валъри!-прошепва в ухото ми.
- И аз се радвам да те видя Джак.
Той се отдръпна от мен и аз го поканих да седне на стола до мен.
- Не очаквах да те видя тук.-прошепва той.
- Емили ме домъкна тук.
Той се засмива и отпива от питието си.
- Радвам се,че те е домъкнала,иначе нямаше да те видя.-на лицето му се поява широка усмивка. -Станала си още по-красива Валъри.
Думите му ме карат леко да се изчервя. Джак е мой близък приятел от миналото. С него учехме в едно училище преди да ме изгонят. Между другото и той беше изгонен. С Джак не бяхме само приятели,ако ме разбирате. Имахме си свойте забавления,но тогава се разделихме и всеки пое по собствения си път. Въпреки всичко се радвам да го видя.
ESTÁS LEYENDO
DARK/Тъмен
RomanceДве разбити души. Два различни свята. Той е като черното,тя е като бялото. Една тяхна среща променя живота им завинаги. Какво ще се случи,когато младата лекарка пресича пътя си с шефа на мафията? Дали любовта ще ги излекува или разруши напълно? # 1...